Minkälaisia pakokaasuimureita on tarjolla tavallisiin autotalleihin eli ei siis täysveriseen autokorjaamoon. Hakusessa olis imuri ja kattoon esim. räikkäkelalle tuleva imuletku yhden auto tai moottoripyörän tarpeisiin. Vai onko hyviä tee se itse ideoita.
pakokaasuimuri
5
1076
Vastaukset
- imuri ei
käy. Imurin täytyy olla tyyppihyväksytty siihen tarkoitukseen ja räjähdyssuojattu, eli ex-malli. Siinä on muuten vahingon sattuessa vaarana, että korvaukset jäävät saamatta.
- EXx
Pakokaasuimurit eivät ole EX hyväksyttyjä, eikä niiden tarvitse olla jos niitä ei sijoiteta räjähdys vaaralliselle alueelle. Jota autotallin katto tuskin on, öljyhuone voi olla puolimetriä öljysäiliön yläpuolella.
- räikkäkelat.
Ennenkin tultiin toimeen letkulla oven raosta ulos,jos oli aivan välttämätöntä käyttää moottoreita sisällä.
Ethän voi siellä kuormittamatta mitään säätää tai sitten on hankittava dynamometrikin. - ja reikä oveen
tai seinään ajaa asiansa.
- deetee
pakarissa....imurin kanssa sentään jostain tulee korvausilmaa....
Näin ajattelen, kun kokemusta vain kevarin käyttämisestä rintamamiestalon alakerrassa letkun kanssa...tuolloin tosin pakari ei vuotanut...;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2025894
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263674- 822557
- 372079
- 331882
- 431837
- 1061754
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431