Simskö tyttöjen peli?

poika 11v

Onko teiän mielestä noloa jos poika pelaa simsiä,onko sims pelkästään tytöille tarkoitettu näpertelypeli,vai voiko sitä pelata myös pojat?

6

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulDe

Peli on sekä pojille että tytöille ! (:

• sari.p

koska mullakin pelaa pojat ,ja mäkin olen vanhus joitenkin mielestä typerä kun pelaan tätä .Mutta en välitä

• .....

Minusta on tyhmää kun pelejä jaetaan "tyttöjen peleiksi" ja "poikien peleiksi"...Sims sopii mielestäni yhtä hyvin kaikille. Meillä pelaa ukkokin toisinaan kanssani simsiä, vaikka ikää on molemmilla jo yli 20v. Ja minä taas vuorostani pelaan ns. "poikien pelejä", rallipelejä, Civilizationia yms. Eikä ne sovi mielestäni tytöille yhtään sen vähempää kuin pojillekaan, joten miksi simsin sitten pitäisi sopia vain tytöille? :D

Pelaaminen ei ole noloa, eikä se mitä pelaa. Pelaaminen on mukavaa ajanvietettä ja sinä itse päätät mitä pelaat. Jos vaikka kavereidesi mielestä on noloa että poika pelaa simsiä, se on heidän ongelmansa. :)

• sims-ongelma

No ei oo se on tyttöjen ja poikien peli!
      Tunnen 2 poikaa jotka pelaa. Ainakin 10 jotka tykkää!

• ...

Molempien. Itse pelaan sotapelejä, taistelupelejä ja muita mukamas 'poikien pelejä'. Pidän aivan hirveästi. Vaikka olen likka. Simssissä on sitä jotain samaa. Saa pistää ukot menemään minne itse haluaa. Olla pomo tjs. 8D

Maailmassa ei olekkaan peliä, joka olisi oikeasti, vai tyttöjen tai poikien peli.
        Kaverinikin pelaa painipelejä, vaikka hänkin on likka.

• Anonyymi

Kyllä sitä voi pelata kuka tahanasa oli tyttö poika tai vaikka taistelu helikopteri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      125
      11112
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      156
      10314
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      26
      8030
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      183
      6510
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      50
      5582
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      73
      5051
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      146
      4364
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      25
      4236
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      68
      4051
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      133
      3604
    Aihe