Odottelen nyt kuudetta viikkoa tenttituloksia! Alkaa mennä hermo! Näin Tampereella ja kuulemma asialla ovat aina tietyt henkilöt, jotka eivät piittaa annetuista aikatauluista.
tenttitulokset
4
1236
Vastaukset
- se on
joskus myös "varsinaisen" yliopiston puolella. Sorry.
- opiskelija poika
Joensuun avoimessa on annettu oikein ajat, eli oppimistehtävät 4 viikkoa ja tentit 2 viikkoa joiden aikojen kuluessa on tulokset tultava, ja ainakin meikän kohdalla on hyvin toiminut. Tosi nopeesti on saanut tulokset.
- ....
Aika tiukan aikataulun ovat luvanneet.
Helsingissä on rajana 4 viikkoa, jonka jälkeen voi jo ruveta tivaamaan tuloksia.
- hermo meni multaki
Ymmärrän hyvin sinua. Jos yhtään lohduttaa voin kertoa, että samaa kurjuutta koetaan ainakin myös Turun Kauppiksen avoimessa...ikuista odottamista...
Ei siinä vielä mitään että tulokset kestää usein sen 4 viikkoa, joka täällä on kerrottu maximiodotusajaksi, mutta sen lisäksi avoimessa asioita hoitaa henkilö, jolle tulosten kirjaaminen on ilmeisesti liki mahdoton tehtävä.
Nytkin olen valvonut 4 yötä odottaen tulosta jonka luennoitsija on kertonut toimittaneensa sihteerikölle viime keskiviikkona ja vieläkään sitä ei näy. Avoimen väylän hakuhan päättyy tämän viikon perjantaina, jolloin kaikki tulokset tarvitaan opintorekisterissä ....maksulaputkin olen hädissäni toimittanut jo 3 kertaa, ettei vaan tuo sihteeri luule että maksuja olisi maksamatta (sitä hän yleensä käyttää tekosyynä kun tuloksia kysyy ja kysyy ja kysyyy ja)...huoh...tulis ny...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi882117En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222051- 391697
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121448Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361339- 291246
- 951121
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20976Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857