Turistipesoja Turussa

Eippi

Lomalta jäi vahingossa seteleitä taskuun 29 CUC. Ihan äkkiä en aio Kuubaan uudestaan matkustaa, vaikka mukava maa olikin. Siis, jos joku tarvitsee, täältä saisi halvalla pesoja, esim. 15 euroa koko satsi.

8

1456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zede

niin täällä ois kiinnostusta.

• helluk

mulle kelpaisi, jos ne on vielä sulla

• Eippi.

Pesot on vielä tallessa. En halunnut niitä sokkona lähettää, eli jos olet Turusta päin niin onnistuu!

• helluk
        Eippi. kirjoitti:

Pesot on vielä tallessa. En halunnut niitä sokkona lähettää, eli jos olet Turusta päin niin onnistuu!

ok, ottaisin rahat. en ole Turusta, mutta tuttuja on siellä Suomen Matkatoimistossa. Saisit sieltä 15 egeä ja ne ottaa ne pesot (29) vastaan. Konttuuri on Turun WTCssä, kysy Susanna Lehtovaaraa. Ilmoitatko suurinpiirtein koska olet sinne menossa, niin laitan viestin.
        Onko ok?
        Tarkka osoite olisi Veistämönaukio 1-3

• Eippi,
        helluk kirjoitti:

ok, ottaisin rahat. en ole Turusta, mutta tuttuja on siellä Suomen Matkatoimistossa. Saisit sieltä 15 egeä ja ne ottaa ne pesot (29) vastaan. Konttuuri on Turun WTCssä, kysy Susanna Lehtovaaraa. Ilmoitatko suurinpiirtein koska olet sinne menossa, niin laitan viestin.
        Onko ok?
        Tarkka osoite olisi Veistämönaukio 1-3

OK on! Vien pesot het maanantaina Susannalle!? Hauskaa Kuuban matkaa!!

• helluk
        Eippi, kirjoitti:

OK on! Vien pesot het maanantaina Susannalle!? Hauskaa Kuuban matkaa!!

hei,
        Jos vaan onnistuu, niin vasta iltapäivällä, että kaveri ehtii käydä pankkiautomaatilla, joka ei ole kuulemma ihan lähellä.
        Kiitos!

• in.na

Kun tuolla alempana luki että CUC on 1/23 euroa eli alle 5 cnt, sillonhan 29 CUCia on alle puolitoista euroa?

Mitä mä olen ymmärtänyt väärin, luulin, että turistipeso on eri asia, eli sidottu taalaan, mutta että tämä CUC on se paikallisten peso... miten sitten kannattaa maksaa CUC:sta 15e?

Vääntäkääs nyt tätille oikein rautalangasta =oD

• Zede

Eli rahat

CUC = pesos convertibles ja se on juuri yhden taalan verran.

Sitten on tuo moneda nacional eli paikallisten peso, jota saa yhdellä CUC:lla 23-25 riippuen kurssista. Niin kuin monesti on toitotettu näitä ei pahemmin turisti tarvitse tai näekään.

Tätillä meni siis nyt vähän hommat sekaisin. Mä ainakin olen heti maksamassa 29 CUC:sta 15 egee, jos vaan tarjotaan. Eri homma on monedan kanssa, vaikka sieltä Chen kuva löytyykin...;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2434
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      29
      1817
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      73
      1511
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      266
      1420
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      138
      1230
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      983
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      978
    9. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      65
      965
    10. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68