Onko tietoa millasta säätä siellä olis näin toukokuun alussa/puolessa välissä? Onkohan siellä aurinkoa et kannattais lähtee??
Alanyan sää
13
6001
Vastaukset
- Densa
seurailla säätä ja sen muutoksia ja muutakin Alanyasta.
http://www.wunderground.com/global/stations/17310.html - saimi5
Alanyaan lupaa tänään 32 ast aurinkoa.
Ja siitä pikkuhiljaa kohoilee aina 36 asteeseen saakka (lauantaina).
Iltasanomat/sää/ulkomaat. Katso sieltä.- ei ole totta
Alanyassa tollasia lämpötiloja ole ollut koskaan toukokuussa. Kenenköhän persuksista vedit nuo lukemat?
- saimi5
ei ole totta kirjoitti:
Alanyassa tollasia lämpötiloja ole ollut koskaan toukokuussa. Kenenköhän persuksista vedit nuo lukemat?
Ihan niinkuin siinä sanotaan. Iltasanomat.fi
Sää/ulkomaat/Alanya. Nyt on ollut todella kuumat kelit Euroopassakin. Saksassakin yli 30 ast.
- CKK
On siellä lämmin. Voi olla vähän yläkanttiin veikattu tuo lähemmäs 40 astetta kun eihän noista ennusteista aina tiedä. Mut kyl siellä 25-30 pitäis näihin aikoihin olla. Kannattaa mennä jos aurinkoo haluaa.
- TRH / 21. krt. Alanyassa
Paikallisen suomalaisen mukaan viime viikon maanantain alkoi Alanyassa kesä. Silloin oli 32 astetta varjossa. Normaalisti toukokuun aikana lämpötila on 25- 35 astetta. Lähes kaikissa suomalaisissa sanomalehdissä on ulkomaiden säätietojen kohdalla Antalyan säätilat. Alanyassa on 3-5 astetta lämpimämpää ja pilvetöntä rantakaistaleen kapeuden ja vuorten läheisyyden vuoksi. Kyllä sinne voi mennä grillaamaan itseään toukokuussa. Lämmintä matkaa!!! (Lähdemme itse 5.5. ja nyt on jo "levottomat jalat".)
- millinen
TRH / 21. krt. Alanyassa kirjoitti:
Paikallisen suomalaisen mukaan viime viikon maanantain alkoi Alanyassa kesä. Silloin oli 32 astetta varjossa. Normaalisti toukokuun aikana lämpötila on 25- 35 astetta. Lähes kaikissa suomalaisissa sanomalehdissä on ulkomaiden säätietojen kohdalla Antalyan säätilat. Alanyassa on 3-5 astetta lämpimämpää ja pilvetöntä rantakaistaleen kapeuden ja vuorten läheisyyden vuoksi. Kyllä sinne voi mennä grillaamaan itseään toukokuussa. Lämmintä matkaa!!! (Lähdemme itse 5.5. ja nyt on jo "levottomat jalat".)
Alanyassa ollaan talla hetkella ja tanaan on ollut lampimin paiva, 29 astetta varjossa. Alkuviikko oli vaihtelevaa mutta paalle 20 silti. Kunnon RAEsadekkin saatiin kokea :)
Ihanaaaaaa on! - 19.5. sinne...
millinen kirjoitti:
Alanyassa ollaan talla hetkella ja tanaan on ollut lampimin paiva, 29 astetta varjossa. Alkuviikko oli vaihtelevaa mutta paalle 20 silti. Kunnon RAEsadekkin saatiin kokea :)
Ihanaaaaaa on!Hei,
Kiva kuulla, että lämmintä jo on! Miten illalla/yöllä? Pärjääkö lyhythihaisella, vai pitääkö varata pitkähihaista mukaan? Ollaan tulossa 19.5. sinne päin... ;) - JarppiS80
TRH / 21. krt. Alanyassa kirjoitti:
http://www.aurinkomatkat.fi/rantalomat/destination.asp?d=22#
Tuosta 5 vuorokauden ennuste.
http://www.ostamyy.com/matkailu/saa/turkki.htm Tässä toinen linkki.
Mä olen lähdössä huomenna (5.5)kohti alanyaa. - millinen
19.5. sinne... kirjoitti:
Hei,
Kiva kuulla, että lämmintä jo on! Miten illalla/yöllä? Pärjääkö lyhythihaisella, vai pitääkö varata pitkähihaista mukaan? Ollaan tulossa 19.5. sinne päin... ;)Lyhythihaisella on jo parjannyt yöllakin. Tosin nyt on taas hieman ilmat viilentyneet ja on pilvsta, mutta eiköhan ne ehdi lammeta 19 paivaan mennessa taas, joten kovin paljon ei kannata pitkahihaisia pakata mukaan :)
- 19.5. matkaan
millinen kirjoitti:
Lyhythihaisella on jo parjannyt yöllakin. Tosin nyt on taas hieman ilmat viilentyneet ja on pilvsta, mutta eiköhan ne ehdi lammeta 19 paivaan mennessa taas, joten kovin paljon ei kannata pitkahihaisia pakata mukaan :)
Kiitos paljon viestistäsi. Ja hyvää loman jatkoa, jos vielä siellä olette. Kiva, kun vastasit:)
- näyttää..
Aika pahalta näyttää toi sää kun kattelee noita ennustuksia ens torstaihin asti. Oikeastaan pilvistä koko ajan ja sadetta sillon tällöin. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta..19.5 reissuun!
- näyttää
Riippuu vähän mistä katsoo. Ensi viikoksi lupaa suht aurinkoista ja 27-29 C.
Aurinkomatkojen sivulla olevaa ennustusta ei kannata katsoa. Ihan peestä se on.
Iltasanomat.fi kato sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161