Mitä mieltä olette noista pölypussittomista pölyimureista, joissa on semmonen "kannu" jonka saa irti ja tyhjentää vaan sen roskista ja kiinnittää sen takaisin imuriin. Ovatko ne yhtä tehokkaita ja hyviä imureita kuin nämä perinteiset pölypussilliset? Tuleeko yhtä siistiä jälkeä vai kiertääkö se pöly vaan uudelleen huoneilmaan?
Pölypussittomat pölyimurit?
6
4829
Vastaukset
- Marja-80
Minulla on hyla merkkinen vesi-imuri jossa on vesisäiliö joka vain tyhjennetään käytön jälkeen. Olen ollut enemmän kuin TYYTYVÄINEN ostokseeni. Kun minulla on koira ja kaksi kissaa ja iso talo jossa ne ramppaa välillä ulkona. Poikakaverini epäili alussa ostostani koska oli 995 € hintainen, mutta on siinä takuutakin 5 v. ja käyttöikä 10-15v. Ja en kyllä haluaisi siitä enää luopua. Sillä pystyy myös pesemään auton penkkejä ja imemään vettä. Lopputulos on paljon raikkaampi kuin pölypussillisessa imurissa koska hienoinkaan pöly ei pääse veden läpi.Ja imuteho on aina yhtä hyvä eikä teho hidastu säiliön täyttyessä yhtään kuten pussillisissa. Rakastan sitä imuria!!!! Ja sanoin poikaystävälleni että jos meillä tulee joskus olemaan jonkin muun lainen imuri niin saat kyllä hoitaa myös siivoukset itse. Huippua on myös se ettei tarvitse ostaa pölypusseja ja vaihdella niitä pölyäviä säiliöitä!!! Se imuri on kyllä hyödyllisin ostos sitten talon jälkeen!!!!
- imurinen
Mulla on Dyson merkkinen pussiton imppari. Ja sehän on siis allergia-ja astmaliiton suosittelema vai jopa yhteistyössä tehty. Siinä on sellainen kunnon suodatin, joka ei päästä pölyä takaisin huoneilmaan kuin alle 0,01%. Pölyt huoneilmasta menee erikseen omaan säiliöön. Tämä Dyson on kyllä arvokas imuri, mutta hemmetin hyvä. Ei haise ja helppo pitää puhtaana. Siinä on jatkuva imuteho, joka eiheikkene. Ainoa huono puoli on aika kova ääni, mutta se on pieni hinta kunnon imurista.
- vertailua
juuri luin kuluttajasta eri imureista.
siinä oli kaksi eri merkkistä imuria, joissa ei ole erillistä pölypussia vaan pöly menee "kaukaloon" joka tyhjennetään.
se halvempi malli (jotain 1½ sataa euroa) oli ihan surkea testin mukaan ja jopa kalliimpi (joku 4 sataa e) myös päästi hiukkasia läpi sisäilmaan.
suuria ongelmia oli niiden tyhjentämisten kanssa, joka koettiin sottaiseksi puuhaksi. - Dysonista
Käytän eräässä kodissa Dyson-merkkistä imuria, joka on pölypussiton. Toiset tykkäävät, toiset eivät. Minun mielestäni siinä on aivan järkyttävä ääni, siis 2x kovempi kuin tavallisessa imurissa tai siltä ainakin tuntuu! Lisäksi siinä on rimpulamainen lattiasuulake: isohko, mutta silti kankea käyttää. Muutenkin imurista tulee kräpsä olo, en tiedä mistä johtuu.
Tehokas imuri se kyllä on ja pöly/roska näkyy hauskasti keruukannun läpi. Imuri on myös erikoisen värinen ja mallinen. Muuta kehuttavaa en oikein keksi...- merkkinen
Meillä on Volta-merkkinen pölypussiton imuri. Ihan ok, tehokas, huomaa eron edelliseen imuriin. Onhan se yksi vaiva käydä tyhjentämässä ulkona suoraan roskikseen boxi (ei viitsi sisällä aukoa, kun pölyhän vaan leviäisi). Sen boxin voi pestä astianpesukoneessa, mutta mä olen huuhdellut muuten. Ei sitä tietty joka tyhjennyksen jälkeen tartte pestä. Suodattimet ovat ainakin tehokkaat. Mitään hajuja ei imuroidessa pääse läpi. Hinta ei paljoa eronnut pussillisesta imurista. Luvattiin, että imukyky säilyisi koko ajan samana, mutta jos pitkät kissankarvat "tukkivat" ekan suodattimen, niin kyllähän se vaan heikkenee.
- vertailussa
merkkinen kirjoitti:
Meillä on Volta-merkkinen pölypussiton imuri. Ihan ok, tehokas, huomaa eron edelliseen imuriin. Onhan se yksi vaiva käydä tyhjentämässä ulkona suoraan roskikseen boxi (ei viitsi sisällä aukoa, kun pölyhän vaan leviäisi). Sen boxin voi pestä astianpesukoneessa, mutta mä olen huuhdellut muuten. Ei sitä tietty joka tyhjennyksen jälkeen tartte pestä. Suodattimet ovat ainakin tehokkaat. Mitään hajuja ei imuroidessa pääse läpi. Hinta ei paljoa eronnut pussillisesta imurista. Luvattiin, että imukyky säilyisi koko ajan samana, mutta jos pitkät kissankarvat "tukkivat" ekan suodattimen, niin kyllähän se vaan heikkenee.
oli vain pölypussitonta imuria, joista kumpikaan ei ollut dyson.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423057Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452877100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472317Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451759
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361