Moikkelis kaikille

Zamio

Minä poistun varjoihin ja palstaa alkaa tästä päivästä eteenpäin valvoa vallan Muka.va kaveri :D

Tsemppiä kaikille sekä hyvää kevättä ja kesää. Sätissä tavataan.

Zamio

22

2349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HiljaR

      Kevättä ja olkoon kesäsi lämpöinen!

    • oikein hyvää ja aurinkoista kesää...:)
      siellä nähdään....

    • Buteo.lagopus

      Mites sää nyt silleen poistut?
      Mukavia kaikkia vuodenaikoja sullekki.

      • Tähän päätökseen vaikutti nuo maagiset kolme Koota KKK ...Eli Kesä, kärpäset ja kesäloma :D

        ..ja aikansa kutakin..tulihan tämäkin palsta nyt tsekattua, mutta paikoilleen ei saa jämähtää..uudet kujeet oottaa poimijaansa :)

        Zamppa


      • Buteo.lagopus
        Zamio kirjoitti:

        Tähän päätökseen vaikutti nuo maagiset kolme Koota KKK ...Eli Kesä, kärpäset ja kesäloma :D

        ..ja aikansa kutakin..tulihan tämäkin palsta nyt tsekattua, mutta paikoilleen ei saa jämähtää..uudet kujeet oottaa poimijaansa :)

        Zamppa

        Kolme K:ta oli hyvä syy irtisanoutua.
        Noita kärpäsiä vähän ihmettelen,tairat tykätä niistä..

        Mutta komiaa kesää kärpästen kurvaillessa kylmän kaljan kimpussa!
        Kujeilemisiin!


    • Hyvää kevättä ja kaikkea hyvää valitsemallesi tielle ;D

    • minusta 50+

      onkin jo vanha essu nelkypäsille;-)

      • Hejjj... et sä mun ikääni tiedä, etkä tiedä Muka.vankaan..voijaan olla vaikka 80 vee kumpainennii tai 15 kuka senkään tietää :D

        Zamio


    • F-i-a

      toivotan sinulle:))

      • En kaikkoa minnekkään..lopetan vain tän palstan valvonnan :)

        saatan joskus kirjoitella..huu nous.

        Zamio


    • jane.london

      nauttia elämästä,kaikkea hyvää varjoista huolimatta;D

      • Kesästä on luvattu kuuma..

        Joten saattaa olla nastaa hillua varjojen suojassa! :D

        Elämästä nautin koko ajan..oon sitte siellä, täällä tai tuolla.

        nautitaan molemmat!

        Zamio


    • Puskis?

      Olet ollut reilu kaveri , vaikka muutakin palautetta tuossa matkan varrella tullut.......siis ei multa , kuten näet varmaan jostain :) Mutta olen ollut sekä rekattu että kaikkea muuta , sillä omat tilanteet ollut myös sitä sun tätä.

      Kaikkea hyvää Sinulle jatkoon ja muistele vaan pahalla tätä palstaa , sillä hirveästi kiittämätöntä ja aikaisempia muistamatonta tekstiä tullut.

      • ..Reilu ja reilu :D vai mitens se mainos meni..

        Pyrin reiluun kohteluun, mutta se ei ole aina helppoa, kun meitä ihmisiä on niin monenlaisia..ja monenlaista toivetta on palstan suhteen.

        Toivottavasti Muka.va hanskaa homman himaan :D

        Zamio


    • PusKis

      Oman osuudes hoidit loistavasti.

      Tiiä,vaikka jonain päivänä tutustas ihan oikeesti?

      • ja thänks.

        Mutta tuskin tutustutaan. En tapaile ketään, enkä käy miiteissä :)

        Zamio


    • blackwomans

      Mä toivon sulle kaikkea hyvää,
      on keskustelut täällä ollut välillä syvää.

      Välillä kaikki on leikiksi muuttunut,
      Mut toivotaan että et oo leikistä suuttunut.

      Ihmisiä me kuitenkin vaan ollaan kaikki,
      meillä on ajatukset välillä puusta,osa miestä on tehty umpiluusta.

      Toiset meistä hetkeksi suuttuu,
      vaan pian meidän mieli taas muuttuu.

      Tänne taas hetkeksi palataan ja kivoja ihmisiä virtuaalisesti halataan.

      Otetaan osaa ketjuihin täällä,
      riippuu tietysti millä ollaan päällä.

      Välilä heitetään läppää syvää,välillä tahdotaan toisille pelkkää hyvää.

      Toinen toisiamme lohdutetaan,joku näistä kirjoitteluista sitä voimaa elämäänsä saa.

      Sulle mä toivotan pelkkää hyvää,sisältöä sun elämääsi ,tunnetta syvää.


      Kivaa kevättä ja alkavaa kesää sulle.
      Lämmöllä Blackwomans:))

      • Olipas kivaa riimittelyä!

        Lämpöä ja lempeä myös sun kesääsi :)


    • sulla

      olit ainaski ennen otavainen nyk zamio onko seuraava sammio???

      • sullakaan

        ole parempaa tekemistä, kuin kytätä toisia. Mitä väliä monesko nikki on menossa ja monennenko kerran on jättämässä palstan. Eikö kirjoitettu juttu ole tärkeämpää kuin kirjoittaja?


      • Olenko sanonut eroavani ;)

        Eniveis hauskaa kevättä sinulle ihan kaikesta huolimatta. Puss


    • kikakakkonen

      pärjäile :)

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe