lintsaus

juntti-92

lintsasin tän päivän koulusta. pitkä ja paska päivä.
mutsi kirjottaa helposti noi poissaolot.
koulu on perseestä..
Nyt kun on koko päivän kotona, voi olla koneella ja runkata vaikka koko päivän.
MwAHAHAHAa bllet!!!!

52

7570

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuule ku

      mä en lintannu, mut v*****aa ku melki kaikki unohtu kotia ja läksyt tekemättä. Ei ollenkaan mun tapasta et näin käy, mut vappuna ei kyl voinu vähempää kiinnostaa mitkään läksyt ja tulevat kokeet. Hemmetti mulla olis ollu viiko aikaa lukee enkun sanoja, mut rupesin vasta eilen niitä pänttäämään ja niitä on aivan saakelisti ja sit sanakokeista tulee huono numero ku yleensä ope selittää englanniks ja siitä pitäs sit koittaa tajuta mikä se sana on.. no kemian tunti pelasti ku sain tehä äikän läksyt sie ja me ei oikeen muutenkaan sillä tunnilla tehty mitää. Ope vaan selitti niille jotka oli ollu pois viimetunnilta ne asiat jotka oltiin käyty läpi. Sit mä olin tahallani jättäny kotiin sen toisen äikän kirjan ku yleensä sitä ei tartte ja ny sitte se piti olla mukana.. sit uskonnon moniste unohtu kotia, mut onneks mä muistin suurimman osan vastauksista eikä mun koko tuntia aivan hiljaa tarvinnu olla.. hemmetti :O onneks enää toukokuu ja sit pääsee lomalle! *jes*

      • tuisku**

        koulu on perseestä! tänää lintsasin huomenna lintsaan jne... mutteri onneks ymmärtää ja antaa siihen luvan. ei yhtää kiinnosta teinipaskojen kaa hengailla siel laitoksessa!vihaan koulua!! vihaan opettajia vihaan oppilaita! kohta tää on ohi ihanaa MAHTAVAA LOISTAVAA TÄYDELLISTÄ!! sitte pitää juhlia ja kunnolla! mut mite jaksaa kevään?? lintsaamalla!!

        tykkääkö joku koulun käynnistä?! jos, ni mite se voi olla mahollista!? mua ei paskan vertaa kiinnosta!


      • eräsjokaeijaksakirjautua...
        tuisku** kirjoitti:

        koulu on perseestä! tänää lintsasin huomenna lintsaan jne... mutteri onneks ymmärtää ja antaa siihen luvan. ei yhtää kiinnosta teinipaskojen kaa hengailla siel laitoksessa!vihaan koulua!! vihaan opettajia vihaan oppilaita! kohta tää on ohi ihanaa MAHTAVAA LOISTAVAA TÄYDELLISTÄ!! sitte pitää juhlia ja kunnolla! mut mite jaksaa kevään?? lintsaamalla!!

        tykkääkö joku koulun käynnistä?! jos, ni mite se voi olla mahollista!? mua ei paskan vertaa kiinnosta!

        Minä en varsinaisesti pidä koulun käynnistä, mutta ei kyllä tulisi koskaan mieleenkään lintsata. Ei ainakaan viime vuoden jälkeen; Olin nimittäin yli puoli vuotta kipeänä ja en tietenkään päässyt kouluun ja olin sen takia vähällä jäädä luokalle... En tajua miten jotkut voivat tuosta vaan lintsata ajattelematta yhtään mitään, mutta se on tietenkin jokaisen oma asia...


      • ooooonnn
        eräsjokaeijaksakirjautua... kirjoitti:

        Minä en varsinaisesti pidä koulun käynnistä, mutta ei kyllä tulisi koskaan mieleenkään lintsata. Ei ainakaan viime vuoden jälkeen; Olin nimittäin yli puoli vuotta kipeänä ja en tietenkään päässyt kouluun ja olin sen takia vähällä jäädä luokalle... En tajua miten jotkut voivat tuosta vaan lintsata ajattelematta yhtään mitään, mutta se on tietenkin jokaisen oma asia...

        jos on viisampi kun sinä! eli omaksuu kaikki asiat kun vain vähän selailee läksyjä.


      • sdafsdf
        tuisku** kirjoitti:

        koulu on perseestä! tänää lintsasin huomenna lintsaan jne... mutteri onneks ymmärtää ja antaa siihen luvan. ei yhtää kiinnosta teinipaskojen kaa hengailla siel laitoksessa!vihaan koulua!! vihaan opettajia vihaan oppilaita! kohta tää on ohi ihanaa MAHTAVAA LOISTAVAA TÄYDELLISTÄ!! sitte pitää juhlia ja kunnolla! mut mite jaksaa kevään?? lintsaamalla!!

        tykkääkö joku koulun käynnistä?! jos, ni mite se voi olla mahollista!? mua ei paskan vertaa kiinnosta!

        Tykkää jotkut:) Voi olla kiva oppia tietämään eri asioista. Tietenkin osa aineista on tylsiä.Ja koulussa näkee kavereita:) Tietenkään kaikkia ei kiinnostaa tietää asioita ympäröivästä maailmasta niin paljoa...


      • -----
        sdafsdf kirjoitti:

        Tykkää jotkut:) Voi olla kiva oppia tietämään eri asioista. Tietenkin osa aineista on tylsiä.Ja koulussa näkee kavereita:) Tietenkään kaikkia ei kiinnostaa tietää asioita ympäröivästä maailmasta niin paljoa...

        No ei siinä mitää jos tykkää, ookoo. Mut mulla ei oo niinku mitää motivaatioo. ja kaikki menee muutenki niin päin peetä!

        Mä saan sitä tietoa muualtaki ku koulun kautta. Osaan onneksi itsenäisesti etsiä tietoa mua kiinnostavista asioista. Mut koulussa mutenki opetetaa nii paljo ylimäärästä ja turhaa!! tuntuu et sais vaik turhanpäiväsiä äikän tunteja käyttää siihen et sivistymättömille opetettas käyttäytymistä! saakelin idiootit et sitä osaa!


      • luuseri kuin
        tuisku** kirjoitti:

        koulu on perseestä! tänää lintsasin huomenna lintsaan jne... mutteri onneks ymmärtää ja antaa siihen luvan. ei yhtää kiinnosta teinipaskojen kaa hengailla siel laitoksessa!vihaan koulua!! vihaan opettajia vihaan oppilaita! kohta tää on ohi ihanaa MAHTAVAA LOISTAVAA TÄYDELLISTÄ!! sitte pitää juhlia ja kunnolla! mut mite jaksaa kevään?? lintsaamalla!!

        tykkääkö joku koulun käynnistä?! jos, ni mite se voi olla mahollista!? mua ei paskan vertaa kiinnosta!

        ...nuo tuolla ostarilla olevat sossun asiakkaat, jotka kulkee kirppistuulipuvuissa, kun ei ole rahaa, työtä eikä koulutusta. Vaikka nyt tuntuu sitlä, että menee hyvin eikä huominen huoleta, oletatko, että vanhempasi elättävätsinut loppuikänsä. Kun olet aikuinen, ikätoverisi hyvissä ammatiessa ja sinulla ei ole mitään. Olet tyhmä, tietämätön ja yhteiskunnan tuilla elävä työtön. Sillä rahalla ei saa kuin kaurapuuroa ja pienen huoneen jostakin ongelmalähiöstä.


      • tuisku**
        luuseri kuin kirjoitti:

        ...nuo tuolla ostarilla olevat sossun asiakkaat, jotka kulkee kirppistuulipuvuissa, kun ei ole rahaa, työtä eikä koulutusta. Vaikka nyt tuntuu sitlä, että menee hyvin eikä huominen huoleta, oletatko, että vanhempasi elättävätsinut loppuikänsä. Kun olet aikuinen, ikätoverisi hyvissä ammatiessa ja sinulla ei ole mitään. Olet tyhmä, tietämätön ja yhteiskunnan tuilla elävä työtön. Sillä rahalla ei saa kuin kaurapuuroa ja pienen huoneen jostakin ongelmalähiöstä.

        Semmosta must ei saa tekemälläkää. Mulla on ka. 9.4. Vaik eihä se tietenkää tee musta yhtää sen parempaa, mut yleensä kai yleistetää et ne jokk a ei tykkää koulusta on jotai 4-6 ka. tyyppejä.

        mieluiten mä hyppäisin tän yhteiskunnan ulkopuolelle johonki lapin korpeen ja elättäisin itte itteni metästämällä ja kalastamalla. Sairasta tää oravanpyörä. Miks kaikki juopot ei vois vaa tappaa nälkää:/ jos ei kerta tuu omillaa toimee... ?! Mä en halua olla mikää yhteiskunnan elättivaris!


      • mittöön vitun töit
        luuseri kuin kirjoitti:

        ...nuo tuolla ostarilla olevat sossun asiakkaat, jotka kulkee kirppistuulipuvuissa, kun ei ole rahaa, työtä eikä koulutusta. Vaikka nyt tuntuu sitlä, että menee hyvin eikä huominen huoleta, oletatko, että vanhempasi elättävätsinut loppuikänsä. Kun olet aikuinen, ikätoverisi hyvissä ammatiessa ja sinulla ei ole mitään. Olet tyhmä, tietämätön ja yhteiskunnan tuilla elävä työtön. Sillä rahalla ei saa kuin kaurapuuroa ja pienen huoneen jostakin ongelmalähiöstä.

        Mittään vitun töitä tartte tehä jos on rahhaa


      • ZKKKXLXKLÖ
        mittöön vitun töit kirjoitti:

        Mittään vitun töitä tartte tehä jos on rahhaa

        Voi vittu mikä idiootti


      • samaa mieltä
        tuisku** kirjoitti:

        koulu on perseestä! tänää lintsasin huomenna lintsaan jne... mutteri onneks ymmärtää ja antaa siihen luvan. ei yhtää kiinnosta teinipaskojen kaa hengailla siel laitoksessa!vihaan koulua!! vihaan opettajia vihaan oppilaita! kohta tää on ohi ihanaa MAHTAVAA LOISTAVAA TÄYDELLISTÄ!! sitte pitää juhlia ja kunnolla! mut mite jaksaa kevään?? lintsaamalla!!

        tykkääkö joku koulun käynnistä?! jos, ni mite se voi olla mahollista!? mua ei paskan vertaa kiinnosta!

        olen täysin samaa mieltä.


      • Kkkkkkkkkk
        tuisku** kirjoitti:

        koulu on perseestä! tänää lintsasin huomenna lintsaan jne... mutteri onneks ymmärtää ja antaa siihen luvan. ei yhtää kiinnosta teinipaskojen kaa hengailla siel laitoksessa!vihaan koulua!! vihaan opettajia vihaan oppilaita! kohta tää on ohi ihanaa MAHTAVAA LOISTAVAA TÄYDELLISTÄ!! sitte pitää juhlia ja kunnolla! mut mite jaksaa kevään?? lintsaamalla!!

        tykkääkö joku koulun käynnistä?! jos, ni mite se voi olla mahollista!? mua ei paskan vertaa kiinnosta!

        En tykkää niinkään koulusta mutta kavereistA


    • puhaa

      Olet koulussa itseäsi varten, et koulu varten...

      • Lintsaaja

        On tärkeää, että lapset oppivat kyseenalaistamaan auktoriteetteja ja kaikkea sitä mitä heille yritetään eri tahoilta syöttää. Lintsaaminen voi osoittaa myös tervettä omanarvontuntoa ja kriittistä ajattelua.


    • tykkään

      lintsata en saa mistään muusta parempia kiksejä olin viime jaksossa 35h poissa olin jossain cittarissa maleksimassa ja pelaamassa tekis mieli lintsata koko kevät mutta mun ukko ei tykkää kauheesti

      • omatunto kolkuttaa

        Olen lintsannu neljä kertaa ja jäänyt tahallaan kotiin aamu tunteina eli "nukkunut pommiin". Lintsaan nytkin ja omatunto kolkuttaa ja raskaasti. En ymmärrä miksi ihmeessä minun piti jäädä kotiin. Pelkään kun olen ollut muutenkin aika paljon poissa koulussa että joidenkin aineiden kohdalla poissaolomäärä ylittää kymmenentuntia enkä saa sitä kurssia käytyä. En ymmärrä itseäni, mutta silti lintsaan. Nyt yritän luvata etten tekisi tätä enää, koska muuten tulee kurssien suorittamisen kanssa ongelmia...


      • Yzylyky
        omatunto kolkuttaa kirjoitti:

        Olen lintsannu neljä kertaa ja jäänyt tahallaan kotiin aamu tunteina eli "nukkunut pommiin". Lintsaan nytkin ja omatunto kolkuttaa ja raskaasti. En ymmärrä miksi ihmeessä minun piti jäädä kotiin. Pelkään kun olen ollut muutenkin aika paljon poissa koulussa että joidenkin aineiden kohdalla poissaolomäärä ylittää kymmenentuntia enkä saa sitä kurssia käytyä. En ymmärrä itseäni, mutta silti lintsaan. Nyt yritän luvata etten tekisi tätä enää, koska muuten tulee kurssien suorittamisen kanssa ongelmia...

