Hei,
ajattelin kysellä, onko kokemuksia, saako Ranskassa jotain "etuisuuksia/alennuksia", jos on suomalainen työkyvyttömyyseläkeläinen ja
Ranskassa/Pariisissa lomalla? Minulla myös invalidi-pysäköintikortti, muuta kansainvälistä korttia ei olekaan.
Ja jos haluaisi muuttaa Ranskaan suomalaisena eläkeläisenä, mitä pitäisi tietää?
Ja mitä kannattaisi selvittää?
Suom alle 65-eläkeläinen Ranskassa
Onko kokemuksia
1
507
Vastaukset
- tamanda
Suomi-Seuralla on maakohtaisia oppaita,joita voi tilata sieltä.(Eläkepäiviksi ulkomaille)
Ranskassa on edullinen verotus eläkeläisille.Olen itsekin suunnitellut muuttavani Ranskaan.Siellä on myös Suomi-Seuran
paikallisia osastoja,joilta voi myös kysyä neuvoja tarpeen tullen kun on seuran jäsen.
Tarkempia tietoja voit kysyä suoraan Suomi-Seurasta puh.09-6841210 .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5687413Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312795Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271264
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911026
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021022Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641003- 44872