Juhlista kotiin

neitokainen

Olimme poikaystäväni kanssa tulossa juhlista kotiin.Juhlien tunnelma oli loppua kohden kovasti kuumentunut joten minullakin oli aika kiihottunut olo.

Taksissa kotimatkala suutelimme ahnaasti ja Ilkan kädet pyrkivät mekkoni alle.En kuitenkaan päästänyt niitä perille sillä mekkoni oli kovin lyhyt eikä minulla ollut pikkuhousuja jalassani.Itse puristelin kovenevaa kullia housujen läpi ja tunsin kuinka pimppini kostui
halusta.

Nousimme taksista ja kävelimme rappukäytävään.Hissiä odotellessamme Ilkka hinasi mekkoni vyötäisille ja hyväili pakaroitani.Hissi saapui ja astuimme sisään suudellen.Ennenkuin hissi saapui kerrokseemme,painoin "stop"-nappia ja se pysähtyi kerrosten väliin.Käivoin Ilkan seisovan kullin esiin ja kumarruin ottamaan sen suuhuni siten että Ilkka näki peilistä pyllyni ja raolleen kiihottuneet pimpinhuuleni joita hyväilin samalla kun imin kiihkeästi Ilkan kullia.Nuolin,imin,pusertelin huulillani kovaa kalua ja sormeilin pimppiäni,levitin huulia auki ja painoin sormeni sisään märkään pimppiin.Ilkka huohotti ja tuuppi kaluaan suuhuni josta tiesin saavani kohta spermat suuhuni.Niinhän siinä kävikin ja nielin kaiken minkä kerkesin Ilkan ruiskuttaessa lastinsa kurkkuuni.Nousin ja painoin hissin liikkelle.Ilkka nojasi seinään huohottaen.

Hissin saavuttua kerrokseemme menimme tietysti sisään.Eteisessä käännyin Ilkkaan päin ja vedin rintani mekon olkimettomasta kaula-aukosta ulos.Pyörittelin sormenpäillä koviä,pieniä nänejäni ja tarjosin niitä Ilkkaa kohti.Ilkka otti molemmat tissini kouriinsa,pusersi niitä yhteen ja nuoli nännejäni."Kovempaa",komensin jolloin Ilkka verti huulillaan nännejäni,imi niitä lujasti,näykki etuhampaillaan ja nipisteli sormillaan.Nännini venyivät isoiksi ja polttaviksi käsittelystä.Nautin vaikka se sattuikin ja yritin hieroa reisiäni yhteen saadakseni kiimaiseen pimppiini edes hiukan kosketusta.Olen ennekin lauennut pelkästä nännien imemisestä ja niin kävi nytkin,olin vaipua lattialle polvieni valahtaessa voimattomiksi orgasmin tullessa,en voinut kuin uikuttaa ja työntää tissejäni Ilkan ihanaan suuhun.

Meninne keittiöön juomaan.Mekkoni oli rullalla uumallani joten riisuin sen kokonaan pois.Istuin pöydän kulmalle juomaan.Ilkka istui eteeni tuolille,otti lasin pois kädestäni ja levitti reiteni.Ajatus siitä että hän näki himosta paisuneen,kostean pimppini läheltä,kiihotti minua valtavasti ja kallistuin taaksepäin käsivarsieni varaan esittelen pimmpiäni paremmin.Tunsin Ilkan hengityksen pimpilläni ja varovaisen kielen kosketuksen häpyhuulillani.Kieli ei edes pyrkinyt sisään vaan kulki häpyhuuliani hipoen ylös alas.Levitin reisiäni enemmän vihjatakseni haluavani enemmän.Ilkka ei ollut huomaavinaankaan vaan jatkoi kiusaamistani.Sitten hän vetäytyi pois,ja venytti häpyhuulia sormillaan auki,siveli niitä muttei koskenut klitorikseeni saati painanut niitä sisääni.Kiemurtelin ja läähätin lähes tuskaisena himosta kunnes lopulta lipaisi klitsuani jääden pyörimään sen ympärillä.Keinutin lantiotani kieltä myötäillen ja voihkin..tuntui niin hyvälle!Ilkka työnsi sormeaan pikkuisen sisääni,ihan varovasti ja piti sitä siellä iikuttamatta.Yritin liikkeilläni saada sormen paremmin sisääni mutta Ilkka vetikin sen pois imaisten samalla yllättäen klitsuni kokonaan suuhunsa ja tunki sormensa peppuuni.Kilellään hän hieroi klitsuani ja imi sitä kunnes sain tärisyttävän orgasmin,sormi runkkasi peppuani ja teki pienestä kivusta huolimatta todella ihanaa.Jäykistyin paikalleni ja huusin lähes suoraa huutoa pimppini supistellessa haluten kullia sisäänsä.

Ilkka rauhoitteli minua silittelemällä reisiäni ja puhaltelemalla pimppinihuulille viileää ilmaa.Hän otti kovan kyrpänsä esiin ja veti minut pöydältä syliinsä tuolille istumaan.Pimppini oli vielä äskeisestä orgasmista herkkänä joten otin tukea pöydänlaidalta ja laskeuduin hitaasti ja varoen kullinpäälle.Keinutin peppuani pelkän terskan liukuessa sisään ja ulos.Ilkka yritti painaa minua alas mutten antanut,hänkin oli kiusannut minua äsken kielellään.Nousin ja laskin terska pimppissäni lipsuen,keinun välillä sivuttain ja pyöritin peppuani ympäri.Ilkka alkoi näykkiä nännejäni ja pimppini sykähteli näykkäisyjen tahdissa.Äkkiä istahdin kokonaan paksun kullin päälle,se painui kerrasta pohjaan ja teki vähän kipeääkin avatessaan pimppini tieltään.Nojauduin taaksepäin ja aloin villin ratsastuksen.Nännini eivät pysyneet Ilkan suussa joten hän otti ne käsiinsä ja nipisteli niitä.Välilä hän puristeli ja raotteli peppuani,piti minua paikallani ja pani minua alta omaan tahtiinsa.Laukean todella helposti ratsastaessa eikä orgasmi siinä asennossa tunnu loppuvan ollenkaan joten kun tunsin pimpissäni tutun kutinan,hidastin liikettäni ja pysähdyin lopulta kokonaan pimppini väristessä orgasmia odottaen.

