Moikkelis kaikille

Zamio

Minä poistun varjoihin ja palstaa alkaa tästä päivästä eteenpäin valvoa vallan Muka.va kaveri :D

Tsemppiä kaikille sekä hyvää kevättä ja kesää. Sätissä tavataan.

Zamio

22

2349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HiljaR

      Kevättä ja olkoon kesäsi lämpöinen!

    • oikein hyvää ja aurinkoista kesää...:)
      siellä nähdään....

    • Buteo.lagopus

      Mites sää nyt silleen poistut?
      Mukavia kaikkia vuodenaikoja sullekki.

      • Tähän päätökseen vaikutti nuo maagiset kolme Koota KKK ...Eli Kesä, kärpäset ja kesäloma :D

        ..ja aikansa kutakin..tulihan tämäkin palsta nyt tsekattua, mutta paikoilleen ei saa jämähtää..uudet kujeet oottaa poimijaansa :)

        Zamppa


      • Buteo.lagopus
        Zamio kirjoitti:

        Tähän päätökseen vaikutti nuo maagiset kolme Koota KKK ...Eli Kesä, kärpäset ja kesäloma :D

        ..ja aikansa kutakin..tulihan tämäkin palsta nyt tsekattua, mutta paikoilleen ei saa jämähtää..uudet kujeet oottaa poimijaansa :)

        Zamppa

        Kolme K:ta oli hyvä syy irtisanoutua.
        Noita kärpäsiä vähän ihmettelen,tairat tykätä niistä..

        Mutta komiaa kesää kärpästen kurvaillessa kylmän kaljan kimpussa!
        Kujeilemisiin!


    • Hyvää kevättä ja kaikkea hyvää valitsemallesi tielle ;D

    • minusta 50+

      onkin jo vanha essu nelkypäsille;-)

      • Hejjj... et sä mun ikääni tiedä, etkä tiedä Muka.vankaan..voijaan olla vaikka 80 vee kumpainennii tai 15 kuka senkään tietää :D

        Zamio


    • F-i-a

      toivotan sinulle:))

      • En kaikkoa minnekkään..lopetan vain tän palstan valvonnan :)

        saatan joskus kirjoitella..huu nous.

        Zamio


    • jane.london

      nauttia elämästä,kaikkea hyvää varjoista huolimatta;D

      • Kesästä on luvattu kuuma..

        Joten saattaa olla nastaa hillua varjojen suojassa! :D

        Elämästä nautin koko ajan..oon sitte siellä, täällä tai tuolla.

        nautitaan molemmat!

        Zamio


    • Puskis?

      Olet ollut reilu kaveri , vaikka muutakin palautetta tuossa matkan varrella tullut.......siis ei multa , kuten näet varmaan jostain :) Mutta olen ollut sekä rekattu että kaikkea muuta , sillä omat tilanteet ollut myös sitä sun tätä.

      Kaikkea hyvää Sinulle jatkoon ja muistele vaan pahalla tätä palstaa , sillä hirveästi kiittämätöntä ja aikaisempia muistamatonta tekstiä tullut.

      • ..Reilu ja reilu :D vai mitens se mainos meni..

        Pyrin reiluun kohteluun, mutta se ei ole aina helppoa, kun meitä ihmisiä on niin monenlaisia..ja monenlaista toivetta on palstan suhteen.

        Toivottavasti Muka.va hanskaa homman himaan :D

        Zamio


    • PusKis

      Oman osuudes hoidit loistavasti.

      Tiiä,vaikka jonain päivänä tutustas ihan oikeesti?

      • ja thänks.

        Mutta tuskin tutustutaan. En tapaile ketään, enkä käy miiteissä :)

        Zamio


    • blackwomans

      Mä toivon sulle kaikkea hyvää,
      on keskustelut täällä ollut välillä syvää.

      Välillä kaikki on leikiksi muuttunut,
      Mut toivotaan että et oo leikistä suuttunut.

      Ihmisiä me kuitenkin vaan ollaan kaikki,
      meillä on ajatukset välillä puusta,osa miestä on tehty umpiluusta.

      Toiset meistä hetkeksi suuttuu,
      vaan pian meidän mieli taas muuttuu.

      Tänne taas hetkeksi palataan ja kivoja ihmisiä virtuaalisesti halataan.

      Otetaan osaa ketjuihin täällä,
      riippuu tietysti millä ollaan päällä.

      Välilä heitetään läppää syvää,välillä tahdotaan toisille pelkkää hyvää.

      Toinen toisiamme lohdutetaan,joku näistä kirjoitteluista sitä voimaa elämäänsä saa.

      Sulle mä toivotan pelkkää hyvää,sisältöä sun elämääsi ,tunnetta syvää.


      Kivaa kevättä ja alkavaa kesää sulle.
      Lämmöllä Blackwomans:))

      • Olipas kivaa riimittelyä!

        Lämpöä ja lempeä myös sun kesääsi :)


    • sulla

      olit ainaski ennen otavainen nyk zamio onko seuraava sammio???

      • sullakaan

        ole parempaa tekemistä, kuin kytätä toisia. Mitä väliä monesko nikki on menossa ja monennenko kerran on jättämässä palstan. Eikö kirjoitettu juttu ole tärkeämpää kuin kirjoittaja?


      • Olenko sanonut eroavani ;)

        Eniveis hauskaa kevättä sinulle ihan kaikesta huolimatta. Puss


    • kikakakkonen

      pärjäile :)

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      278
      840
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe