Pink on kateellinen Christinalle

tai jotain

Tämä on Pinkin Try This- kiertueelta Lady Marmalade- esitys. On aika selvää kuka ikäänkuin on Pinkin kanssa lavalla..

En tiedä onko Pink kateellinen, haluaako hän raiskata Christinan vai onko hänellä vain tosi huono huumorintaju? Huomiota hän ainakin haluaa. Pink kuitenkin käyttää omalla kiertueellaan aikaa Christinan haukkumiseen.. Kaikenlaista.

Linkki on tuossa http://www.youtube.com/watch?v=v6H_cNsDQC4

23

2012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mdzt

      No ottas Christinakin Pinkin mukaan omaan esitykseensä - eipä vaan taida uskallus riittää. Pinkiäkin haukutaan koko ajan mitä useimmilta tahoilta, mutta eipä siitä Pinkin fanit itseensä ota, eikä kyllä itse Pinkkikään. Tuommosta se vaan nykyaikana on. Asenteet ja aatteet jyllää, valihtekoot siitä jokainen omansa.

      Ja en todellakaan usko Pinkin olevan kateellinen Christinalle... Tai miksi ihmeessä olisi? Pinkillä on kaikkea ihan yhtä paljon kuin Christinalla, tai jotain itseasiassa vähän enemmänkin...järkeä nimittäin. En minä ole ainakaan kateellinen ihmisille, joiden elämäntyyliä halveksin.

      • Pink.

        Joo no mielipiteen kertominen on yksi juttu, kyllä Christinakin varmaan puhuu suoraan. Kokonaan toinen juttu on se että käyttää kiertueellaan aikaa haukkuakseen toista artistia.

        Ehkä Pink voisi keskittyä vaikka tekemään itse PAREMPAA musiikkia niin ei tarvitsisi hakea huomiota tollasilla tempuilla? Ehkä sillä olisi sitten enemmän faneja. Kai sitä kypsyttää kun Christina on fiksumpi ja suositumpi ja kauniimpi...


      • i don't wanna be a s
        Pink. kirjoitti:

        Joo no mielipiteen kertominen on yksi juttu, kyllä Christinakin varmaan puhuu suoraan. Kokonaan toinen juttu on se että käyttää kiertueellaan aikaa haukkuakseen toista artistia.

        Ehkä Pink voisi keskittyä vaikka tekemään itse PAREMPAA musiikkia niin ei tarvitsisi hakea huomiota tollasilla tempuilla? Ehkä sillä olisi sitten enemmän faneja. Kai sitä kypsyttää kun Christina on fiksumpi ja suositumpi ja kauniimpi...

        No hyi helkkari jos P!NK alkais tehdä samalaista musaa kun joku christina(joka on ilmeisesti sinun mielestäsi sitä "parempaa" musiikki). Loppus kyllä mulla sen fanittaminen samantien.

        mikäs sen sanoo että se olisi muka kauniimpi? :D hah! taikka suositumpi? Fiksuudesta ei voi kukaan mennä mitään sanomaan koska ei taita kukaan meistä oikeasti tuntea näitä artisteja? epäilen tätä suuresti.


    • P!nkGal

      Pink ei ole kateellinen Christinalle. Tästä ihmiset jaksaa pauhata. Uudella I'm not dead albumilla on hyvä vastaus siihen videopätkään ja se on biisi stupid girls. Mun mielestä P!nk on paljon parempi roolimalli nuorille aikuisille, kuin esimerkiksi juuri Christina, Britney tai Paris Hilton.
      Se pätkä lady marmaladesta on silkkaa huumoria.
      Christina taitaa itse olla katkera pinkille, kun tämän suosio kasvaa ja ohittaa pian hänetkin...voi voi pikku platina blondia punasine huora huulipunineen...
      Ärsyttää kun siitä tehdään jotain pyhimystä!!!

      • ...............

        Kuka on väittänytkään että Christinasta oltaisiin tekemässä pyhimystä uuno?

        Ja mistä lähtien punainen huulipuna on ollut huoranmerkki?

        Siinä tapauksesa Pink on varmaan myös ollut aika monesti huora.

        Ha haa. Olet vitsi.


      • kato!

    • P!nkGal

      Sitäpaitsi TÄMÄ palsta koskee pinkkiä, eikä tänne tarvi tulla puhumaan paskaa ja ihmettelemään jotain x-tiinaa...menkää sen omalle palstalle ihmettelemään sen asioita!!!!!!
      Tästä aiheesta on jo ollu ihan riittämiin, menkää itte itseenne, kun tulette tänne artistia haukkumaan, ette oo yhtään sen parempia ihmisiä.

      • .............

        Anteeksi vaan mutta jos videossa on Pinkin esiintyminen niin se kuuluu kyllä Pink palstalle. Enempää ei voisi kuulua.


      • P!nkGal
        ............. kirjoitti:

        Anteeksi vaan mutta jos videossa on Pinkin esiintyminen niin se kuuluu kyllä Pink palstalle. Enempää ei voisi kuulua.

        Ensinnäkin meidän pink fanien ei tarvi olla katkeria, eikä mua kiinnosta pätkääkään teidän mielipiteenne, koska se ei muuta omiani. Kannattais kuitenkin ite miettiä kuinka tarpeen on vertailla näitä artisteja, se alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän. Nehän ovat muutenkin aivan erilaisia ihmisiä!!! Ja joo se video liittyi joo pinkkiin, mutta ootko itte ollu ainoollaka christina keikalla ja tietonen millasia ne kemut on....huumoria voi kyllä olla, toiset ymmärtää toiset ei. Niinku näköjään teikäläiset ei.
        Pink sentään esiintyy vähän erialueillakin, eikä oo nii amerikka keskeine ku x-tina. Kävipä tossa suomessakin meitä faneja moikkaamassa, meitä on paljon joka paikassa, eipä taida krissen suomifanit riittää, liekö sitä silti kiinnostaiskaan.


      • P!nkGal
        ............. kirjoitti:

        Anteeksi vaan mutta jos videossa on Pinkin esiintyminen niin se kuuluu kyllä Pink palstalle. Enempää ei voisi kuulua.

        Jos sä oot nii suuri fani, niin käyppä piruuttas sen kristiinan sivuilla ja kattomassa kohtaa kuvat, siellä on totuus, millä se myy itseensä ja musiikkia siinä kalenteri kohdassakin on joka toinen alaston kuva. Ja bachelorette partyt voi voi...
        Ei aikusen fiksun nuoren nais artistin tarvi noin alas vajota
        -Be smart! and then you can be sexy- Alecia Moore aka P!NK


      • ............
        P!nkGal kirjoitti:

        Jos sä oot nii suuri fani, niin käyppä piruuttas sen kristiinan sivuilla ja kattomassa kohtaa kuvat, siellä on totuus, millä se myy itseensä ja musiikkia siinä kalenteri kohdassakin on joka toinen alaston kuva. Ja bachelorette partyt voi voi...
        Ei aikusen fiksun nuoren nais artistin tarvi noin alas vajota
        -Be smart! and then you can be sexy- Alecia Moore aka P!NK

        En ole Christina fani mutta voin silti sanoa että tuossa videossa esiintyy Pink ja siksi se kuuluu Pink palstalle. Christinan kuvat ja teot eivät muuta sitä asiaa miksikään.

        Video kuuluu tälle palstalle halusit nähdä sen tai et.


      • Mdzt
        ............ kirjoitti:

        En ole Christina fani mutta voin silti sanoa että tuossa videossa esiintyy Pink ja siksi se kuuluu Pink palstalle. Christinan kuvat ja teot eivät muuta sitä asiaa miksikään.

        Video kuuluu tälle palstalle halusit nähdä sen tai et.

        Eiköhän jokainen Pink-fani ole kyseisen videon nähnyt, kun se sattuu olemaan Try This-kiertue dvd:llä.. Että ei mikään uusi juttu ole. Mut älkää nyt hyvät ihmiset alko tapella. Mitataan kunnon väittelyllä kuka on oikeessa ja kuka ei. Tai eihän siinä se selviä, mutta väittelyt on aina jees. Sillon siis kun ne ei mee lapsellisuuksiin. Jos et ole kerta sen enempää Christina kuin Pink fanikaan, niin miten ihmeessä tämä asia jaksaa edes liikuttaa sinua? Vai etkö ilkeä myöntää, että olet kuitenkin Christina fani... :P Vaikuttas nimittäin aika vahvasti silti. En minä ainakaan jaksa seurata mitä Shakira sano Justinista kun ei kummatkaan artistit kiinnosta pätkääkään.

        Ja onhan X-tina toki Pinkiä fiksumpi, sillä on niin hyviä mietteitäkin mm. politiikasta... Ai niin oho! Eihän sillä ole mitään mietteitä mistään.. :DD Tai ei ainakaan uskalla tuoda niitä julki. On nääs suosia varmaan niin hataralla pohjalla, että ei kestäisi semmoista.

        No sitten näiden naisten kauneudesta... Siitä nyt ehkä on maailman turhin riidellä, kun kauneus on katsojan silmässä ja jokainen on meistä juuri sen näköinen kun on. Ja minusta on hienoa, että Pink uskaltaa olla juuri sellainen kun on, ilman että tarvitsee nuoleskella yhtään ketään.

        Minulla ei ole mielipidettä siitä, kuuluuko tuo "sinun" video tänne vai minne. Mut Pinkistähän tässä keskustellaan, niin mikäs siinä-


      • Mdzt
        Mdzt kirjoitti:

        Eiköhän jokainen Pink-fani ole kyseisen videon nähnyt, kun se sattuu olemaan Try This-kiertue dvd:llä.. Että ei mikään uusi juttu ole. Mut älkää nyt hyvät ihmiset alko tapella. Mitataan kunnon väittelyllä kuka on oikeessa ja kuka ei. Tai eihän siinä se selviä, mutta väittelyt on aina jees. Sillon siis kun ne ei mee lapsellisuuksiin. Jos et ole kerta sen enempää Christina kuin Pink fanikaan, niin miten ihmeessä tämä asia jaksaa edes liikuttaa sinua? Vai etkö ilkeä myöntää, että olet kuitenkin Christina fani... :P Vaikuttas nimittäin aika vahvasti silti. En minä ainakaan jaksa seurata mitä Shakira sano Justinista kun ei kummatkaan artistit kiinnosta pätkääkään.

        Ja onhan X-tina toki Pinkiä fiksumpi, sillä on niin hyviä mietteitäkin mm. politiikasta... Ai niin oho! Eihän sillä ole mitään mietteitä mistään.. :DD Tai ei ainakaan uskalla tuoda niitä julki. On nääs suosia varmaan niin hataralla pohjalla, että ei kestäisi semmoista.

        No sitten näiden naisten kauneudesta... Siitä nyt ehkä on maailman turhin riidellä, kun kauneus on katsojan silmässä ja jokainen on meistä juuri sen näköinen kun on. Ja minusta on hienoa, että Pink uskaltaa olla juuri sellainen kun on, ilman että tarvitsee nuoleskella yhtään ketään.

        Minulla ei ole mielipidettä siitä, kuuluuko tuo "sinun" video tänne vai minne. Mut Pinkistähän tässä keskustellaan, niin mikäs siinä-

        Jatkan vielä tuohon edelliseen...

        Kun nyt siis oletettavaa on, että sinä jonkin sortin Christina-fani olet, niin voisitko valaista minua, että montako biisiä Krisse on itse tuottanut? Minulla ei nimittäin ole mitään havaintoa asiasta. Tai monessako kappaleessa on edes Christinan omatekemät sanoitukset? Ja jos tämmösiä maa päällään kantaa, niin minä mielelläni perehtyisin näihin sanoituksiin. Kiinnostaisi nimittäin tietää millaisia asioita X-tina pitää tärkeänä ja laulun arvoisina. Yritän juuri selvittää hänen ideoidensa laatua, tai ylipäätään niiden olemassa olemista.

