kevään ihmeitä

os..

http://surl.se/aqih

http://surl.se/aomq

Nämä kuvat on otettu Nikon Coolpix L6 kameralla.
Ihmeellisenä pidän luonnon kauneutta pienissä kukissa. Pienissä kukissa näkyy olevan myös hyvin pieniä hyönteisiä, joita ei paljain silmin huomaa ollenkaan. Tuo kamera on paljon parempi kuin entiset filmikamerat, mutta pienenä haittana on automaattitarkennus, joka ei aina tarkennu siihen mitä kuvaa.
Muutama kuva tuli kahteen kertaan, mutta olkoon. Kuvat näkyy parhaiten kokoruututilassa.
Olisi kiva nähdä muidenkin aikaansaannoksia.

16

2834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • os..

Väärä palsta.

• PÖRRIÄINEN....

Kuvaisitko minulle sellaisen todella mehevän ja ison mehiläisen.Jostain kumman syystä ne pienenevät kesää kohti.Postaa se minulle sitten.Jos olisi ylimääräistä minäkin kuvaisin.

Kamerakänny on niin tuhnu että ilettää...mutta sangen armelias :D

• os..
        PÖRRIÄINEN.... kirjoitti:

Kuvaisitko minulle sellaisen todella mehevän ja ison mehiläisen.Jostain kumman syystä ne pienenevät kesää kohti.Postaa se minulle sitten.Jos olisi ylimääräistä minäkin kuvaisin.

Kamerakänny on niin tuhnu että ilettää...mutta sangen armelias :D

Ne liikkuu niin nopeasti, ettei niitä lennossa voi kuvata. Automatiikka ei toimi niin nopeasti. Vain jos mehiläinen/kimalainen on paikallaan jossain, siitä voi saada kuvan.

• sellaiset
        os.. kirjoitti:

Ne liikkuu niin nopeasti, ettei niitä lennossa voi kuvata. Automatiikka ei toimi niin nopeasti. Vain jos mehiläinen/kimalainen on paikallaan jossain, siitä voi saada kuvan.

jättiläisenkokoiset mehiläiset siis kimalaiset lentävät aika hitaasti.Parvekkeella on pari kertaa tullut nähtyä kun olen ihan meinannut linnuksi luulla syrjäsilmällä.Taitavat olla vielä kohmeessa.

Kauheeta tämä siitepöly vaikka luonto kaunistautuu.Ampiaisista ei pääse sen verran tulee parvekkeelle kukkia laitettua vaikka kuinka pelottaisi.
        Ainoa asia jossa kaipaa omaa puutarhaa ja pihaa on tuo kesäinen möyriminen luonnossa.

Voi että on kaunista kun linnut aamulla laulaa ja luonto on hiljainen ja aurinko nousee...ja mikä tuoksu kun on vielä ruohikossa aamukastetta.Ja rantasaunassa vielä haaleaa vettä aamupesua varten.

Talvesta en tykkää mutta yhden kerran hipsin kotiin 20 asteen pakkasella hankijaista pitkin pellolla jota kiersi metsä.Olin saada halvauksen kun huomasin liikettä sivulla.Minulla oli silloinen koirakin mukana, vitivalkoinen pystykorva nallukka, sekään tonttu mitään huomannut.Kettuhan se jolkotteli aivan reilun 100 metrin päästä eikä ollut moksiskaan meistä vaikka käveltiin siinä vieressä.Ja koiran tuhvelo ei mitään tajunnut vaikka irti oli....

Mutta olipa kaunista keskiyö, täys kuutamo hiiren hiljaista ja hanki kantoi ja kimmelsi sinisenä ja puut kuutamossa kuin timantteja täynnä...ja nokka jäässä.Valoja ei tarvinnut...kuu valaisi niin kauniisti :D

Ja ihmiset ne jaksaa melskata olemattomista....

• pienikuva
        sellaiset kirjoitti:

jättiläisenkokoiset mehiläiset siis kimalaiset lentävät aika hitaasti.Parvekkeella on pari kertaa tullut nähtyä kun olen ihan meinannut linnuksi luulla syrjäsilmällä.Taitavat olla vielä kohmeessa.

Kauheeta tämä siitepöly vaikka luonto kaunistautuu.Ampiaisista ei pääse sen verran tulee parvekkeelle kukkia laitettua vaikka kuinka pelottaisi.
        Ainoa asia jossa kaipaa omaa puutarhaa ja pihaa on tuo kesäinen möyriminen luonnossa.

Voi että on kaunista kun linnut aamulla laulaa ja luonto on hiljainen ja aurinko nousee...ja mikä tuoksu kun on vielä ruohikossa aamukastetta.Ja rantasaunassa vielä haaleaa vettä aamupesua varten.

Talvesta en tykkää mutta yhden kerran hipsin kotiin 20 asteen pakkasella hankijaista pitkin pellolla jota kiersi metsä.Olin saada halvauksen kun huomasin liikettä sivulla.Minulla oli silloinen koirakin mukana, vitivalkoinen pystykorva nallukka, sekään tonttu mitään huomannut.Kettuhan se jolkotteli aivan reilun 100 metrin päästä eikä ollut moksiskaan meistä vaikka käveltiin siinä vieressä.Ja koiran tuhvelo ei mitään tajunnut vaikka irti oli....

Mutta olipa kaunista keskiyö, täys kuutamo hiiren hiljaista ja hanki kantoi ja kimmelsi sinisenä ja puut kuutamossa kuin timantteja täynnä...ja nokka jäässä.Valoja ei tarvinnut...kuu valaisi niin kauniisti :D

Ja ihmiset ne jaksaa melskata olemattomista....

Tämä kertomus oli kuin kaunis kuvaa.
        Kuuluu samaan sarjaan noiden edellisten kanssa.

• maijaxx

tosi hienoja kuvia.

• os..

ei tavallisesti näe hyvin läheltä ja maan rajasta, kun ei viitsi mennä rähmälleen maahan suurennuslasi kädessä. Kameralla se käy helposti, kun asettaa kameran lähelle maata. Lisäksi kiinnitin kameraan pienen peilin LCD näytön taakse. Silloin voi panna kameran aivan maahan ja näkee silti kuvan.

• os..
    • os..
    • os..
    • os..
    • os..
    • os..
    • os..
    • os..
    • os..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      111
      7104
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      32
      4188
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      36
      3655
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      398
      1940
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1457
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1438
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      62
      1337
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1078
    9. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      172
      1055
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      1000
    Aihe