Suutelimme hetken sylikkäin mutta sitten Ilkka nosti minut pois sylistään ja käänsi minut nojaamaa pöytään peppu tarjolla."Tuhma tyttö,kastelt pimpilläsi pöytäliinan ja housuni"-Ilkka sanoi ja läpsäytti minua pepulle.Voihkaisin,tällaistä ei ennen oltu tehty."Tosi tuhma tyttö"- kuului takaani ja sitä seurasi hivenen kovempi läpsäys.Ilkka painoi ylävartaloni kokonaan pöydälle ja jalallaan pakotti jalkani levälleen.Makasin siinä peppu pystyssä,kiimainen pimppi tarjolla ja Ilkka jatkoi peppuni läpsimistä.Se teki kipeää mutta jotenkin kummasti kiihotti myös.Aloin keinuttaa peppuani ja yritin ojentaa käteni koskettelemaan pimppiäni mutta Ilkka ei antanut,sain vain kovemman läpsyn.Kiljaisin aina kun läpsähti,peppuani alkoi kuumottaa ja kihelmöidä.Samalla tunsin kuinka Ilkan kullinpää hipoi pappuani..Halusin sen sisääni ja pyysin Ilkkaa panemaan minua."Tänne pikkuiseen pimppiinkö pitäis kyrpä tunkea?" Ilkka sanoi ja painoi kaksi sormea pimppini pohjalle.Saatoin vain uikuttaa vastaukseksi ja puristin pimppiäni sormia vasten."Odota vielä hetki,kohta saat pimppiisi kunnolla"-hän veti sormensa pois ja lähti jonnekin.Kohta hän palasi jokin purkki kädessään.Tunsin kuinka peppuvakoani pitkin pimppiini valui jotain tahmeaa ja tajusin että se oli tuparilahjaksi saamaamme syötävää ja käytössä lämpiävää hierontaöljyä.Ilkka polvistu taakseni levittäen peppuani ja alkoi nuolla pimppiäni ja peppuani.Minua poltteli sillä tuo aine tuntui lämpöiseltä kun sitä hieroi tai siihen hengitti.Kieli liikkui öljyisessä pimpissäni liukkaasti ja olin saamaisillani kun Ilkka lopetti,nousi ja tunki kullinsa yhdellä työnnöllä pimppiini.Voihkin äänekkäästi,pimppini oli tulessa ja peppuni kihelmöi vielä piiskauksen jäljiltä.ILkka otti lanteistani kiinni ja puski kunnolla,yritin työnnellä vastaan mutta olin niin tiiviissä otteessa Ilkan ja pöydän välissä että liikkuminen oli mahdotonta.Tuli tunne että minua raiskataan ja ajatus siitä ja siinä avuttomana olo tuntui niin kiihottavalta että aloin laueta.Huusin orgasmin vyöryessä ylitseni,pimppini sykki tulisen kullin ympärillä mikä vain jatkoi liikettään herkistyneessä pimpissään."Sun pimppi on ihanan märkä,ahdas ja kuuma"-huohotti Ilkka ja pumppasi minua pohjaan ja veti huulille kunnes taas survoi pohjaan."Miltähän tää tuntuis?"-kuulin Ilkan kysyvän ja samassa sormi porautui peppuuni.Ei se sattunut öljystä johtuen,aiheutti vain säväyksen.En sanonut mitään,Ilkka jatkoi sormensa edestakaista liikettä pepussani.Varovasti hän työnsi sinne toistakin sormea ja jäykistyin tunnustelemaan sattuuko vai ei.Ei vieläkään sattunut,tuntui vaan vähän epämukavalta...Ilkka pani hitaasti pimppiäni ja runkkasi hellästi peppureikääni sormillaan."Saisinko mä koittaa?"Ilkka kysyi.Mietin hetken,ajatus kyllä kiihotti mutta kipu pelotti...Ja entä sen jälkeen,olisinko normaali nainen jos antaisin peppuun...Ilkka ilmeisesti totesi hiljasuuden olevan myönteinen merkki ja vetäytyi pimpistäni ulos.Hän levitti pakarani auki ja asetteli kulliaan peppuaukolleni.Hän liikutteli sitä vaossani hetken ja alkoi painua sisään.Se SATTUI!Kiljaisin ja pyrin karkuun vaikka en mihinkään päässytkään."Anteeks...anna mä vielä yritän varovaisemmin"-Ilkka sanoi ja liikutteli taas peppuni päällä kulliaan.Tuo hierominen tuntui ihanalta..."Rentoudu,hiero pimppiäsi samalla...Lopetan heti jos sattuu"-sanoi Ilkka ja venytti taas pakaroitani auki,asetti kullinsa peppuuni ja alkoi painaa...Se ei sattunut,lähinnä kiristi mutta pimpin hierominen helpotti.Mutta sitten taas SATTUI!! "Aii!!"-Kiljaisin niin että varmaan naapuriinkin kuului.Nopeasti Ilkka veti kyrpänsä pois,eihän se ollut tosin ehtinyt upotakaan kuin terskan verran peppuuni."Unohdetaan koko homma...mä käyn pesulla ja panen sua sitten pimppiin jooko"-sanoi ILkka maaten päälläni,kulli peppuani vasten."