Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

RCI liittyminen kestää

delihauva

Onko kenellekään käynyt näin kuin meille? Ostimme marraskuussa 2006 Katinkullan osakkeen yksityiseltä myyjältä. Liityin puhelimella RCI:hin viikolla 4 2007. Muutama soitto missä viipyy kataloogit ym... Aina luvattiin selvittää ja soittaa mutta vastausta ei tullut. Viikolla 12 menimme RCI:n toimistoon Fredalle Helsinkiin ja nyt paperia ei löytynyt mistään. Tehtiin uusi hakemus ja nyt vko 18 ei vielä ole kuulunut mitään. Olemmekohan boikotissa olimme nimittäin varanneet jo aiemmin yhden lomaosakkeen jonka sitten peruimme. Saisimmekohan tältä palstalta selvitystä asiaan kun RCI:ltä sitä ei tunnu tulevan.

19

5278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me saatiin

      sillä me saatiin jäsenyys heti ja väliaikainen jäsenkorttikin...mutta mikä tuossa on hätänä sillä eihän se estä matkustamista jos sitä tarkoitatte ja säätyy rahat jäsenmaksun maksamiselta.

      • ostettu osake

        Olemme ostaneet Tampereen kylpylästä osakkeen maaliskuussa, emmekä ole vielä saaneet jäsenkorttia sen kummemmin kuin laskuakaan. Kuinkahan kauan yleensä menee, kun asiat on selvät.

        Viime viikolla varasin meille kesäksi osakkeen ja samalla karhusin jäsenkorttia ja laskua. Palvelunumerosta sanottiin, että hän ilmoittaa Tampereelle, että papereita kaivataan. Mitään ei ole vielä kuulunut.

        Kuinka kauan teillä Holiday Clubilta lomaosakkeen ostaneet meni, että saitte kaikki paperit kuntoon? Laskun viivästyminen minua ei haittaa :), mutta jäsenkortin haluaisin ennen kuin menemme lomalle (alennuksia kylpylästä ym)


      • ----------
        ostettu osake kirjoitti:

        Olemme ostaneet Tampereen kylpylästä osakkeen maaliskuussa, emmekä ole vielä saaneet jäsenkorttia sen kummemmin kuin laskuakaan. Kuinkahan kauan yleensä menee, kun asiat on selvät.

        Viime viikolla varasin meille kesäksi osakkeen ja samalla karhusin jäsenkorttia ja laskua. Palvelunumerosta sanottiin, että hän ilmoittaa Tampereelle, että papereita kaivataan. Mitään ei ole vielä kuulunut.

        Kuinka kauan teillä Holiday Clubilta lomaosakkeen ostaneet meni, että saitte kaikki paperit kuntoon? Laskun viivästyminen minua ei haittaa :), mutta jäsenkortin haluaisin ennen kuin menemme lomalle (alennuksia kylpylästä ym)

        Ainakin meillä meni


    • mahdollista,niin

      mielestäni kannattaa nollata koko operaatio,sillä
      meille jäi karvasmaku suuhun vastaavasta hommasta.
      Sillä poltimme aikaa ja rahaa aivan tyhjänpäiväi-
      sesti osakkeeseen.

    • SandraB

      meilläkin karvas kokemus ! Tilasimme koko tammikuussa ns.maailman katalogin ja maksoimme Visalla.3-4 kertaa olen soitellut RCI:n toimistoon ja aina luvattu kiirehtiä. Katalogi tulee Englannista ja siksi kuulemma viipyy.Meidän piti alkuvuodesta rauhassa katsella vaihtolomaa paperiversiosta, mutta netissä tehtiin ratkaisu.Nimittäin suosikkipaikat olivat jo talvella menneet! Matka on kumminkin maksettu ja lennot tilattu. RCI:llä tökkii joskus aikas pahoin!

      • Alfred e Neumann

        Meilläkin oli samanlaisia kokemuksia RCIn
        kanssa.käytettiin kuitenkin RCin jäsenyys
        loppuun ja liitettiin senjälkeen viikot Intervalliin.
        Voin sanoa ,että palvelu on parempaa ja
        nopeampaa.


