Mies, pidätkö sormesta pepussa?

vaimoke

Tekisi mieli työntää sormi miehen peppuun esim. suuseksin aikana, mutten tiedä kuinka tuo reagoisi... Siksi kyselenkin täältä, että mitä mieltä yleensä miehet on sormesta pepussa. Itse tykkään saada sormen peppuun. Mieheltä on turha kysyä suoraan kun hän ei oikein pidä suorapuheisuudesta.

36

5129

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      Kyllä minä ainakin haluaisin kun sais vaikka vähäsen sormen pyöritystä.Sinun täytyy vain mennä sormen kanssa sinne lähelle niin kyllä sen reaktioista huomaa että leviääkö jalat vai ei.Otat vähän öljyä käyttöön niin kyllä ne jalat leviävät vaikka et työnnäkkään sormea peppuun asti ensi kerralla niin kyllä sekin hyvältä tuntuu.

      • kv35

        tuntuu erityisen hyvältä peräaukon ympärillä ensin ja vähän ennen huippua voideltu sormi reilusti vaan sisään.
        Olen saanut parhaat nautinnot tällä tavalla, valitettavasti nykyinen naisystävä ole innostunut asiasta.


    • sormesta anuksessa

      ei muuta kun sisään vaan niin lasti lentää varmaan ja kunnolla ja saa miehen hulluuden partaalle

    • miehesikö?

      Pidän. Siispä miehesikin täytyy pitää siitä...

      Siis et kyllä täällä kysymällä voi saada selville mitä miehesi ajattelee asiasta.

    • m29v

      otsikko puhuu puolestaan :)

    • Nimetön

      Ei sormea minun peppuuni. Sormi pepussani tuntuu häiritsevältä, ei kiihottavalta. Kokeiltu on, erektioni heikkenee siitä. Kaikki miehet eivät pidä samoista jutuista, niin kuin eivät kaikki naisetkaan.

      Mies 40

    • vaimoke

      5 kuudesta vastaajasta tykkää. Kiitos asiallisista vastauksista. Toivoisin niitä vielä lisää!

      • asiaa.

        Tekisi mieli työntää sormi sun peppuun...


    • sormesta

      pepussa

      • Suuseksisti

        Voisit kokeilla jo näillä ohjeilla ja vastaus prosenteilla.Kerro täällä sitten miten se oikein meni ei meidänkään tarvitse elää niin kuin sinä nyt eli epävarmuudessa.Rohkeutta vaan ja onnea kokeiluun.


      • Nimetön
        Suuseksisti kirjoitti:

        Voisit kokeilla jo näillä ohjeilla ja vastaus prosenteilla.Kerro täällä sitten miten se oikein meni ei meidänkään tarvitse elää niin kuin sinä nyt eli epävarmuudessa.Rohkeutta vaan ja onnea kokeiluun.

        Vain kokeilemalla saat selville. Jos muna on suussasi kun työnnät sormen miehen peppuun, tarkkaile miehen reaktiota. Ole aluksi varovainen sormen käytössä, monelle miehelle ei ole samalla tavalla luonnollista kuin naiselle, että jotain työnnetään hänen sisäänsä. Jos miehen erektio säilyy tai jopa paranee, hän pitää siitä. Jos taas erektio alkaa heiketä, on miehesi ehkä samanlainen kuin minä eli kokee sormen häiritsevänä, jolloin sormi kannattaa ottaa pois pepusta.

        Mies 40


      • Sitten tietää
        Nimetön kirjoitti:

        Vain kokeilemalla saat selville. Jos muna on suussasi kun työnnät sormen miehen peppuun, tarkkaile miehen reaktiota. Ole aluksi varovainen sormen käytössä, monelle miehelle ei ole samalla tavalla luonnollista kuin naiselle, että jotain työnnetään hänen sisäänsä. Jos miehen erektio säilyy tai jopa paranee, hän pitää siitä. Jos taas erektio alkaa heiketä, on miehesi ehkä samanlainen kuin minä eli kokee sormen häiritsevänä, jolloin sormi kannattaa ottaa pois pepusta.

        Mies 40

        Monikohan mies saa lähiaikoina kokea sen että naisen sormi hieroo pyllyreikää eikä ole sitä ennen kokenut.Jos näin tapahtuu niin miehet kirjoittakaa kommentteja tänne asiasta tuoreeltaan.


      • Puhetta

        Älä päästy jos irtoaa kiimainen ulina ukosta ja kalu muuttuu kivikovaksi, rauhallisesti sitten on meinaan herkkää aluetta. Toisaalta jos kaveri on kovin homofobinen tai estynyt urpo homma loppuu siihen ja saat vielä kuonoon, puhukaa Herran jumala toistenne kanssa.


      • En-päästy
        Puhetta kirjoitti:

        Älä päästy jos irtoaa kiimainen ulina ukosta ja kalu muuttuu kivikovaksi, rauhallisesti sitten on meinaan herkkää aluetta. Toisaalta jos kaveri on kovin homofobinen tai estynyt urpo homma loppuu siihen ja saat vielä kuonoon, puhukaa Herran jumala toistenne kanssa.

        En päästy.


    • itse tykkään

      On hyvä että ihmiset ovat osanneet vastata sinulle asiallisesti. Omakohtaisesti voin kertoa, että se on todella kiihottava jos nainen omatoimisesti haluaa laittaa sormen miehen peppuun. Usein miehillä ei ole rohkeutta sitä naiseltaan pyytää. Tällaisista asioista eivät usein miehet keskenäänkään uskalla puhua pelätessään olevansa epänormaaleja.

      Yritä rohkeasti vain!

      • ...

        Suurin osa miehistä varmasti ajattelevat sen olevan "homojen hommaa", eivätkä sen takia viitsi ehdottaa tai puhua aiheesta. Isossa äijäporukassakaan tuskin otetaan aihetta esille kun pelätään homoksi leimaamista. Vaikka luultavasti suurin osa porukasta onkin itse kokeillut ja tykännyt.


    • vaimoke

      Nyt uskaltaudun kokeilemaan ensi kerralla. :)

      • ja vahingossa

        voisit aluksi vain pitää kättäsi siellä päin ja siten hyväillä varovasti välilihaa ja reijän ympärystää. Tiedäthän, käsi sinne kivespussien suunnalle ja vaikka pikkurillisi voisi olla luvattoman lähellä kohdetta ja "vahingossa" oman liikkumisesi tahdissa hieroa tutkittavaa kohdetta;)) Pidä huoli ettei kyntesi ole pitkät tms. Roima annos sylkeä voi olla myös riittävä liukaste!
        Kyllä miestenkin pitäisi oppia tuntemaan oma kehonsa ja sen erogeeniset alueet. Hän voi todella yllättyä uudesta löydöstä.


      • vaimoke
        ja vahingossa kirjoitti:

        voisit aluksi vain pitää kättäsi siellä päin ja siten hyväillä varovasti välilihaa ja reijän ympärystää. Tiedäthän, käsi sinne kivespussien suunnalle ja vaikka pikkurillisi voisi olla luvattoman lähellä kohdetta ja "vahingossa" oman liikkumisesi tahdissa hieroa tutkittavaa kohdetta;)) Pidä huoli ettei kyntesi ole pitkät tms. Roima annos sylkeä voi olla myös riittävä liukaste!
        Kyllä miestenkin pitäisi oppia tuntemaan oma kehonsa ja sen erogeeniset alueet. Hän voi todella yllättyä uudesta löydöstä.

        Näin teen ensi kerralla. :)


    • Minä pidän itse, lisää kiihottumista ainakin minulla. Mutta ei se ole kaikkien juttu.
      Kysyminen olisi hyvä, mutta jos se ei ole vaihtoehto niin etene varovasti hieroen kohti peppureikää. Kyllä se miehesi reaktio kertoo mitä hän on siitä mieltä. Muista hyvä liukaste ja älä survo sormia sisään vaan hitaasti hieromalla.

    • Hoonarit

      JaHa löylykauhatyyppi tietää , kun on rusnannut oman persreikänsä kuutamolle, soiko sonaatti enää vai pelkkää ruplatusta- veikkaan.

    • Asko675435

      Hierontaa reiällä ja sisään vaan. Tykkään...

    • Tykkään! Nainen saa muutenkin leikkiä mun pepullani mutta taitaa vain olla harvassa sellaiset naiset. Tietysti olemme kaikki erilaisia joten toisen puolesta on vaikea mennä sanomaan mistä hän pitää. Saa voisi kysyä myös naiselta, pitääkö hän että mies työntää sormen peppuun yhdynnän aikana. Siinä mies pystyy hieromaan välilihaa ja tuntee hyvin kun pillun puolella on liikettä.

    • kyllälähteeM55

      se on melkoisen huima tunne kun suihinotossa sormi menee sisään - samantien lähtee.... vaimo ei ole suostunut vaikka kännissä pyörittelee sormea reiällä. Sain moisen hoidon joitakin viikkoja sitten ammattilaiselta ja WAU!

    • Homottaibiit

      Homot ja bi-seksuaalit varmaan ainakin pitää tosta hommasta

    • Hyjuki

      On myös anustappeja, jonka voi työntää pyllyyn, jos tuntuu hyvältä on myös täristäviä diltoja. Värisevä dilto pyllyssä aiheuttaa sykähdyttäviä orkkuja.

    • mukavia_fiiliksiä

      Vanha avaus, mutta ajaton aihe.

      On kovin yksilöllistä pitääkö mies sormesta pepussa ja samallakin henkilöllä fiilis voi vaihdella ja joskus oikein hottiksissa fiiliksissä anuksen seudun rauhallisesti liukkarilla hyväly ja sitten huipun lähettyvillä liukkaan sormeen hitaasti sisälleen saaminen voi olla todella nautinnollista. Sitten taas jollakin toisella kerralla ei hommasta syty. Toiset taasen voivat nauttia siitä säännöllisesti.

      Mutta hitaasti hyvä tulee, eli rauhallisin hyväilyin liikkeelle ja alkuun vaikka vain tuntoherkän anuksen seudun liukakrilla hyvälyä ja myöhemmillä kerroilla hyvin varovaista osittaista sormen sisälle viemistä, sulkijalla leikittelyä.

      Sitten jos peppunautinnon makuun pääsee, niin rauhallinen eturauhasen hyväily on todella vahvan nautinnollinen kokemus, mutta saattaa edellyttää jo valmiiksi tietyn fiiliksen.

    • Juho53

      Muutamia kertoja olen saanut kokea, ja ihan äärettömän hyvältä tuntui.

    • Mies89-

      En ole moista vielä kokenut mutta viime aikoina on alkanut kauheasti kiihottamaan ajatus että joku yli 50-vuotias nainen ottais multa suihin ja samalla työntäis hellästi sormen mun peppuun stimuloiden eturauhasta.

    • hetero-man

      Älä ihmeessä.
      Sitten sinulla on SUURI ongelma,kun paskan haju ei lähde sormista millään . . .

    • kunomaeiriitä

      Ajattelin ostaa sellaisen onton strap dildon jonka voin itsekin pukea ja antaa vaimolle isoa mustaa ja toivon, että hänkin innostuu upottamaan sitä aviovuoteessamme peppuuni.

      • tuplat

        Siis tuplat, strapilla naisen peppuun ja omalla sauvalla vaginaan?


    • Intopinkee

      Paras orkku pitkästä aikaa tuli koettua Voguen darkroomissa kun istuin sohvalla ja joku tuli eteeni ja polvistui. Kaveri kokeili kaluani ja löysi kovan seisokin, hän tarttui jalkoihini ja veti minut siten että peppuni tuli ihan sohvan reunalle ja nosti jalkani hänen olkapäilleen. Hän aloitti erittäin nautinnollisen suihinoton ja ilmeisesti öljysi samalla sormensa koska hetken päästä tunsin kun liukas käsi alkoi hyväillä palleja ja seikkailla pepulla. Ensin tunsin kun yksi sormi meni varovasti sisään ja liikkui edestakaisin ja hetken päästä toinen sormi, voi hitto että tuntui hyvältä. Sitä imua ja sormia sisälläni en kovin kauaa kestänyt kun ihan järkyttävä orkku tuli ja kaveri sai suun täydeltä spermaa...mahtavaa oli! Itse poistuin darkista mutta kaveri jäi sinne, en nähnyt kaveria lainkaan mutta uusinta olis joskus kiva.

      • tautien-voittokulku

        "Itse poistuin darkista mutta kaveri jäi sinne, en nähnyt kaveria lainkaan mutta uusinta olis joskus kiva."

        Ei sitten tule lainkaan ihmetellä miksi jo tilastollisestikin gay-bi-piireissä taudit liikkuvat keskivertoa huomattavasti enemmän.

        Monilla ei vaikuta olevan edes alkeellisinta itsesuojeluvaistoa ... ei uskoisi ellei tietäsi.


    • TanjaSusannah

      Joku sanoi että jotkut varmaan ajattelevat sen olevan "homojen hommaa" näin varmaan onkin että moni ajattelee niin.

      Kysyy mutkain jotkut miehet koska olen tyttöilijä että olenko gay vai bi. No en koe itseni kummsksiksqn vaan ihan naiseksi. Miehet panee mua ja otan suihin ja vain noista kahdesta asiasta kihotun. Mun vehje on täysin viraton. Edes itse en koske siihen.

      Moni pitää tätä outona mutta muiden ajatukset ei paljoa kiinnosta. Tärkeintä ja ainoa merkitys on sillä millaiseksi itse koen itseni ja millaisena miehet mua kohtrlevat eli naisena.

    • Anonyymi

      Sormi pepussa on tuntuu siltä kuin hevosen villi laukkaus tapahtuisi sisälläni. Se hyvä villi ja vapaa tunne saa ajatuksena minut jo kiihottumaan! Ihan kuin Korelonin räppi alkaisi soimaan korvakäytävässäni. Olen nyt märkä

      Mies 13

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4169
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2458
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1633
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      50
      1532
    5. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1427
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      34
      1420
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1383
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      95
      1292
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      55
      1193
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      161
      1137
    Aihe