Älä mee",sanoin,"yritetään sillai et oot paikallaan ja mä yritän ottaa sut peppuun omassa tahdissani",sanoin sillä halusin olla Ilkalle mieliksi ja pepun sormeilu oli kyllä tuntunut hyvälle.Ilkka asetteli taas kullian peppuuni pakaroitani levittäen...Aloin työntyä häntä vasten...Tunsin kuinka peppuni alkoi venyä...Ilkka huohotti ja yritti pysyä paikallaan.Kiristävä kipu pakotti minut hetkeksi pysähtymään mutta koetin rentoutua ja työnnyin taas vähän.Paine pepussani kasvoi ja kuulin kuinka Ilkka huohotti "terska on jo melkein sisällä".Yks kaks repäisevä kipu pakotti minut huutamaan."Aii!!Äläliikuäläliiku!!",huusin kun peppuani viilsi kipu.Ilkka vapisi takanani ja läähätti että kullinpää on kokonaan pepussani.Vähitellen kipu hellitti kun peppuni mukautui kullin kokooon.Rentouduin ja painoin taas itseäni kullia vasten.Nyt se liukui jo helpommin ja Ilkan huohotus alkoi olla melkoisen kovaa."Saanko mä nyt panna sua peppuun?Kulli on jo melkein kokonaan sisällä",Ilkka kysyi."Varovasti...ei silleen kun pimppii",sanoin ja odotin jännittyneenä miltä se tuntuisi.Ilkka veti kyrpäänsä pepustani ja alkoi painaa sisään.Se tuntui epämukavalta vaikkei sattunutkaan paljoa,ja pyysin Ilkkaa kaatamaan sitä öljyä lisää pepulleni.Luisto parani ja alkoi tuntua paremmalle."Hiero pimppiäsi",Ilkka sanoi ja kurotin sormeni klitsulleni alkaen hellästi hieromaan sitä."Taivas miten ihana peppu sulla on",kuului takaani ja hidas pumppaus alkoi kiihtyä.Vaikka peppuun paneminen ei mitnekää kauhean hyvälle tuntunutkaan,tilann kiihotti minua kovasti.Tunsin että kohta taas mennään ja pyysin Ilkkaa panemaan kovempaa.Peppuaukkoani poltteli eikä pelkästään öljyn takia ja pieni kipu kiihotti minua.Reiteni alkoiva väristä,pimppini sykki ja peppuni tuntui kouristelevan...Jäykistyin paikalleni jokainen lihas kovana ja olin seota kun upein koskaan saamani orgasmi ravisteli pimppiäni ja peppuani.Huusin ja uikutin,kuulin hämärästi kun Ilkka sanoi että haluaa purskauttaa spermat mun peppuun.Sattui kovempaa kun Ilkka runnoi muutaman kovemman survaisun saadessaan oman orgasminsa mutten enää välittänyt,olin aivan poikki.

Ilkka lysähti päälleni hikisenä ja huohottavana,hoki että peppuni on ihana ja pimppini maailman paras ja muuta sekopäistä.Hetken kuluttua hän nousi ylös ja silitteli peppuani,siveli pimppiäni ja totesi että olen paras nainen mitä mies voi toivoa.Olisi pitänyt vastata jollain vastaavalla mutten kyennyt puhumaan,ynisin vain jotain.Horjuimme sänkyyn edes pesulla käymättä,vaikka tunsin kuinka sperma valui pepustani reisille.Nappasin ohimennen mekkoni lattialta ja tungin sen jalkoväliini tukkeeksi ettei sperma ja muut eritteet sotke kokonaan lakanoitamme.Nukahdimme.

0

7607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
        Maailman menoa
        250
        4828
      2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
        Maailman menoa
        93
        2387
      3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
        Ikävä
        117
        1520
      4. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
        Maailman menoa
        321
        930
      5. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
        Ikävä
        72
        894
      6. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
        NATO
        270
        849
      7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
        Tunteet
        115
        802
      8. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
        Ikävä
        33
        767
      9. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
        Ikävä
        38
        726
      10. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
        Ikävä
        67