LUUKKU ONKELMA

OUTLOOK 6 ???

Hei, tähän saakka on Luukku pelannu noilla asetuksilla vaan ei enää saa yhtyettä palvelimeen portissa 110, miksi ei? jos taas buuttaan koneen yhtyes pelaa ihan OK....jos koneeni on auki vaikkapa toisen tunnuksilla esim. 1 tunnin...ei saa yhteyttä ennenkuin buuttaan koneen???

MISSÄ VIKA?? miksi pitää uudelleen käynnistää ennen kuin alkaa pelittää, koneesa xp windows ja norton internet security 2005 kerran koitin jopa ilamn norttonia sama tauti....oli pelkkä windowsin oma palomuuri päällä...EN TAJUA???

Gmail pelaa komeesi aina minulla on sielläkin tilit mutta ne pelaa ihan eri porteilla kun tämä luukku...jossa on se 25 ja 110 portit käytössä.

Palvelinyhteys epäonnistui. Tili: 'Luukku-sähköposti', Palvelin: 'imap-xxx.luukku.com', Protokolla: POP3, Portti: 110, SSL-suojattu: Ei, Socket-virhe: 10061, Virhenumero: 0x800CCC0E

3

1535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mtt.h

Itsellä heittää täsmälleen samaa ongelmaa. Käyttiksenä media center.
      Ois kyllä kiva saada vastaus tähän???

Ps myös norttoni minulla.

• sama juttu

Jeps media center se on täälläkin käyttiksenä ja sama tauti..??? miksi ei pelaa...portit 25 ja 110 jos kone on päällä hetken pidempään ja sitten taas gmail pelaa saa olla vaikka 10 päivää päällä siellä onkin portit 995 ja 465 käytössä postille!!

Pitää vissiin siirtyä gmailiin kokonaan...ja ohjata muista lootista mailit gmailiin suoraan.

• 9876
        sama juttu kirjoitti:

Jeps media center se on täälläkin käyttiksenä ja sama tauti..??? miksi ei pelaa...portit 25 ja 110 jos kone on päällä hetken pidempään ja sitten taas gmail pelaa saa olla vaikka 10 päivää päällä siellä onkin portit 995 ja 465 käytössä postille!!

Pitää vissiin siirtyä gmailiin kokonaan...ja ohjata muista lootista mailit gmailiin suoraan.

on aikakatkaisu. Muistaakseni vaatii selaimen sulkemisen ja jatkamisen (kirjoitettu tietenkin katoaa, jos ei sitä huomaa laittaa luonnoksiin). Kerran tein ison työn pitkässä kirjoituksessa ja lähettäessä vaan -HUPS- bitteinä avaruudessa. En mistään löytänyt takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      94
      5462
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4191
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      34
      2399
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2218
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1835
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1494
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1332
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1158
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1051
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      22
      1048
    Aihe