        Tämän teen sen takia, että en puhuisi läpiä päähäni koskien häntä. Niin monet kun tekevät sen virheen, että puhuvat läpiä päähänsä Pinkistä ilman, että edes ovat viitsineet perehtyä koko artistiin ja ideologiaan.


      • ......
        Mdzt kirjoitti:

        Eiköhän jokainen Pink-fani ole kyseisen videon nähnyt, kun se sattuu olemaan Try This-kiertue dvd:llä.. Että ei mikään uusi juttu ole. Mut älkää nyt hyvät ihmiset alko tapella. Mitataan kunnon väittelyllä kuka on oikeessa ja kuka ei. Tai eihän siinä se selviä, mutta väittelyt on aina jees. Sillon siis kun ne ei mee lapsellisuuksiin. Jos et ole kerta sen enempää Christina kuin Pink fanikaan, niin miten ihmeessä tämä asia jaksaa edes liikuttaa sinua? Vai etkö ilkeä myöntää, että olet kuitenkin Christina fani... :P Vaikuttas nimittäin aika vahvasti silti. En minä ainakaan jaksa seurata mitä Shakira sano Justinista kun ei kummatkaan artistit kiinnosta pätkääkään.

        Ja onhan X-tina toki Pinkiä fiksumpi, sillä on niin hyviä mietteitäkin mm. politiikasta... Ai niin oho! Eihän sillä ole mitään mietteitä mistään.. :DD Tai ei ainakaan uskalla tuoda niitä julki. On nääs suosia varmaan niin hataralla pohjalla, että ei kestäisi semmoista.

        No sitten näiden naisten kauneudesta... Siitä nyt ehkä on maailman turhin riidellä, kun kauneus on katsojan silmässä ja jokainen on meistä juuri sen näköinen kun on. Ja minusta on hienoa, että Pink uskaltaa olla juuri sellainen kun on, ilman että tarvitsee nuoleskella yhtään ketään.

        Minulla ei ole mielipidettä siitä, kuuluuko tuo "sinun" video tänne vai minne. Mut Pinkistähän tässä keskustellaan, niin mikäs siinä-

        ... katson yleensä jokaisen foorumin läpi jos huomaan että sinne on kirjoitettu. Kuuntelin artistia tai en. Joten en oleta että minun pitäisi kysyä sinulta lupaa tehdä niin tällä Pink foorumilla?

        Jos itse et seuraa tiettyjä artisteja niin voin kertoa että minä seuraan yleisesti kaikkia. Ja nuo oudot hyökkäykset Christinaa vastaan saivat vain minut ihmettelemään kirjoittajan epäkypsyyttä. Ja jos videossa esiintyy Pink, niin olisi kummallista että video sijoitettaisiin Michael Jackonin tai Britneyn palstalle. That was the point. Kritiikkini ei ollut Pinkiä vastaan erityisesti vaan tuota P!inkGal kirjoittajaa kohtaan.


      • ...........
        Mdzt kirjoitti:

        Jatkan vielä tuohon edelliseen...

        Kun nyt siis oletettavaa on, että sinä jonkin sortin Christina-fani olet, niin voisitko valaista minua, että montako biisiä Krisse on itse tuottanut? Minulla ei nimittäin ole mitään havaintoa asiasta. Tai monessako kappaleessa on edes Christinan omatekemät sanoitukset? Ja jos tämmösiä maa päällään kantaa, niin minä mielelläni perehtyisin näihin sanoituksiin. Kiinnostaisi nimittäin tietää millaisia asioita X-tina pitää tärkeänä ja laulun arvoisina. Yritän juuri selvittää hänen ideoidensa laatua, tai ylipäätään niiden olemassa olemista.

        Tämän teen sen takia, että en puhuisi läpiä päähäni koskien häntä. Niin monet kun tekevät sen virheen, että puhuvat läpiä päähänsä Pinkistä ilman, että edes ovat viitsineet perehtyä koko artistiin ja ideologiaan.

        "niin voisitko valaista minua, että montako biisiä Krisse on itse tuottanut?"

        --> Mene kysymään Christina foorumilta.


      • ----
        Mdzt kirjoitti:

        Jatkan vielä tuohon edelliseen...

        Kun nyt siis oletettavaa on, että sinä jonkin sortin Christina-fani olet, niin voisitko valaista minua, että montako biisiä Krisse on itse tuottanut? Minulla ei nimittäin ole mitään havaintoa asiasta. Tai monessako kappaleessa on edes Christinan omatekemät sanoitukset? Ja jos tämmösiä maa päällään kantaa, niin minä mielelläni perehtyisin näihin sanoituksiin. Kiinnostaisi nimittäin tietää millaisia asioita X-tina pitää tärkeänä ja laulun arvoisina. Yritän juuri selvittää hänen ideoidensa laatua, tai ylipäätään niiden olemassa olemista.

        Tämän teen sen takia, että en puhuisi läpiä päähäni koskien häntä. Niin monet kun tekevät sen virheen, että puhuvat läpiä päähänsä Pinkistä ilman, että edes ovat viitsineet perehtyä koko artistiin ja ideologiaan.

        Kun nyt kerran sitä palvot niin kerropa tekeekö Pink mitään niiden biisiensä eteen? Ja jos tekee niin minkälainen osuus hänellä on..


      • P!nkGal
        Mdzt kirjoitti:

        Eiköhän jokainen Pink-fani ole kyseisen videon nähnyt, kun se sattuu olemaan Try This-kiertue dvd:llä.. Että ei mikään uusi juttu ole. Mut älkää nyt hyvät ihmiset alko tapella. Mitataan kunnon väittelyllä kuka on oikeessa ja kuka ei. Tai eihän siinä se selviä, mutta väittelyt on aina jees. Sillon siis kun ne ei mee lapsellisuuksiin. Jos et ole kerta sen enempää Christina kuin Pink fanikaan, niin miten ihmeessä tämä asia jaksaa edes liikuttaa sinua? Vai etkö ilkeä myöntää, että olet kuitenkin Christina fani... :P Vaikuttas nimittäin aika vahvasti silti. En minä ainakaan jaksa seurata mitä Shakira sano Justinista kun ei kummatkaan artistit kiinnosta pätkääkään.

        Ja onhan X-tina toki Pinkiä fiksumpi, sillä on niin hyviä mietteitäkin mm. politiikasta... Ai niin oho! Eihän sillä ole mitään mietteitä mistään.. :DD Tai ei ainakaan uskalla tuoda niitä julki. On nääs suosia varmaan niin hataralla pohjalla, että ei kestäisi semmoista.

        No sitten näiden naisten kauneudesta... Siitä nyt ehkä on maailman turhin riidellä, kun kauneus on katsojan silmässä ja jokainen on meistä juuri sen näköinen kun on. Ja minusta on hienoa, että Pink uskaltaa olla juuri sellainen kun on, ilman että tarvitsee nuoleskella yhtään ketään.

        Minulla ei ole mielipidettä siitä, kuuluuko tuo "sinun" video tänne vai minne. Mut Pinkistähän tässä keskustellaan, niin mikäs siinä-

        Hei vaan hei=)
        Tarkoitus ei missään nimessä ollut aiheuttaa minkäänlaista sekasortoa tai haukkua ketään, oli vaan eilen todella tylsää ja sitten kun täällä käyn tsiikailemassa palstaa, niin huomaan että aina joku on kirjoittanut aiheen, mutta se koskee aina Christinaa jollain tapaa, joko sitä, että se nyt on jokun mielestä parempi tai kauniimpi, niin siihen lähti hermot. Nehän todellakin on makuasioita jne. Mutta eikö joku voisi joskus avata tänne mielenkiintoista keskustelua Pinkistä, eikä aina jotain olematonta. Itse suurena pink fanina ärsyynnyin ja niinpä tämä krissefani siellä varmaan polttipäreensä, vaikkei myönnä fani olevansakaa, mutta ei se asia juuri kiinnostaisi ellei fani olisi. Kiitos muuten sinulle kommentistasi...onpa täällä ihan inhimillisiäkin ihmisiä, joiden ei aina tarvi nähdä jostakin vaivaa...ja asia ei ainakaan koske X-tinaa:)))


