Heh heh Manuuuuuuuu?
Vastaukset 4
- PreerianApina
onse jännä miten aina mollataan ja haukutaan mut sitten loppujen lopuks hienointa futista pelaa italialainen joukkue. Manchester ei tehnyt yhtäkään kunnollista vetoa kohti maalia, korjatkaa jos olen väärässä.
Pelin aikana moni uskoi milanin vetäytyvän "catenaccio" puolustukseen mutta minäpä kysyn että miksi ei saisi? se on taito siinä missä muutkin ja sitä mollaavat ovat yleensä niitä jotka eivät osaa puolustaa. Milan kuitenkin näytti olevansa tämän hetken paras eurooppalainen joukkue, joka osaa sekä puolustaa (Manu ei mielestäni saanu, toistan, yhtään mitään aikaiseksi), ja hyökätä.
Vuoden hienointa jalkapalloa mielestäni. Roma edustaa serie A:n keskikaartia, ei todellakaan mikään huippujengi.- juuri
näin, italialainen puolustuspeli on taidetta, mitä ei muut hanskaa. A.C Milan on kuitenkin joukkue, joka osaa myös maalien tekemisen. Uskon että Milan vie koko skaban.
- braveheart..
juuri kirjoitti:
näin, italialainen puolustuspeli on taidetta, mitä ei muut hanskaa. A.C Milan on kuitenkin joukkue, joka osaa myös maalien tekemisen. Uskon että Milan vie koko skaban.
siis miksi ihmeessä täällä nyt tyypit jotka on ilmeisestikin iloinnu milanin voitosta ottaa nyt itsekin noin aktiivisesti esiin puolustuspelin???
itseäni lähinnä ärsytti, että studiossakin tuotiin esiin sana catenaccio..milan teki kahdessa pelissä yhteensä viísi maalia eikä missään vaiheessa vetäytynyt täydelliseen puolustamiseen. vartin verran manu painosti, mutta käsittääkseni aika usein jalkapallossa toinen saa hetkellisen painostusjakson...itse pelkäsin nimeenomaan sitä, että johdossa vetäydytään, mutta kerrankin pelattiin järkevästi! - ggg
braveheart.. kirjoitti:
siis miksi ihmeessä täällä nyt tyypit jotka on ilmeisestikin iloinnu milanin voitosta ottaa nyt itsekin noin aktiivisesti esiin puolustuspelin???
itseäni lähinnä ärsytti, että studiossakin tuotiin esiin sana catenaccio..milan teki kahdessa pelissä yhteensä viísi maalia eikä missään vaiheessa vetäytynyt täydelliseen puolustamiseen. vartin verran manu painosti, mutta käsittääkseni aika usein jalkapallossa toinen saa hetkellisen painostusjakson...itse pelkäsin nimeenomaan sitä, että johdossa vetäydytään, mutta kerrankin pelattiin järkevästi!nii siis ei vetäytynykään catenaccioon. en tarkoittanut sitä. tuli vaan juuri siitä studion puheenvuorosta mieleen tämä asia. tarkoitin yleistä mielikuvaa että catenaccio= huono vaikka ei milan sitä tehnytkään tässä ottelussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051195Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71845Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61783- 120663
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41646- 50596
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505- 34504
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437- 77432
- 19427
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9426Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o26384