        Ite oon litsannu kauheesti. Oon niin ovela että äärennän isän nimmarin paperiin jostakin toisesta lapusta, eikä mulla mitään kovin huonoja numeroita tuu. Älkää ylireagoiko... :)


      • samaa
        omatunto kolkuttaa kirjoitti:

        Olen lintsannu neljä kertaa ja jäänyt tahallaan kotiin aamu tunteina eli "nukkunut pommiin". Lintsaan nytkin ja omatunto kolkuttaa ja raskaasti. En ymmärrä miksi ihmeessä minun piti jäädä kotiin. Pelkään kun olen ollut muutenkin aika paljon poissa koulussa että joidenkin aineiden kohdalla poissaolomäärä ylittää kymmenentuntia enkä saa sitä kurssia käytyä. En ymmärrä itseäni, mutta silti lintsaan. Nyt yritän luvata etten tekisi tätä enää, koska muuten tulee kurssien suorittamisen kanssa ongelmia...

        Mulla on sitä samalaista juttua, tulee vähän kursseja ja sitten nniistä vähistäkin meinaa pudota kun ei vain jaksa käydä


      • aika jännä ku....
        samaa kirjoitti:

        Mulla on sitä samalaista juttua, tulee vähän kursseja ja sitten nniistä vähistäkin meinaa pudota kun ei vain jaksa käydä

        keskusteluissa ei saa yllyttää ketää rikokseen tai väkivaltaan, en nyt tiiä et kuin kauhee rikos toi lintsaaminen on....mut kummiski lintsasin tänää ku aattelin et oon raatanu koulus jo kolme viikkoo, et pidän vähä omaa lomaa.....onko ketään muuta joka aattelee näin..... teen aina näin. Kerran kahes viikos lintsaan vähintään, aina jää hirvee omatunto ja sit ku muil loppuu koulu ei sitä lintsausta edes muista, kellot soi sisälle parin minuutin päästä ja meikä on koneel. Mahtavaa


      • :C
        omatunto kolkuttaa kirjoitti:

        Olen lintsannu neljä kertaa ja jäänyt tahallaan kotiin aamu tunteina eli "nukkunut pommiin". Lintsaan nytkin ja omatunto kolkuttaa ja raskaasti. En ymmärrä miksi ihmeessä minun piti jäädä kotiin. Pelkään kun olen ollut muutenkin aika paljon poissa koulussa että joidenkin aineiden kohdalla poissaolomäärä ylittää kymmenentuntia enkä saa sitä kurssia käytyä. En ymmärrä itseäni, mutta silti lintsaan. Nyt yritän luvata etten tekisi tätä enää, koska muuten tulee kurssien suorittamisen kanssa ongelmia...

        En voi edes kuvailla miten paljon olen samaa mieltä.


    • mröghö

      Välillä lintsaan. Yleensä lähinnä liikunnan takia, kun on harvinaisen vittumainen ja turha aine mielestäni. Varmaan ihan mukvaa, jos tykkää, mutta mulle ei henkilökohtaisesti ole mikään ilo seisoskella kentällä ja näytellä tekevänsä jotain.

      Onneksi psykiatri-ajat vedetty loppuvuodeksi just silleen, että ei tarvitse enää liikunnan tunneilla käydä. Todennäköisesti aika moni muukin on onnellinen, kun en ole siellä.

      Huomenna aion vielä lintsata, sen jälkeen koko loppuvuosi pitäis mennä ihan ilman poissaoloja...

      Maalla se on vähän vittumaisempaa, kun ei ole mitään paikkaa, jonne vois mennä. Ja ukko on 24 tuntia kotona, kun on sairaslomalla. Koulussa 90% ihmisistä on täysiä mulkkuja. Varmaankaan tule sitä jatko-opiskelupaikkaa... Syrjäytyneitä meidän suvussa riittää yhden paikkakunnan tarpeisiin.

    • hhsaahah

      Koulu o siistii, saa olla kavereitten kaa plus syödä hyvää ruokaa. Lisäksi on hauskoi teknisen/liikunnan/kemian/matikan/enkun tunteja ja aika hyödyllisiikin.

      • ..

        Niin no, jotkut tykkää ja jotkut ei. Itse liikun siinä rajoilla, totta kai siellä koulussa on joitakin aineita/oppilaita/opettajia joista et pidä. Pakko siellä kuitenkin on käydä. (peruskoulussa), amiksessa ja luokiossa olevat sitten itse päättävät kuten parhaaksi näkevät.
        Itseäni yleensä aamuisin vituttaa herätä aikaisin, joten jatkan unia. Tästä tulee poissaoloja ja pahimmassa tapauksessa potkitaan amiksesta kokonaan pois, jos katsotaan että ko. Oppilas ei käy tarpeeksi koulussa. Vituttaa matikan tunnilla käydä samoja asioita läpi kuin ylä-asteella, muutenkin olen huono matikassa ja ko. Laskuja en tule koskaan elämässäni tarvitsemaan. Totta kai koulussa on mukavaa nähdä frendejä ja käydä syömässä ilmaista ruokaa. Kaikki omaan aineeseen liittyvät työ-tunnit ja aiheet nappaaavat aivan helvetin lujaa, mutta vituttaa käydä kaikissa "perus aineiden tunneilla" -äidinkieli, matikka, ruotsi ja ym..