      • Mdzt
        P!nkGal kirjoitti:

        Hei vaan hei=)
        Tarkoitus ei missään nimessä ollut aiheuttaa minkäänlaista sekasortoa tai haukkua ketään, oli vaan eilen todella tylsää ja sitten kun täällä käyn tsiikailemassa palstaa, niin huomaan että aina joku on kirjoittanut aiheen, mutta se koskee aina Christinaa jollain tapaa, joko sitä, että se nyt on jokun mielestä parempi tai kauniimpi, niin siihen lähti hermot. Nehän todellakin on makuasioita jne. Mutta eikö joku voisi joskus avata tänne mielenkiintoista keskustelua Pinkistä, eikä aina jotain olematonta. Itse suurena pink fanina ärsyynnyin ja niinpä tämä krissefani siellä varmaan polttipäreensä, vaikkei myönnä fani olevansakaa, mutta ei se asia juuri kiinnostaisi ellei fani olisi. Kiitos muuten sinulle kommentistasi...onpa täällä ihan inhimillisiäkin ihmisiä, joiden ei aina tarvi nähdä jostakin vaivaa...ja asia ei ainakaan koske X-tinaa:)))

        Jooh kyllähän se pistää näkemään punaista, kun joidenkin pitää tällekin palstalle tulla välttämättä haastamaan riitaa. Onhan se selvä, että intohimoisena fanina sitä nousee väkisinkin puolustuskannalle, eikä siitä seuraa muuta kun typerää ja lapsellista riitaa. En sitten tiedä mihin sillä pyrkiivät..

        Olen jo pitkän aikaa sitten heittänyt toivoni tämän palstan suhteen, kun ei täällä oikeen mitään järkevää keskustelua saada aikaan. :/ Eniten vierailen ihan tuolla Pinkin omalla forumilla osoitteessa www.pinkspage.com :) Siellä on paljon infoa ja hyviä keskusteluja todella rakentavassa mielessä. Että ei kun sinne vaan :) Sinne ei Krisse-fanitkaan eksy. :D

        Meinaa minullakin päreet palaa kun esim. täällä on näitä viestejä "siis vittu pink on paska muija haukkuu vaan toisii vaikka vittu ei osaa ees saatana laulaa rääkyy vaan ja vittu näyttää ihan puskutraktorilta x-tina on vittu paljo kauniimpi ja viisaampi ja vittu kaikkeeeeee!!!" Ja tuostako nyt pitäs saada sitten jotain järkevää keskustelua aikaan? :S En minä siihen ainakaan kykene.

        Vielä viitaten noihin aiempiin viesteihin tässä ketjussa, niin en todellakaan lähde väittämään, että Pink jotenkin täydellinen olisi - ihminenhän se on siinä kun mekin. Ja varmaan voidaan jokainen myöntää, että virhearviointeja tehdään ja virheitä myös. Ja ehkä tämä Christinan mainitseminen Pinkin keikalla voidaan sitten lukea virhearvioinniksi, hyvän maun vastaiseksi (siitä päättäköön jokainen itse). Tärkeintä kuitenkin mielestäni on, että ihminen - myös sinä, minä ja Pink - kantaa vastuunsa tekemisistään ja sanomisistaan. Ja kyllä minusta Pink on aina sanojensa takana seissyt. Jos on jotain väärin sanonut, niin on sen kyllä myöntänytkin. Ja siinä piilee mielestäni pitkän suosion salaisuus. Pärstäkerroin se rypistyy vielä joskus Christinallakin ja kellä vaan, mutta se sisin on mikä pysyy. Siihen pyrin ihmisissä katsomaan. Ja sen perusteella valitsen myös idolini. Valinnassani olen tullut päätyneeksi Pinkiin. :)


      • P!nkGal
        Mdzt kirjoitti:

        Jooh kyllähän se pistää näkemään punaista, kun joidenkin pitää tällekin palstalle tulla välttämättä haastamaan riitaa. Onhan se selvä, että intohimoisena fanina sitä nousee väkisinkin puolustuskannalle, eikä siitä seuraa muuta kun typerää ja lapsellista riitaa. En sitten tiedä mihin sillä pyrkiivät..

        Olen jo pitkän aikaa sitten heittänyt toivoni tämän palstan suhteen, kun ei täällä oikeen mitään järkevää keskustelua saada aikaan. :/ Eniten vierailen ihan tuolla Pinkin omalla forumilla osoitteessa www.pinkspage.com :) Siellä on paljon infoa ja hyviä keskusteluja todella rakentavassa mielessä. Että ei kun sinne vaan :) Sinne ei Krisse-fanitkaan eksy. :D

        Meinaa minullakin päreet palaa kun esim. täällä on näitä viestejä "siis vittu pink on paska muija haukkuu vaan toisii vaikka vittu ei osaa ees saatana laulaa rääkyy vaan ja vittu näyttää ihan puskutraktorilta x-tina on vittu paljo kauniimpi ja viisaampi ja vittu kaikkeeeeee!!!" Ja tuostako nyt pitäs saada sitten jotain järkevää keskustelua aikaan? :S En minä siihen ainakaan kykene.

        Vielä viitaten noihin aiempiin viesteihin tässä ketjussa, niin en todellakaan lähde väittämään, että Pink jotenkin täydellinen olisi - ihminenhän se on siinä kun mekin. Ja varmaan voidaan jokainen myöntää, että virhearviointeja tehdään ja virheitä myös. Ja ehkä tämä Christinan mainitseminen Pinkin keikalla voidaan sitten lukea virhearvioinniksi, hyvän maun vastaiseksi (siitä päättäköön jokainen itse). Tärkeintä kuitenkin mielestäni on, että ihminen - myös sinä, minä ja Pink - kantaa vastuunsa tekemisistään ja sanomisistaan. Ja kyllä minusta Pink on aina sanojensa takana seissyt. Jos on jotain väärin sanonut, niin on sen kyllä myöntänytkin. Ja siinä piilee mielestäni pitkän suosion salaisuus. Pärstäkerroin se rypistyy vielä joskus Christinallakin ja kellä vaan, mutta se sisin on mikä pysyy. Siihen pyrin ihmisissä katsomaan. Ja sen perusteella valitsen myös idolini. Valinnassani olen tullut päätyneeksi Pinkiin. :)

        Jup, olet aiwan oikeassa. Ja joo tää palsta on aika syvältä, meni vaan oikeesti hermot, ku ainoot kommentit mitä tänne joku joskus viittii kirjottaa on tosi paskoja...ja just pink fanina, en viitsi turhia paskan jauhantoja miettiä...kritiikki on aina ihan ok, mut miks sen tarvii aina liittyy jotenkin siihen et verrataan Pinkkii Christinaan, se kyllästytti, mut sekin kai tuli jo selväks:)
        Ja tosiaan joo, liity ihmeessä pink's pagen kautta officialeen pink forumiin, mä olen ollu jo vähän aikaa siellä nimellä Marica^, et tuuppa sinne jutskaamaan ja lähetä vaikka priva meseekin;)
        Ku siellä kuitenkin aika paljon joka puolelta muailmaa väkee, ni olis ihan kiva saada enemmän finskejäkin sinne:)
        P.S Kaikki mikä liittyy pinkkiin tarvii mennä memberiksi:)
        Törmäillään, en täällä viitti kai enää pyörii turhaa itteeni kiusaamas:)


      • P!nkGal
        P!nkGal kirjoitti:

        Jup, olet aiwan oikeassa. Ja joo tää palsta on aika syvältä, meni vaan oikeesti hermot, ku ainoot kommentit mitä tänne joku joskus viittii kirjottaa on tosi paskoja...ja just pink fanina, en viitsi turhia paskan jauhantoja miettiä...kritiikki on aina ihan ok, mut miks sen tarvii aina liittyy jotenkin siihen et verrataan Pinkkii Christinaan, se kyllästytti, mut sekin kai tuli jo selväks:)
        Ja tosiaan joo, liity ihmeessä pink's pagen kautta officialeen pink forumiin, mä olen ollu jo vähän aikaa siellä nimellä Marica^, et tuuppa sinne jutskaamaan ja lähetä vaikka priva meseekin;)
        Ku siellä kuitenkin aika paljon joka puolelta muailmaa väkee, ni olis ihan kiva saada enemmän finskejäkin sinne:)
        P.S Kaikki mikä liittyy pinkkiin tarvii mennä memberiksi:)
        Törmäillään, en täällä viitti kai enää pyörii turhaa itteeni kiusaamas:)

        Tietenkin siis jos olet jo jäsen niin sepä hyvä, mut liity ihmeessä jos et ole:)))


      • ????
        P!nkGal kirjoitti:

        Hei vaan hei=)
        Tarkoitus ei missään nimessä ollut aiheuttaa minkäänlaista sekasortoa tai haukkua ketään, oli vaan eilen todella tylsää ja sitten kun täällä käyn tsiikailemassa palstaa, niin huomaan että aina joku on kirjoittanut aiheen, mutta se koskee aina Christinaa jollain tapaa, joko sitä, että se nyt on jokun mielestä parempi tai kauniimpi, niin siihen lähti hermot. Nehän todellakin on makuasioita jne. Mutta eikö joku voisi joskus avata tänne mielenkiintoista keskustelua Pinkistä, eikä aina jotain olematonta. Itse suurena pink fanina ärsyynnyin ja niinpä tämä krissefani siellä varmaan polttipäreensä, vaikkei myönnä fani olevansakaa, mutta ei se asia juuri kiinnostaisi ellei fani olisi. Kiitos muuten sinulle kommentistasi...onpa täällä ihan inhimillisiäkin ihmisiä, joiden ei aina tarvi nähdä jostakin vaivaa...ja asia ei ainakaan koske X-tinaa:)))

        Täällähän on oikeen saatu aikaan pikku riita tästäkin asiasta,heh. Tulin katsomaan tuon ketjun niin..hmm..outo suhtautuminen täysin asialliseen kritiikkiin. Pink asettaa itsensä alttiiksi kritiikille solvatessaan muita artisteja. Tässähän oli alunperin kai kyse siitä, vai kuinka? Perusteltua kritiikkiä pitää sietää kun ei ketään solvata.

        Mutta P!nkGal ilmeisesti oppi läksynsä..;) ei millään pahalla, no hard feelings.


      • Mdzt
        P!nkGal kirjoitti:

        Tietenkin siis jos olet jo jäsen niin sepä hyvä, mut liity ihmeessä jos et ole:)))

        Joo olen ollut kirjautunut palstalle jo useamman vuoden :) Pitää laittaa joskus privaa kuhan ajan kanssa sinne menen! Tänne en taida tulla enää koskaan, kyllä on juttujen taso niin perperistä. Ehkä Christinan palstalla olis sitten Pinkistä... xD Vaikka tuskin siellä on juttua mistään, kun nämä X-tina ihq beibet tuntuu olevan niin aivottomia tapauksia.


    • mpmp

      muistaakseni silloin kun tuo taltiointi on tehty, Pinkillä ja Christinalla on ollut jotain kulissin takasita kinaa. X-tina ei tainnut päästää Pinkiä jonnekin bileisiin, joten taisi olla koston paikka.

      Ei ehkä fiksuinta Pinkiltä, mutta silti arvostan häntä enemmän kuin hanipuppeli X-tinaa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe