Missä kunnissa/kaupungeissa pitää maksaa vielä koiraveroa? En löytänyt mistään tietoa siihen,...
Missä kunnissa
16
4030
Vastaukset
- mai.
Kuopiossa ainakin, se on se suurin määrä eli 50 euroo. kuopio kun rahastaa kaikesta mistä vaan rahaa saa irti.. -.-
- välttää
näitä kiskurikaupunkeja. Myös pääkaupunkiseudun kunnan Helsinki, Espoo ja Vantaa perivät kalleimman mukaan. Espoo väittää, että yhden pienen koirapuiston rakentaminen maksaa 1.500.000 euroa. Sekin sijaitsee arvottomalla tontilla voimajohtojen alapuolella ruuhkaisessa risteyksessä. Espoon johto on Suomen suurin koiravihaajajoukko. Me rakennamme parhaillaan erääseen kehyskuntaan, jossa ei koiraveroa peritä.
- kysynpä vaa
välttää kirjoitti:
näitä kiskurikaupunkeja. Myös pääkaupunkiseudun kunnan Helsinki, Espoo ja Vantaa perivät kalleimman mukaan. Espoo väittää, että yhden pienen koirapuiston rakentaminen maksaa 1.500.000 euroa. Sekin sijaitsee arvottomalla tontilla voimajohtojen alapuolella ruuhkaisessa risteyksessä. Espoon johto on Suomen suurin koiravihaajajoukko. Me rakennamme parhaillaan erääseen kehyskuntaan, jossa ei koiraveroa peritä.
väittääkö kirjoittaja että espoossa ei ole kuin tämä yksi koirapuisto?
- täytyy maksaa
Hämeenlinnassa maksettava koiraveroa koko edelliseltä vuodelta, vaikka koira olisi tullut vasta loppuvuodesta. Veron määrä 26€.
- on joka
paikassa, jossa peritään koiravero. Jos koira on vuoden viimeinen päivä täyttänyt 5 kk, koko siltä vuodelta menee koiravero. Koira ilmoitetaan yleensä seuraavan vuoden helmikuussa "verolle pantavaksi". Jos siis koira oli 31.12.2006 5 kk täyttänyt, on omistajan pitänyt ilmoittaa koira helmikuussa 2007. Ilmoitus tehdään yleensä kaupungin taloustoimistoon, ei verottajalle.
- rekisterissä...
Niin pitääkö maksaa silloin veroa.. ? Paljonko maksaa vantaalla.. jos joku tietää?
- jos
Sillon pitää maksaa koiraveroa, jos esim joku naapuri ilmottaa jollekin, että sulla on hurtta. Kennel-liitto ei ilmoita kellekään että sul on koira.
- Capslookonärsyttävä
Ainakaan täällä Lapualla ei ole
- lene82
loimaalla ainakin, se on se suurin määrä eli 35euroo.loimaa kun rahastaa kaikesta mistä vaan rahaa saa irti..ei koirat ei saa mitän sillä rahalla
- Miinaah_
Ja mitään veroa en maksa kun en sillä yhtään mitään saa... =)
- Zana
Miinaah_ kirjoitti:
Sulla on oikea periaate!! Turhaan maksaa tyhjästä.
- rahalla
Miinaah_ kirjoitti:
siivotaan vaikkapa sinun koiran jätöksiä.minä poltan tupakkaa ja saan sitte hoitoa kun sairastun keuhkosyöpään.että maksappa vaan kiltisti verosi.
- PK-Collikoira
Aika jännä juttu sinänsä etten ainakaan minä löytänyt mitään listaa siitä issä kunnissa on koiravero ja missä ei.
- kunnat ja
kaupungit itse se on todettu monessa kunnassa että kirjanpito ja periminen maksaa enemmän mitä on tuloja.
- jdfjkgs
kunnat ja kirjoitti:
kaupungit itse se on todettu monessa kunnassa että kirjanpito ja periminen maksaa enemmän mitä on tuloja.
Vaasassa joutuu pulittamaan tuota muinaisjäänne-veroa 45,05 euroa/kuono. Olisi edes talouskohtainen vero...
- ei veroa peritä
Täällä ei koiraveroa peritä enää. Joskus takavuosina ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381