Laitetaan yksi naapurintyttö vielä uusintana palstalle, koska kyselyitä on tullut lähes päivittäin sarjan lopettamisen jälkeen. Muut osat löydätte kirjoittamalla hakusanaksi "naapurintyttö osa".
Viihtyisiä lukuhetkiä!
Koulujen päättymisviikonloppuna kaupunki oli täynnä nuoria humalaisia tyttöjä, joita olin lähtenyt katselemaan. Aikomuksenani ei ollut mitään muuta kuin katsella nuoria, kiihoittavia ja paljastavasti pukeutuneita tyttöjä. Kävelin koko illan ja alkuyön keskustan kaduilla. Eräällä pimeällä kujalla huomasin naapurin noin 18-v tytön pissillä kaverinsa kanssa, kassillinen olutta mukanaan. Koin tilaisuuteni tulleen ja astelin tyttöjen luo. Tiesin naapurin tytön vanhemmat erittäin ankariksi joten uhkasin kertoa tytön juomisesta hänen vanhemmilleen. Tyttö parka ei ollut vielä edes vetänyt housuja takaisin ylös, hän katseli minua humalaisen pelokkain silmin. Tyttö aneli minua olemaan kertomatta ja ehdotti, että saisin nussia häntä vaikka koko loppuikäni jos pysyisin asiasta vaiti. Suostuin tietysti tytön tarjoukseen, oli kiihottavaa nähdä hänen karvattoman pillunsa ja paksut, uhkeat reidet sekä mahan, mikä pursuili napapaidan alta. Ehdotin panoa samantien.
Tyttö oli vielä neistyt. Hänen pillunsa oli todella kireä ja hän voihki tuskissaan kun tungin paksun kullini hänen kosteaan pilluun. Tytön kaveri oli tällä välin sammunut ja makasi seinää vastaan. Nussin tyttöä voimakkaasti, laukesin suoraan hänen sisään ja houkuttelin vielä nuolemaan kullini puhtaaksi panon jälkeen. Tyttö ttotteli kiltisti ja vakuutin etten puhu mitään hänen vanhemmilleen. Tyttö katsoi minua kiitollisena ja sanoi olevansa käytettävissä aina kun vain halusin.
Palasin kotiini ja myöhemmin illalla näin tytön palaavan kotiinsa valkoiset housut edestä verissä. Seuraavana päivänä hän ei ilmeisesti muistanut mitään illan tapahtumista, koska tervehti minua aivan kuten ennenkin pihalla. Varmaan kuitenkin oli miettimistä, miksi housut olivat vereentyneet!
Comments, please!
Jake 43
Naapurintyttö osa 1 uusinta
Jake 43
1
6662
Vastaukset
- Nimetön
Jake, suoraan sanoen ihmetyttää kuka näitä kaipailee. mielestäni aika tökerö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2091324- 721309
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei17858- 42847