miten banneri kotisivuille?

hmmööböö

Elikkäs miten laitan bannerin kotisivuilleni että se toimisi oikein? :)

ja olen ymmärtänyt että mainostamisesta saa rahaa.

12

1402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Barrelimainostaja

Banneri laitetaan sivulle ihan kuin mikä tahansa muukin kuva. Sitten vaan linkki kuvasta jonnekin.

Bannereilla tienaa todella hyvin. Kaikki sivut, joilla bannereita on, tienaavat vähintään 7500 euroa kuukaudessa, eikä siitä tarvitse maksaa edes veroja.

• verottaja

Ensimmäinen osa on totta, mutta muuten tuli kyllä sellaista puppua, ettei kannata tosissaan ottaa.

• Barrelimainostaja
        verottaja kirjoitti:

Ensimmäinen osa on totta, mutta muuten tuli kyllä sellaista puppua, ettei kannata tosissaan ottaa.

Sää oot tehny huonot diilit jos et tuota 7500 e/kk tienaa bannereilla. Ei se mitään vaikka mun sivuilla käy kuukaudesssa vaan 3 ihmistä ja sivuilla lukee vaan ketään kiinnostamatonta tietoa musta ja mun moposta niin ja on mulla sitten kauheesti linkkejä mun pankkiin ja lähikauppaan ja kamujen sivuille ja tietenki alkoon. Muista että bannerit voi piirtää ite, kaikki firmojen logot on helppo tehä ja ei se niin tarkkaa oo jos niitten logot ei oo ihanjust sellasia ku pitäs olla ja värit vähän pielessä. Kuhan muistat että bannerin pitää olla ainakin 1400 x 600 pikseliä, että se näkyy kunnolla kaikille myös puolisokeille ja mummoille jotka internettiä kuitenkin eniten käyttää.

• hmmööböö
        Barrelimainostaja kirjoitti:

Sää oot tehny huonot diilit jos et tuota 7500 e/kk tienaa bannereilla. Ei se mitään vaikka mun sivuilla käy kuukaudesssa vaan 3 ihmistä ja sivuilla lukee vaan ketään kiinnostamatonta tietoa musta ja mun moposta niin ja on mulla sitten kauheesti linkkejä mun pankkiin ja lähikauppaan ja kamujen sivuille ja tietenki alkoon. Muista että bannerit voi piirtää ite, kaikki firmojen logot on helppo tehä ja ei se niin tarkkaa oo jos niitten logot ei oo ihanjust sellasia ku pitäs olla ja värit vähän pielessä. Kuhan muistat että bannerin pitää olla ainakin 1400 x 600 pikseliä, että se näkyy kunnolla kaikille myös puolisokeille ja mummoille jotka internettiä kuitenkin eniten käyttää.

haha. juu ei todellakaan tienaa niin paljoa. sen minä ainakin tiedän. jos ei sitten joku ole tienannut jotenkin eri tavalla :)

• 12 vuodessa

bannerilla 12 centtiä eli melkein wanhan markan.....

• Enjaksakeksiänimimerkkiä
        12 vuodessa kirjoitti:

bannerilla 12 centtiä eli melkein wanhan markan.....

Huonostippa olet tienannut.

Noilla tradedoublerin kaltaisilla bannerisysteemeillä ei varmasti tienaakaan kukaan muu kuin tradedoubler itse. Ainoa tapa saada rahaa on neuvotella yritysten eli mainostajien kanssa itse sopivat sopimukset. Se tietenkin taas vaatii, että sivustosi ovat joko todella suositut tai sitten jotenkin ainutkertaiset.

Aktiivisuus ja taito palkitaan. Itse pyöritän sivustoa puhtaasti mainosbannerirahoilla.

• vapaasti
        Enjaksakeksiänimimerkkiä kirjoitti:

Huonostippa olet tienannut.

Noilla tradedoublerin kaltaisilla bannerisysteemeillä ei varmasti tienaakaan kukaan muu kuin tradedoubler itse. Ainoa tapa saada rahaa on neuvotella yritysten eli mainostajien kanssa itse sopivat sopimukset. Se tietenkin taas vaatii, että sivustosi ovat joko todella suositut tai sitten jotenkin ainutkertaiset.

Aktiivisuus ja taito palkitaan. Itse pyöritän sivustoa puhtaasti mainosbannerirahoilla.

... Ja meitsi ainoastaan asiakaslähtöisesti eli he maksavat jotka tilaavat.

(ja saavat mitä ikinä haluavatkaan)

Ja että kuinka te muut olettekin kitkutellut aivan ilman mainonnan antamaa kovastikkin virkistävää sekä kiihdyttävää sponsorirahaa oikein ***un vaikeita nettisivustoja tehden ? eipä jaksa ymmartaa, no kunnia teille kaikille siita,

Meitsi (melkein, muttei aivan) harraste pohjalta ei oo jaksanu tehä julkiseksi kö vasta vajaan 10000 sivua (joista kaikki ei asiakkaitteni sivuja vaan omia aivan julumetusti)

mutta onneksi vuosien varsilla on tullu tutuksi php, MySQL, Cgi, Java, JavaScript, Asp ym kikkareet jotka antaa uutta näkökantaa web2 ynnä muihin asioihin jotka alkaa olla jo melekosen ajankohtaisia....

• zamaani
        vapaasti kirjoitti:

... Ja meitsi ainoastaan asiakaslähtöisesti eli he maksavat jotka tilaavat.

(ja saavat mitä ikinä haluavatkaan)

Ja että kuinka te muut olettekin kitkutellut aivan ilman mainonnan antamaa kovastikkin virkistävää sekä kiihdyttävää sponsorirahaa oikein ***un vaikeita nettisivustoja tehden ? eipä jaksa ymmartaa, no kunnia teille kaikille siita,

Meitsi (melkein, muttei aivan) harraste pohjalta ei oo jaksanu tehä julkiseksi kö vasta vajaan 10000 sivua (joista kaikki ei asiakkaitteni sivuja vaan omia aivan julumetusti)

mutta onneksi vuosien varsilla on tullu tutuksi php, MySQL, Cgi, Java, JavaScript, Asp ym kikkareet jotka antaa uutta näkökantaa web2 ynnä muihin asioihin jotka alkaa olla jo melekosen ajankohtaisia....

Toivottavasti niillä 10000 sivulla on kirjallinen ulosanti parempaa kuin tuossa viestissäsi. Luin sen neljä kertaa läpi, enkä siltikään saanut selville mitä yrität sanoa.

• Varaa oma nimimerkki
        zamaani kirjoitti:

Toivottavasti niillä 10000 sivulla on kirjallinen ulosanti parempaa kuin tuossa viestissäsi. Luin sen neljä kertaa läpi, enkä siltikään saanut selville mitä yrität sanoa.

Heh, juuri samaa ajattelin sitä lukiessa. Ei se määrä mitään merkkaa vaan se laatu.

• teräslangasta
        zamaani kirjoitti:

Jos sitten suomenkieltä taitamattomille tai ymmärtämättömille väännän rautalangasta:

viestissä luki:

1. "Itse pyöritän sivustoa puhtaasti mainosbannerirahoilla."

1. vastaukseni: ... Ja meitsi ainoastaan asiakaslähtöisesti eli he maksavat jotka tilaavat.

Pökkelöille Rautalanka Suomeksi:
        Saan rahaa asiakkailtani enemmän kuin sen 12 senttiä 12 vuodessa joka oli minun tienestini mainoksista.

2. (ja saavat mitä ikinä haluavatkaan)

2. Saavat sellaisia sivuja kuin haluavat.

3. Ja että kuinka te muut olettekin kitkutellut aivan ilman mainonnan antamaa kovastikkin virkistävää sekä kiihdyttävää sponsorirahaa oikein ***un vaikeita nettisivustoja tehden ? eipä jaksa ymmartaa, no kunnia teille kaikille siita,

3. Kuinka teillä voi olla varaa tehdä nettisivuja ilman huikeaa 12 sentin mainosrahaa joka tekee kuitenkin 1 sentin vuotta kohden.

( Tämä on ironiaa, joka on eräs huumorin muoto ;=) )

4. Meitsi (melkein, muttei aivan) harraste pohjalta ei oo jaksanu tehä julkiseksi kö vasta vajaan 10000 sivua (joista kaikki ei asiakkaitteni sivuja vaan omia aivan julumetusti)

4. Pökkelöille Rautalanka Suomeksi:
        näistä n. 10000 sivusta osa on omiani osa asiakkaitteni.

5. mutta onneksi vuosien varsilla on tullu tutuksi php, MySQL, Cgi, Java, JavaScript, Asp

5. Pökkelöille Rautalanka Suomeksi:
        Nuo yllä mainitsemani lyhenteet ovat järjestyksessä;
        php = webohjelmointikieli
        MySQL = tietokantasovellus
        Cgi = palvelinohjelmointikieli
        Java = ohjelmointikieli olioilla
        JavaScript = selainohjelmointikieli
        Asp = palvelinohjelmointi olioilla ja
        web2 = http://tinyurl.com/34p9f4

6.ym kikkareet jotka antaa uutta näkökantaa web2 ynnä muihin asioihin jotka alkaa olla jo melekosen ajankohtaisia....

6. Pökkelöille Rautalanka Suomeksi:
        Työssäni on hyötyä yllämainittujen koodaustapojen, palveliohjaustapojen sekä tietokantojen hallitsemisesta ja web2 n voitte tutustua lyhytlinkistä

• zamaani
        teräslangasta kirjoitti:

Jos sitten suomenkieltä taitamattomille tai ymmärtämättömille väännän rautalangasta:

viestissä luki:

1. vastaukseni: ... Ja meitsi ainoastaan asiakaslähtöisesti eli he maksavat jotka tilaavat.

Saan rahaa asiakkailtani enemmän kuin sen 12 senttiä 12 vuodessa joka oli minun tienestini mainoksista.

3. Ja että kuinka te muut olettekin kitkutellut aivan ilman mainonnan antamaa kovastikkin virkistävää sekä kiihdyttävää sponsorirahaa oikein ***un vaikeita nettisivustoja tehden ? eipä jaksa ymmartaa, no kunnia teille kaikille siita,

3. Kuinka teillä voi olla varaa tehdä nettisivuja ilman huikeaa 12 sentin mainosrahaa joka tekee kuitenkin 1 sentin vuotta kohden.

4. Meitsi (melkein, muttei aivan) harraste pohjalta ei oo jaksanu tehä julkiseksi kö vasta vajaan 10000 sivua (joista kaikki ei asiakkaitteni sivuja vaan omia aivan julumetusti)

5. mutta onneksi vuosien varsilla on tullu tutuksi php, MySQL, Cgi, Java, JavaScript, Asp

6.ym kikkareet jotka antaa uutta näkökantaa web2 ynnä muihin asioihin jotka alkaa olla jo melekosen ajankohtaisia....

Työssäni on hyötyä yllämainittujen koodaustapojen, palveliohjaustapojen sekä tietokantojen hallitsemisesta ja web2 n voitte tutustua lyhytlinkistä

Tuo ei kyllä helpottanut yhtään.

Oliko tarkoituksesi sanoa, että kotisivuja tekemällä tienaa paremmin kuin mainostilaa myymällä? Jos oli, niin miksi et vain sanonut sitä? Totuus on kuitenkin, että eräiden internet-sivustojen (tai itseasiassa yhteisöjen, käyttäjissä se rikkaus piilee) mainosarvo on paljon enemmän kuin keskivertokoodari tienaa koko uransa aikana.

PS. Miten sinun koodaustaitosi tai tekemiesi sivujen määrä liittyy aiheeseen?

PPS. Web 2.0 on typerin termi, mitä on keksitty vähään aikaan.

• Kirjaudu sisään jos haluat ...
        teräslangasta kirjoitti:

viestissä luki:

"Saan rahaa asiakkailtani enemmän kuin sen 12 senttiä 12 vuodessa joka oli minun tienestini mainoksista."

Mene pökkelö äitis hameen alle itkemään.

Kyllä varmasti moni muukin saa paljon enemmän rahaa kuin mitä bannerimainoksilla saa, mutta tässähän oli nimenomaa kyse bannerimainoksilla tienaamisesta, joten turha sun on tänne tulla sillon puuronkeitosta tilittään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      3032
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1147
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1122
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      51
      1015
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      31
      974
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      858
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      837
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Oletko älykkäämpi kuin kaivattusi

Pitääkö kaivattusi sinua älykkäämpänä teistä? Mitä luulet?
      Ikävä
      71
      770
    Aihe