        On se babylon jännä juttu kaiken kaikkiaan. Se sitoo meidät itseensä kiinni salakavalasti ja vaivihkaa jo ala-koulussa. Päättää mitä opiskellaan ja tehdään. Totta kai koulutus on sinulle itsellesi hyödyllistä, en itse tahdo olla mikään sossupummi ja yhteiskunnan rahoilla elävä juntti..

        Nyt ensimmäinen kurssi tulee varmaan hylätyksi joidenkin Aineiden kohdalta, mutta korvataan sitten puuttuvat tunnit jotka täytyy. Ensi kurssilla lupasin itselleni tsempata ja mennä vain muutamalla poissaololla, eli sallitulla jokaista ainetta nähden. Suomeksi voin lintsata 1-2 päivää.


      • :((
        .. kirjoitti:

        Niin no, jotkut tykkää ja jotkut ei. Itse liikun siinä rajoilla, totta kai siellä koulussa on joitakin aineita/oppilaita/opettajia joista et pidä. Pakko siellä kuitenkin on käydä. (peruskoulussa), amiksessa ja luokiossa olevat sitten itse päättävät kuten parhaaksi näkevät.
        Itseäni yleensä aamuisin vituttaa herätä aikaisin, joten jatkan unia. Tästä tulee poissaoloja ja pahimmassa tapauksessa potkitaan amiksesta kokonaan pois, jos katsotaan että ko. Oppilas ei käy tarpeeksi koulussa. Vituttaa matikan tunnilla käydä samoja asioita läpi kuin ylä-asteella, muutenkin olen huono matikassa ja ko. Laskuja en tule koskaan elämässäni tarvitsemaan. Totta kai koulussa on mukavaa nähdä frendejä ja käydä syömässä ilmaista ruokaa. Kaikki omaan aineeseen liittyvät työ-tunnit ja aiheet nappaaavat aivan helvetin lujaa, mutta vituttaa käydä kaikissa "perus aineiden tunneilla" -äidinkieli, matikka, ruotsi ja ym..

        On se babylon jännä juttu kaiken kaikkiaan. Se sitoo meidät itseensä kiinni salakavalasti ja vaivihkaa jo ala-koulussa. Päättää mitä opiskellaan ja tehdään. Totta kai koulutus on sinulle itsellesi hyödyllistä, en itse tahdo olla mikään sossupummi ja yhteiskunnan rahoilla elävä juntti..

        Nyt ensimmäinen kurssi tulee varmaan hylätyksi joidenkin Aineiden kohdalta, mutta korvataan sitten puuttuvat tunnit jotka täytyy. Ensi kurssilla lupasin itselleni tsempata ja mennä vain muutamalla poissaololla, eli sallitulla jokaista ainetta nähden. Suomeksi voin lintsata 1-2 päivää.

        Ite lintsaan,koska koulussa on p aska olla.Mua koulukiusataan,josta on vaikea puhua kennellekkään.Tiedän,että tulevaisuus ei oo kauheen valoisa :(.


      • jonne spärdelä
        :(( kirjoitti:

        Ite lintsaan,koska koulussa on p aska olla.Mua koulukiusataan,josta on vaikea puhua kennellekkään.Tiedän,että tulevaisuus ei oo kauheen valoisa :(.

        Minulla on suunnitelmissa lintsata koko luppokevät yhdeltä valinnaiselta kurssilta, josta ei ole minulle mitään hyötyä ja inhoan sitä muutenkin. Tunteja tulisi kaikkiaan ehkä noin 32 tai vähän vähemmän. Olen siitä kurssista kuitenkin suurimman osan "suorittanut" tai oikeastaan olut paikalla. Kurssissa pitäisi saada yksi työ valmiiksi mutta en jaksa eikä minua kiinnosta tehdä sitä loppuun. Onnekseni sen kurssin opettaja ei koskaan merkitse poissaoloja paitsi ehkä omiin papereihinsa eikä hän enää niitä myöhemmin muista. Siis luokanohjaaja ei luultavasti koskaan edes kuule että olen lintsannut.


      • Lintsareista viisain
        jonne spärdelä kirjoitti:

        Minulla on suunnitelmissa lintsata koko luppokevät yhdeltä valinnaiselta kurssilta, josta ei ole minulle mitään hyötyä ja inhoan sitä muutenkin. Tunteja tulisi kaikkiaan ehkä noin 32 tai vähän vähemmän. Olen siitä kurssista kuitenkin suurimman osan "suorittanut" tai oikeastaan olut paikalla. Kurssissa pitäisi saada yksi työ valmiiksi mutta en jaksa eikä minua kiinnosta tehdä sitä loppuun. Onnekseni sen kurssin opettaja ei koskaan merkitse poissaoloja paitsi ehkä omiin papereihinsa eikä hän enää niitä myöhemmin muista. Siis luokanohjaaja ei luultavasti koskaan edes kuule että olen lintsannut.

        Vittuako sitä istuu 7 tuntia koulussa kun itsekin voi opiskella kotona paljon lyhyemmässä ajassa? Hakee lukuvuoden alussa kirjat ja käy satunnaisesti koulussa. Itselläni oli ylä asteen jokaisena vuotena kolme numeroinen luku poissaoloja ja silti keskiarvo oli 8,7. Kävin koulussa aina ne päivät joina oli kokeita tai testejä/ainekirjoituksia tmv ihan hyvin pärjäsin. Ainoat aineet joista tuli huono numero oli musiikki ja käsityö.


      • Apua tarvitaan
        Lintsareista viisain kirjoitti:

        Vittuako sitä istuu 7 tuntia koulussa kun itsekin voi opiskella kotona paljon lyhyemmässä ajassa? Hakee lukuvuoden alussa kirjat ja käy satunnaisesti koulussa. Itselläni oli ylä asteen jokaisena vuotena kolme numeroinen luku poissaoloja ja silti keskiarvo oli 8,7. Kävin koulussa aina ne päivät joina oli kokeita tai testejä/ainekirjoituksia tmv ihan hyvin pärjäsin. Ainoat aineet joista tuli huono numero oli musiikki ja käsityö.

        kuinka monta tuntia sulla oli niitä poissa oloja per vuosi?? Itellä tässä vaiheessa 86 poissa olo tuntia...


      • dsaa
        Apua tarvitaan kirjoitti:

        kuinka monta tuntia sulla oli niitä poissa oloja per vuosi?? Itellä tässä vaiheessa 86 poissa olo tuntia...

        Itellä oli ton verran koko viime vuoden aikana.. nytte en oo kattonu..


    • 29.9 ja 5.10 ku...

      Siloon on vittu uintia >:(

      • repairs

        Ilman koulutusta olisitte tulevaisuudessa kusessa, joten koulu ei ole siis hyödytön. Toki minulle sen on aikamoista painia, ja vitutusta joka aamu.


    • bj

      koulu ei kiinnosta muta ei myöskään kiinnosta lopettaa 9 lkn jälkeen ja mennä johonki 2 e tuntipalkalla töihin

    • omantunnontuskia

      mulla oli angiina ja meillä piti olla liikkaa. Mulla oli kyllä lappu ettei tartte liikata, mutta se tietysti jäi kotiin. Sitte ku me lähettiin sinne salille nii alko ärsyttää et joudun istumaan joku 2h siinä kentän laidalla ku muut pelaa, enkä ite voi. Sitte vaa lähin kotiin. Kaverit sanoi opettajalle (jos sanoi) että mulla tuli pää kipeeks. En voi nyt tehä mitään ku omatunto kolkuttaa, vaikka ei tää nyt niin paha juttu ollukkaan. En oo oikeen ikinä ennen lintsannu näin tietosesti.

    • huono omatunto ;O

      tänää meijän piti men 9-aamuu mut heräsin 9.22 ni enenää viiti men koska opettajat alkas raivoo mul ;O
      mut on iha nyt iha vitu huonon omatunto ku en oo koskaa lintsannu mut soitin mu äidil ja kerroin et heräsin äske vast ni se sano et nooohhh älä sit mee tänää mut opi lataa kännykkääs akkuu enne ku meet nukkuumaan.
      et onks tää lintsaamist???? ;;OO
      ku huomen täytyy men kouluu ni sanon et mul oli mikreeni aamusti ni en voinu lähtee ;;D
      jos joku kysyy :D
      ja tänää olisollu iha normikoulupäivä mut huomne luokkaretki oujea

    • kiusattu_

      tänään linstasin koska oli tanssiaiset koulussa enkä halunnut mennä sinne kiusattavaksi.. Tanssiharjoituksissa 2 poikaa tönivät minua jonossa ja minä punastuin kun tuli kuuma ja kaikki nauroivat yli 50 oppilasta ympärilläni huusivat nimeäni ja nauroivat ja vittuilivat?
      kiusausta? ehkä, no joka tapauksessa miettikää kenelle aiheutatte ja mitä.

      • kjdjkfh

        Tarviiko olla noin herkkä? Mitä sillä on väliä jos tanssiharjoituksissa vähän mokaa. Mokaa ne muutkin. Naura vaan kiusaajille ja näytä keskisormea. Ei sitä mitään opi jos mokia pelkää. Ja lintsaaminen on kyllä takuulla omaksi vahingoksi. Siinä tyhmyys niinkuin tiivistyy tiivistymistään. Yhden muutaman tunnin lintsauksen kerran vuodessa niin kyllä kai systeemi sen kestää mutta täytyy olla hyvä ja määrätietoinen, jos pystyy opiskelemaan täysin itsekseen. Siitä vaan koulun penkille se on suomalaisten etuoikeus. Hyödynnetään sitä eikä valiteta se on sata kertaa parempi kuin jossakin hiilikaivoksessa ähkiminen!


    • what'snowfuckingbitc

      No ei tässä oikeen tiiä mitä pitäis tehä. Ikinä koulu ei oo ollu näin perseestä. Oon aina ollu se vitun hyvä oppilas ja ujo, hiljanen. Numerot sitä 8-9 luokkaa, mutta ku ei pysty viittamaa nii tippuu yhen arvosteluluokan vittu. Mä lintsaan varmaan seuraavat kuukaudet koulusta nii siinä meni seki paska. On tää väsyttävää tällane.

      Ja ainoot asiat mitkä koulussa opin oli seuraavat:
      1. Surinosa tytöistä on selkäänpuukottaja huoria
      2. Suurinosa pojista on machoilevia sovinisteja
      3. Suurinosa opettajista tekee oman v**tuilunsa tahallista lisäämistä ja valittaa kun ei viitata
      = koulu heikensi itsetuntoa enemmän ku mikään muu.

    • Asiallinen jätkä

      No, Mä lintsaan ehkä 1-5 kertaa kuukaudes-vuodes, riippuu vähä. Aina äiti sanoo "Hyvää koulupäivää, kulta" ja Aina mä sen jälkeen lintsaan. Vituttaa, mutta kouluahan se vain on, kukin tykkää, kukin ei. ite vihaan matikkaa ja uskontoo, mitä vittuu, Pappa kävi jerusalemis ja kuoli, se on mun uskonto. No silti, Ohjeet alla.

      1.Pysy kovana, älä missään nimessä lähe kouluun esim 11-12 aikana, kun luulet, että kukaan ei huomaa.
      2.Juo kahvia, auttaa kummalisesti stressiin, vaikka hirveää shaisea onkin.
      3.Pyri olemaan koulussa, muuten saat 4-6 välisen numeron.
      4.Tee joitain mukavaa, missä aika kuluu nopeesti, esim. koneella, jato tvtä, lue sarjiksii yms, Aika kuluu.
      5. Lähetä kavereillesi tekstari, "mulla on kurkku/maha kipee, en tuu tänää, ja ole pois enintään jokatoinen viikonpäivä, enintään joka toinen kuukaus, jos pidät koulusta.

      Lintsaajat, menkää mun jalanjälkiä, selviätte ammattiin, Ehdotan rekkamiestä, ei juoppoja, vaan rahtia, rauhallinen, vähävaateinen työ. Moro!

    • kouluon...

      mäki lintsaan nyt ja lintsasin eilenki eikä muo koskaan saada siit kii koska mä illal väitän et on kauhee olo ja sit äiti käskee mitata kuyumeen nii mä otan mittarin meen jonnekki ja pidän kuumemittarii lampus nii joha nousee ja kaikki uskoo ku oon muute niin hyvä koululaine

    • asiallinen jätkä.

      No, se onkin hyvä tapa, paitsi että jos teet sen liian usein, jäät melkoisen varmasti kiinni =), mäkin jäin kerran, vaikka kuinka itteeni luotin. taas lintsaan, kato vaikka kellonaika, 11:40 maanantai =)

    • tytsy -97

      Lintsaaminen on mukavaa niin kauan kunnes sille pannaa stoppi..
      Ite alotin lintsauksen heti kun oma 7-luokkani alkoi, koulu ei kiinnostanut pätkän vertaan ja millään ei ollut mitään väliä. Annoin elämäni mennä muutenkin ihan päin persettä. Mutta sitten minulle pantiin stoppi tammikuussa 2011, jouduin koulukotiin ja nykyään koulu kiinnostaa, ihme kyllä. En kyllä kadu hetkeäkään niitä päiviä jolloin en mennyt kouluun. Itseasissa se oli kivaa, mutta toisaalta sitä nyt tänä päivänä miettii että miksi tein näin ?
      Vaikka aikaa ei saa taakse päin, kyllä olisin jäänyt luokalleni jos minulle ei olisi pantu stoppia. Minusta lintsaaminen kertoo vain siitä että elämässä ei ole kaikki hyvin. Ei minulla ainakaan ollut. Mutta joo, kaikilla omat mielipiteensä koulusta, mä ainakin haluan saada hyvän päättötodistuksen ja saada oikeita töitä. Mutta niinkuin sanoin, jokaisella ihmisellä on erimielipiteet koulusta, joihin ei voi muut paljookaan vaikuttaa :)

    • Jeeeps

      Juuu itse olen lintsannut yli 280 tuntia tämän puolenvuoden aikana en tiedä mikä mua vaivaa mut ei vaan pysty menemään kouluun : /

    • homot

      EBIN Mulla oli 62 poissaolotuntia spurdö spärdee kuukauden ajalt , EI VIDDU MAKEEE :ddd

    • Kalslslslsldödöfäfäg

      Mä litsaan tänään ja mä keinot mitä mä käytin oli: 1. Olin omassa huoneessa ja valvoin puoli kahteen pelasin kännyl suurimma osan ajasta 2. Mä menin vessaan tekooksensin ja siinä käytin apuna hammasharjaa 3. Sit mä menin sanoo Äitille että mul tuli yrjöt 4. Aamul olin unohtanut herätyksen pois päältä olin suunnitellu et pistän sen kymment yli kuusi soimaan et menisin taas vessaan mut se ei ollut pääl joten vaihdoin sota suunnitelmaa siten että mä menin vessaan sillo ku mutsi ois alhaal tupakalla 5. Kun olin päästelly ääni vessasta (koska pikkusisko vois muuten bustata mut) sen jälkeen menin hakee toisest vessast kuumemittari(muistakaa mun mutsi on vieläkin alhaal) ja lämmitin sitä lammppua vasten mut sit se kuumeni liikaa(40,3)sit mä jäähdytin sitä vähän ja senjälkeen mä hinkasin sitä peittoon kunnes äiti tuli.

    • fdgfrttfd

      Kun on kerran poissa, tekee enemmän töitä huomenna. Miksi ihmiset ei ymmärrä sitä. Ei sillä lintsaamalla muutamat liikantunnit ei kyllä menetä kun pahan mielen.

    • Tuulin salaisuudet

      en minä ainakaa ymmärrä mitä järkeet siin on että lintsaa?
      Ei koulua>Ei töitä>Ei rahaa>Ei kotia>Ei perhettä>Yksinäisyys>Kova masennus>Kuolema.

      • jooooooooooooooooooo

        Jos ei oo koulua, voivoi. Sitku ei oo töitä, saat työttömyyspäivärahaa, ja ilman koulua pääsee siivoojaks esim mikä meinaa et on sitä rahaa. Sä voit asuu himassaki ja saat sossust rahaa, perheen voi perustaa ilman töitä ja rahaakin. Yksinäisyys? Kai sul nyt kavereita on :D Ja masennus ? Siihen on lääkkeet ?
        Tohon tahtiin mitä vouhotat ja mikä sun käsitykses on elämästä, kohtaat hyvin nopeesti kuoleman.
        pölö :D

        ps. Jokainen masennus ei johda kuolemaan :)


    • raaraarasputinttere

      on varmasti vitun hienoa nostaa tällänen 5 vuotta vanha topicci

    • hyvä hyvä

      Sinusta tulee vielä aito pesunkestävä persu. Jos hyvin käy niin pääset vähemmällä ja sinusta tulee spurgunisti.

    • Pahisszh

      Oi niitä aikoja kun minäkin lintsasin, koneel vaan pelaamasa wowia, pornon runkaamista niin että spermaa tuli.

    • gfdgdgdg

      Peruskoulussa kannattaa ottaa vaan ilo irti lintsaamisesta, ei siell voi pahasti jälkeenkään jäädä. Koulun käynti on muutenkin melko turhaa, suurimmalla osalla niistä tiedoista joita siellä oppii ei tee myöhemmässä elämässä mitään.

      Amiksessa tai lukiossa lintsaamista en suosittele.

    • Anonyymi

      Onnitelut paikasta suorittamisesta

    • Anonyymi

      sma

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe