Lomalta jäi vahingossa seteleitä taskuun 29 CUC. Ihan äkkiä en aio Kuubaan uudestaan matkustaa, vaikka mukava maa olikin. Siis, jos joku tarvitsee, täältä saisi halvalla pesoja, esim. 15 euroa koko satsi.
Turistipesoja Turussa
8
1448
Vastaukset
- Zede
niin täällä ois kiinnostusta.
- helluk
mulle kelpaisi, jos ne on vielä sulla
- Eippi.
Pesot on vielä tallessa. En halunnut niitä sokkona lähettää, eli jos olet Turusta päin niin onnistuu!
- helluk
Eippi. kirjoitti:
Pesot on vielä tallessa. En halunnut niitä sokkona lähettää, eli jos olet Turusta päin niin onnistuu!
ok, ottaisin rahat. en ole Turusta, mutta tuttuja on siellä Suomen Matkatoimistossa. Saisit sieltä 15 egeä ja ne ottaa ne pesot (29) vastaan. Konttuuri on Turun WTCssä, kysy Susanna Lehtovaaraa. Ilmoitatko suurinpiirtein koska olet sinne menossa, niin laitan viestin.
Onko ok?
Tarkka osoite olisi Veistämönaukio 1-3 - Eippi,
helluk kirjoitti:
ok, ottaisin rahat. en ole Turusta, mutta tuttuja on siellä Suomen Matkatoimistossa. Saisit sieltä 15 egeä ja ne ottaa ne pesot (29) vastaan. Konttuuri on Turun WTCssä, kysy Susanna Lehtovaaraa. Ilmoitatko suurinpiirtein koska olet sinne menossa, niin laitan viestin.
Onko ok?
Tarkka osoite olisi Veistämönaukio 1-3OK on! Vien pesot het maanantaina Susannalle!? Hauskaa Kuuban matkaa!!
- helluk
Eippi, kirjoitti:
OK on! Vien pesot het maanantaina Susannalle!? Hauskaa Kuuban matkaa!!
hei,
Jos vaan onnistuu, niin vasta iltapäivällä, että kaveri ehtii käydä pankkiautomaatilla, joka ei ole kuulemma ihan lähellä.
Kiitos!
- in.na
Kun tuolla alempana luki että CUC on 1/23 euroa eli alle 5 cnt, sillonhan 29 CUCia on alle puolitoista euroa?
Mitä mä olen ymmärtänyt väärin, luulin, että turistipeso on eri asia, eli sidottu taalaan, mutta että tämä CUC on se paikallisten peso... miten sitten kannattaa maksaa CUC:sta 15e?
Vääntäkääs nyt tätille oikein rautalangasta =oD- Zede
Eli rahat
CUC = pesos convertibles ja se on juuri yhden taalan verran.
Sitten on tuo moneda nacional eli paikallisten peso, jota saa yhdellä CUC:lla 23-25 riippuen kurssista. Niin kuin monesti on toitotettu näitä ei pahemmin turisti tarvitse tai näekään.
Tätillä meni siis nyt vähän hommat sekaisin. Mä ainakin olen heti maksamassa 29 CUC:sta 15 egee, jos vaan tarjotaan. Eri homma on monedan kanssa, vaikka sieltä Chen kuva löytyykin...;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205024
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21922Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361260Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 941153
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168825En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61733Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25709