    • delihauva

      Kiitos teille kommenteista. Nyt saimme vihdoinkin RCI:ltä paperit ja jäsennumerot että kaikki on kunnossa - tähän saakka.
      Kysymyksen voisi poistaa mutta en osaa...

      • vt11

        Moi! Sellaista ajattelin kysäistä, että paljon muuten maksoi tuohon rci-hommaan liittyminen / jäsenyys...? itselläni on lomaosake tahkolta (valkoinen vko, oletuspistearvo n. 22.000), ja haluaisin liittyä tuohon hommaan mukaan... kiitos jo etukäteen vastauksestasi! =)


      • suoraveloitus
        vt11 kirjoitti:

        Moi! Sellaista ajattelin kysäistä, että paljon muuten maksoi tuohon rci-hommaan liittyminen / jäsenyys...? itselläni on lomaosake tahkolta (valkoinen vko, oletuspistearvo n. 22.000), ja haluaisin liittyä tuohon hommaan mukaan... kiitos jo etukäteen vastauksestasi! =)

        reilut satanen, olisiko ollut 130 euroa mutta sinulla on niin kurja viikko ettei sinun kannata liittyä sillä tuolla pisteillä ei saa ulkohuusia kunnon paikasta ja ulkomaille pääsee halvemmalla ilman osaketta. Osta tuollakin jäsenmaksulla jotain muuta, vaikka keppanaa.


      • Maija maalta
        vt11 kirjoitti:

        Moi! Sellaista ajattelin kysäistä, että paljon muuten maksoi tuohon rci-hommaan liittyminen / jäsenyys...? itselläni on lomaosake tahkolta (valkoinen vko, oletuspistearvo n. 22.000), ja haluaisin liittyä tuohon hommaan mukaan... kiitos jo etukäteen vastauksestasi! =)

        Meillä on varmaan vielä halvempi viikko kuin teillä. Emme ole liittyneet points-järjestelmään,vaan olemme ns. viikkoperiaatteella vaihtavia. Kaikki on sujunut hyvin ja olemme saaneet upeita vaihtoja Madeiralle, Venetsiaan, Alpeille jne. Kannattaa vaan soitella ja kysellä, kun on laittanut oman viikkonsa vaihtoon. RCI:n virkailijat ovat olleet tosi palveluhenkisiä. Tietysti on helpompaa, jos toivomusaikaväli on pidemmälle jaksolle esim. koko loman ajaksi eikä vain yhdelle viikolle.Lisäksi olemme ostaneet viikkoja ilman vaihtoa ja olemme saaneet esim. Unkarista kesäaikaan mukavan asunnon 300:lla eurolla. OLemme erittäint tyytyväisiä systeemiin. Perehdy ja toimi.


      • vt11
        Maija maalta kirjoitti:

        Meillä on varmaan vielä halvempi viikko kuin teillä. Emme ole liittyneet points-järjestelmään,vaan olemme ns. viikkoperiaatteella vaihtavia. Kaikki on sujunut hyvin ja olemme saaneet upeita vaihtoja Madeiralle, Venetsiaan, Alpeille jne. Kannattaa vaan soitella ja kysellä, kun on laittanut oman viikkonsa vaihtoon. RCI:n virkailijat ovat olleet tosi palveluhenkisiä. Tietysti on helpompaa, jos toivomusaikaväli on pidemmälle jaksolle esim. koko loman ajaksi eikä vain yhdelle viikolle.Lisäksi olemme ostaneet viikkoja ilman vaihtoa ja olemme saaneet esim. Unkarista kesäaikaan mukavan asunnon 300:lla eurolla. OLemme erittäint tyytyväisiä systeemiin. Perehdy ja toimi.

        kiitos vastauksestasi... Miten muuten tuo ns. viikoperiaate toimii? eli pitääkö rekisteröityä systeemiin vai miten...? entäs maksupolitiikka, eli paljonko lomaviikon vaihto maksaa jne. Itse olenkin tuota viikkovaihtoa ajatellut, points - systeemi tuntuu vähän oudommalta. Eli jos voit valottaa asiaa kaiken kaikkiaan tarkemmin. Kiitos todella paljon vastauksestasi! =)


      • Hermanni
        vt11 kirjoitti:

        kiitos vastauksestasi... Miten muuten tuo ns. viikoperiaate toimii? eli pitääkö rekisteröityä systeemiin vai miten...? entäs maksupolitiikka, eli paljonko lomaviikon vaihto maksaa jne. Itse olenkin tuota viikkovaihtoa ajatellut, points - systeemi tuntuu vähän oudommalta. Eli jos voit valottaa asiaa kaiken kaikkiaan tarkemmin. Kiitos todella paljon vastauksestasi! =)

        Myös viikkovaihdossa pitää olla RCI:n maksava jäsen. Itsekin olin vuosia viikkovaihtaja, mutta vaihdoin Points-järjestelmään ja vaihtoehtoja on nyt paljon enemmän esim. asunnon koon voit valita itse tarpeesi mukaan ja pisteittesi määrällä.


      • infoa
        vt11 kirjoitti:

        kiitos vastauksestasi... Miten muuten tuo ns. viikoperiaate toimii? eli pitääkö rekisteröityä systeemiin vai miten...? entäs maksupolitiikka, eli paljonko lomaviikon vaihto maksaa jne. Itse olenkin tuota viikkovaihtoa ajatellut, points - systeemi tuntuu vähän oudommalta. Eli jos voit valottaa asiaa kaiken kaikkiaan tarkemmin. Kiitos todella paljon vastauksestasi! =)

        Viikkopuolelle liittyminen helppoa, RCI hoitaa. Poinsit oikein hyvä juttu myös, mutta jos viikko on jo hankittu laskuttaa HCF sikasumman noin 3500 euroa liittymisestä pisteisiin. Tulevat tarjoamaan vaihtokauppaa tai toisen viikon hankkimista. Epäilyttävää.
        Viikkopuoli toimii ihan ok, varsinkin jos ymmärtää lisäviikkojen idean ja varaa vaihtoon aikaa juuri nninkuin edelllä kerrottiin. Rci sivuilla paljon tietoa.


      • suoraveloitus kirjoitti:

        reilut satanen, olisiko ollut 130 euroa mutta sinulla on niin kurja viikko ettei sinun kannata liittyä sillä tuolla pisteillä ei saa ulkohuusia kunnon paikasta ja ulkomaille pääsee halvemmalla ilman osaketta. Osta tuollakin jäsenmaksulla jotain muuta, vaikka keppanaa.

        RCI:n jäsenmaksu on nyt 132 e. Mutta niin nykyaikaista veloitustapaa kuin suoraveloitus ei taatusti tunneta? Olen tuolla toisessa keskusteluketjussa jo ihmetellyt epämääräistä karhuamistapaa (mielestäni). Eräpäivä puuttuu, kai se on niinkuin itse tulkitsee?


      • lomailija
        infoa kirjoitti:

        Viikkopuolelle liittyminen helppoa, RCI hoitaa. Poinsit oikein hyvä juttu myös, mutta jos viikko on jo hankittu laskuttaa HCF sikasumman noin 3500 euroa liittymisestä pisteisiin. Tulevat tarjoamaan vaihtokauppaa tai toisen viikon hankkimista. Epäilyttävää.
        Viikkopuoli toimii ihan ok, varsinkin jos ymmärtää lisäviikkojen idean ja varaa vaihtoon aikaa juuri nninkuin edelllä kerrottiin. Rci sivuilla paljon tietoa.

