Missä kunnissa

Mimmu

Missä kunnissa/kaupungeissa pitää maksaa vielä koiraveroa? En löytänyt mistään tietoa siihen,...

16

4030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mai.

Kuopiossa ainakin, se on se suurin määrä eli 50 euroo. kuopio kun rahastaa kaikesta mistä vaan rahaa saa irti.. -.-

• välttää

näitä kiskurikaupunkeja. Myös pääkaupunkiseudun kunnan Helsinki, Espoo ja Vantaa perivät kalleimman mukaan. Espoo väittää, että yhden pienen koirapuiston rakentaminen maksaa 1.500.000 euroa. Sekin sijaitsee arvottomalla tontilla voimajohtojen alapuolella ruuhkaisessa risteyksessä. Espoon johto on Suomen suurin koiravihaajajoukko. Me rakennamme parhaillaan erääseen kehyskuntaan, jossa ei koiraveroa peritä.

• kysynpä vaa
        välttää kirjoitti:

näitä kiskurikaupunkeja. Myös pääkaupunkiseudun kunnan Helsinki, Espoo ja Vantaa perivät kalleimman mukaan. Espoo väittää, että yhden pienen koirapuiston rakentaminen maksaa 1.500.000 euroa. Sekin sijaitsee arvottomalla tontilla voimajohtojen alapuolella ruuhkaisessa risteyksessä. Espoon johto on Suomen suurin koiravihaajajoukko. Me rakennamme parhaillaan erääseen kehyskuntaan, jossa ei koiraveroa peritä.

väittääkö kirjoittaja että espoossa ei ole kuin tämä yksi koirapuisto?

• täytyy maksaa

Hämeenlinnassa maksettava koiraveroa koko edelliseltä vuodelta, vaikka koira olisi tullut vasta loppuvuodesta. Veron määrä 26€.

• on joka

paikassa, jossa peritään koiravero. Jos koira on vuoden viimeinen päivä täyttänyt 5 kk, koko siltä vuodelta menee koiravero. Koira ilmoitetaan yleensä seuraavan vuoden helmikuussa "verolle pantavaksi". Jos siis koira oli 31.12.2006 5 kk täyttänyt, on omistajan pitänyt ilmoittaa koira helmikuussa 2007. Ilmoitus tehdään yleensä kaupungin taloustoimistoon, ei verottajalle.

• rekisterissä...

Niin pitääkö maksaa silloin veroa.. ? Paljonko maksaa vantaalla.. jos joku tietää?

• jos

Sillon pitää maksaa koiraveroa, jos esim joku naapuri ilmottaa jollekin, että sulla on hurtta. Kennel-liitto ei ilmoita kellekään että sul on koira.

• Capslookonärsyttävä

Ainakaan täällä Lapualla ei ole

• lene82

loimaalla ainakin, se on se suurin määrä eli 35euroo.loimaa kun rahastaa kaikesta mistä vaan rahaa saa irti..ei koirat ei saa mitän sillä rahalla

• Miinaah_

Ja mitään veroa en maksa kun en sillä yhtään mitään saa... =)

• Zana
        Miinaah_ kirjoitti:

Sulla on oikea periaate!! Turhaan maksaa tyhjästä.

• rahalla
        Miinaah_ kirjoitti:

siivotaan vaikkapa sinun koiran jätöksiä.minä poltan tupakkaa ja saan sitte hoitoa kun sairastun keuhkosyöpään.että maksappa vaan kiltisti verosi.

• PK-Collikoira

Aika jännä juttu sinänsä etten ainakaan minä löytänyt mitään listaa siitä issä kunnissa on koiravero ja missä ei.

• kunnat ja

kaupungit itse se on todettu monessa kunnassa että kirjanpito ja periminen maksaa enemmän mitä on tuloja.

• jdfjkgs
        kunnat ja kirjoitti:

kaupungit itse se on todettu monessa kunnassa että kirjanpito ja periminen maksaa enemmän mitä on tuloja.

Vaasassa joutuu pulittamaan tuota muinaisjäänne-veroa 45,05 euroa/kuono. Olisi edes talouskohtainen vero...

• ei veroa peritä

Täällä ei koiraveroa peritä enää. Joskus takavuosina ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe