Onko kaikki Suomessa kasvatettavat kääpiöhamsteri roborovskit väriltään normaaleja, eli sellaisia rusehtavia? Näin yhdessä poikaskuvassa harmaita roboja: vaihtuuko se väri iän myötä ruskeaksi? Entä minkälaisia värejä ovat husky ja normaali husky? Onko näistä väreistä kuvia jollain sivustolla? Kiitos jo etukäteen vastanneille! :)
robojen väri
7
851
Vastaukset
- aloitteisuutta
kas, mutta netistä löytyikin helposti tämä vastaus...
hakutulokseen käytetty aika 2sekunttia...- daisy..
Luin kyllä monestakin paikkaa, että värejä on vain normaali ja normaali husky, joka vaalenee joskus jopa aivan valkoiseksi, mutta entäpä tämän kuvan robot? Eivät ole rusehtavia vaan harmaita, miksi?
http://www.petsie.fi/pet.php?petid=5745&s=images&img=16417506&do-jsBack=true - ne on
daisy.. kirjoitti:
Luin kyllä monestakin paikkaa, että värejä on vain normaali ja normaali husky, joka vaalenee joskus jopa aivan valkoiseksi, mutta entäpä tämän kuvan robot? Eivät ole rusehtavia vaan harmaita, miksi?
http://www.petsie.fi/pet.php?petid=5745&s=images&img=16417506&do-jsBack=truehybridejä ;)
Tummuvat kun vanhenevat,eikös nuo ole aivan poikasia vielä?
Laita alanharrastajien palstalle kysymys kuvan kanssa, kasvattajat osaavat vastata.
- Harmaita
Kyllä, minulla poikaset ovat harmaita. En ole kasvattaja ja poikaset olivat vahinko. :D
Robot ovat poikasina ja nuorina harmaita/harmahtavia. Väri muuttuu vanhempana punakeltaiseksi. Vanha hamsteri voi taas muuttaa värintä harmahtavaksi.
Suomessa on roborovskeilla vain väriä normaali, ainoa kuvio on husky, jonka vaikutuksesta hamsterin pää on valkea. Tietääkseni roborovskeilla ei ole maailmallakaan muita värejä.
Huskylla ja normaali huskylla ei ole mitään eroa, sama väri. Ensimmäinen ilmaisu on vain puutteellinen, koska siitä puuttuu hamsterin väri.
Löysin googlettamalla tällaisen kuvan: http://www.hobbydyrene.dk/Roborovski-husky-ikkehusky-okt05-1.jpg
Ylempi on normaali ja alempi on normaali husky.- daisy..
Kiitos paljon sinulle! Nyt selvisi tämäkin... :)
- Gyryton
itselläni roboni on harmaa valkea vähän mustaa niskassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483