        Minua tuo korkea pistesysteemin liittymismaksu vähintäänkin oudoksuttaa, tuntuu palvelevan ainakin kahta päämäätää
        (1) se on argumentti myydä huonoja "pistevikkoja"
        ->näin joudut maksamaan aina vastikkeet
        (2) hallita jälkimarkkinoita
        ->jos ostat yksityiseltä joudut ostamaan pistesysteemit siihen päälle


      • Maija maalta
        vt11 kirjoitti:

        kiitos vastauksestasi... Miten muuten tuo ns. viikoperiaate toimii? eli pitääkö rekisteröityä systeemiin vai miten...? entäs maksupolitiikka, eli paljonko lomaviikon vaihto maksaa jne. Itse olenkin tuota viikkovaihtoa ajatellut, points - systeemi tuntuu vähän oudommalta. Eli jos voit valottaa asiaa kaiken kaikkiaan tarkemmin. Kiitos todella paljon vastauksestasi! =)

        Olen aloittanut viikkosysteemin ennekuin pointsjärjestelmää olikaan. En tarkemmin tiedä pointsista, mutta uskoisin palvelan paremmin niitä, joilla on kallis osake. Itselläni on ehkä halvin mahdollinen. Esim. juuri nyt sain sen vaihdettua ns, kultakohteeseen. Vuosimaksu tulee halvemmaksi kun maksaa kerralla esim.viisi vuotta. Lue maksut esitteistä. Käytännössä soitan usein itse ja kyselen mihin voisin päästä silloin ja silloin ( esim. annan koko loma-aikani). Toisessa päässä sitten virkailijat ovat etsineet sopivia kohteita, kun olen summittaisesti esittänyt toivomukseni.Ja tosiaan aina on löytynyt mieluisa kohde. Pidä esite esillä, kun soitat. Näin voit heti katsoa miellyttääkö kohde. Huomioi myös se, mihin yleensä on edullisia lentoja. Huonommin ja hitaammin käy, jos valitset itse kataloogista kohteet.Ja koska minulla on huono viikko Suomessa tallennan sen aina. Äkkilähdöillä löydän aina omasta kohteestanikin huonona aikana vapaan huoneiston edullisesti. Perehdy kunnolla asioihin ja käytä edut hyödyksesi(kuten lisäviikot). Täydellisesti tyytyväinen 3000 euron hintaisen lomaviikon omistaja.Onnea suunnitelmille!


      • Simo
        lomailija kirjoitti:

        Minua tuo korkea pistesysteemin liittymismaksu vähintäänkin oudoksuttaa, tuntuu palvelevan ainakin kahta päämäätää
        (1) se on argumentti myydä huonoja "pistevikkoja"
        ->näin joudut maksamaan aina vastikkeet
        (2) hallita jälkimarkkinoita
        ->jos ostat yksityiseltä joudut ostamaan pistesysteemit siihen päälle

        Kannattaa ottaa itse selvää asioista, sillä ei nuo maksut ihan noin mene kuten tuossa aiemmin joku kertoi. Soita suoraan esim. Holiday Club Finlandille ja he varmaan kertovat asiasta lisää.


      • Ei tyytyväinen RCI:n
        Pointsienkuluttaja kirjoitti:

        RCI:n jäsenmaksu on nyt 132 e. Mutta niin nykyaikaista veloitustapaa kuin suoraveloitus ei taatusti tunneta? Olen tuolla toisessa keskusteluketjussa jo ihmetellyt epämääräistä karhuamistapaa (mielestäni). Eräpäivä puuttuu, kai se on niinkuin itse tulkitsee?

        Samaan törmäsin kun rupesin varaamaan Katinkullasta viikkoa. Varausmaksu ja jäsenmaksu sekä korko maksun viivästymisestä 50e. Päätin erota puljusta, mutta aika hankalalta vaikuttaa. Laskun lähettämistapa on outo kun sähköpostiin tulee ja se pääsee sinne hukkumaan. Erota voi vain kun kaikki rästit on maksettu ja aika 12kk eli pystyyvät vielä uudet jänenmaksut perimään.


    • matkalainen62

      annetaan vuokralle lomaosake kuusamosta tropiikin alueelta viikko 9. eli 23.2.-2.3.
      hieno uusi osake, hintaan 600,-
      soita heti 0405912826

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe