Miksei elokuussa järjestetä matkoja Egyptiin?
Onko siellä liian kuuma? Haaveissa olisi päästä elokuussa tutustumaan Egyptiin.
Elokuussa Egyptiin
4
923
Vastaukset
Kyllä Egyptissä on suhteellisen kuumaa (yli 40)vielä elokuussa. Sen takia matkoja tehdään vasta lokakuusta alkaen. Ehkä Hurgharassa on viileämpää kun on meren rannalla mutta ainakin Luxorissa on todella kuumaa.
Näin on. Elokuu lienee kuumin kuukausi, tosin eipä se heinäkuu sen viileämmältä tunnu ;-) Kyllä siellä pärjää, mutta en lähtisi nähtävyyksiä kiertelemään helteillä. Sisämuseot menettelee, mutta esim. Kuninkaiden laakso. Kävin siellä paikkoja kaverilleni näyttämässä heinäkuussa ja se oli kyllä liikaa. Portaita ylös ja alas, ulkona varsinainen pätsi (sillä keskellä autiomaata on vielä kuumempi kuin kaupungissa) ja olin kolmen haudan katsastamisen jälkeen puolikuollut. Mutta muuten kuumuudessa pärjää kyllä. Ottaa vaan suht rauhallisesti.
- Lauraliini88
Siellä on tosiaan liian kuuma sillon. Viimiset matkatkin on siinä huhtikuun puolella. Ainakin aurinkomatkojen matkoja kun itekin on tutkiskellut. Itse olin siellä maalis-huhtikuun vaihteessa. Oli kyllä jo tosi lämmintä varsinkin Luxorissa kun oltiin päivän retkellä, tosi kuuma. Illat sitten taas oli jo melko viileitäkin.
- Ms.Mirjam
Jos olet kiinnostunut Egyptin matkasta, niin laita postia [email protected] niin voisin tarjota sulle lippuja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2466314
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284287- 952834
- 412247
- 332032
- 491984
- 1091850
- 221739
- 271542
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311481