Munakarvojen ajelu!! (pallihiki)

Wanttobeclean

Auttaako jos ajelen kauheaksi kasvaneen pehkon pois niin pallihien vähentämiseen? En jaksa tätä!
vaikka kävis suihkussa aamulla niin heti pitäisi mennä koulun jälkeen ja melkein ottaa yhdet alkkarit mukan kouluun joka päivä että voi vaihtaa kostuneet.

Kukaan ei oo mitään sanonu että haisis, mutta mun nenään se tuoksahtaa ja ärsyttää!Pelkään myös että haisen kauhealle ja joskus tulee laitettua dödöä liikaa eikä siitäkään oo kukaan huomauttanu, tosin meidän koulu on ilmastointihirmu ja tuulettimen tuntuu korvissa joka käytävällä. En kuitekaa tahalleeni haistele pallejani niiku jotkut tekevät eli ei ole kyse nuhkutteluista.

Tiedän että kivespussi säätelee hiellä lämpöään niin kuin muukin iho, mutta mä en jaksa ällöä hajua ja MÄRKIÄ BOXEREITA!! Kuulin joskus että haju on voimakasta siksi että joskus luolamies aikoina haju tarttui karvoihin ja houkutteli naaraita. Myöntääkö joku tosiaan että pitää poikien pallihien hajusta?

Oon huomannu myös että palleissa karvat on vaaleampia, hien happamuus kenties vaikuttanut?
Auttaako ne "hengittävät" boxerit oikeasti jotka maksavat joku 15-20 euroa?

Mutta siis mun karvat on kasvanu tosi nopeasti ja niiden kasvu alko joskus 12w. (oon nyt melkein 16)
Joten jos ajan tämän ylikasvaneen pehkon niin väheneekö haju ja kosteus? Olen inhottavan karvainen jo tässä iässä ja haluan perseenikin sileäksi. Nyt ei ole kyse mistään homo-jutusta vaan mukavuuden tunteestani. Karvaa siellä täällä!! Ei monet miehetkään ole näin karvaisia. Miks just mä. Olen karvainen apinamies. Mulla on vatsassa ja rinnassa paljon karvoja ja parta kasvaa liian nopeasti. Olen kuullut että jollain

Olisiko parempi käyttää vahaa? Tuleeko kivespussiin helposti haavoja höylän kaa?
Väheneekö haju iän myötä? Miten saan karvat pois siitä peräreiän alueelta?

16

8422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanttobeclean

siis tuo yksi lause pyyhkityi vahingossa kesken eli olen kuullut että jollain laserilla saa poltettua karvat pysyvästi pois? tekevät kuullemma halvalla Tallinnassa, mutta vain aikuisille. Eli jos odotan vielä pari vuotta niin saisin puhtaan karvattoman kehon? Partakarvoillakaan ei tee mitään, turhaa ajan hukkaa niiden ajaminen ja sellanen apina-parta on niin kauhee.

• Asfafsag

Hiusten leikkurilla, jolla saa erittäin lyhyttä, on hyvä vempele karvojen siistimiseen. Aikuisen pallit näyttävät usein orvoilta ihan sileiksi ajettuina, joten sinun kannattaa ainoastaan siistiä karvojasi lyhyemmiksi. Kokeile eri malleja, jotta löydät itsellesi sopivan. Leikkuri on hyvä keino myös esim. säärien, mahan ja perseen ajelemiseen. Pallikarvat tosiaan ovat vaaleampia kuin muut karvat.

15-20 euroa ei ole hinta eikä mikään alusvaatteista, niinkin tärkeisiin elimiin kosketuksissa olevien vaatteiden tulee olla laadukkaita!

• wanttobeclean

Mut yleensä ostan sillä 40 eurolla 4 boxerit niiden yksien sijaan eikä mulla riittäs rahatkaan ja yhdillä ei pärjää. Ku multa kuluu puhkikin niitä joskus eikä reikäsiä viitti käyttää.

Mitähäniskäkin saois jos kuluttaisin alusvaatteisiin niin plajon rahaa ku 40-50 euroa?
        Mulla on suunnitelmia tulevaisuudelle enkä mitenkään pääsisi tavoitteeseeni jos maksaisin boxereist niin plajon. ja eiköhän ne pallit pärjää huonomissakin. Toisn jotkut väriaineet kutittavat kauheasti. Mut tosiasia on et se on vaan kulli :D. mielummin mä ostan uuden paidan.
        ja lapsia tekeville suositellaan käytettäväksi mielummin pikkuhousuja kuin boxereita. vaikuttaa jotenkin siittiöiden tuotantoon. Muistaakseni lämpö kohoaa palleissa tai et ne ei jäähdy kunnolla. mut nyt ei kuitenkan ollu kyse mun alusvaateostoksist.

Mut kiitos vastauksesta :)

• fasgasg
        wanttobeclean kirjoitti:

Mut yleensä ostan sillä 40 eurolla 4 boxerit niiden yksien sijaan eikä mulla riittäs rahatkaan ja yhdillä ei pärjää. Ku multa kuluu puhkikin niitä joskus eikä reikäsiä viitti käyttää.

Mitähäniskäkin saois jos kuluttaisin alusvaatteisiin niin plajon rahaa ku 40-50 euroa?
        Mulla on suunnitelmia tulevaisuudelle enkä mitenkään pääsisi tavoitteeseeni jos maksaisin boxereist niin plajon. ja eiköhän ne pallit pärjää huonomissakin. Toisn jotkut väriaineet kutittavat kauheasti. Mut tosiasia on et se on vaan kulli :D. mielummin mä ostan uuden paidan.
        ja lapsia tekeville suositellaan käytettäväksi mielummin pikkuhousuja kuin boxereita. vaikuttaa jotenkin siittiöiden tuotantoon. Muistaakseni lämpö kohoaa palleissa tai et ne ei jäähdy kunnolla. mut nyt ei kuitenkan ollu kyse mun alusvaateostoksist.

Mut kiitos vastauksesta :)

Luonnolisesti laadukkaammat bokserit eivät reikiinny yhtä helposti kuin halvemmat.

• Wanttobeclean
        fasgasg kirjoitti:

Luonnolisesti laadukkaammat bokserit eivät reikiinny yhtä helposti kuin halvemmat.

Silti, minä en ainekaan tuhlaa 50 euroa alusvaatteisiin. Viimeeksi taisin ostaa boxerit viime vuonna, eli jos kerran vuodessa ostan yhdet tai neljät sillä 50 eurolla jolla saisin vain yhdet jotka ihan varmasti nukkaantuisivat tai menisivät sössöksi niin katson kannattavemmaksi pitää huonompilaatuisia ja kyllä se penis pärjää housuissa kuin housuissa. Ja todellakin näen että vuosi per alushousut on ihan hyvä suhde, niinkuin sukatkin reikiintyvät olivat ne sitten ne kalliit urheilusukat. Kuvitelkaa nyt aikaa taakse 50-70 vuotta, oliko varaa valita jostain italialaisista silkki boxereista(joita ei varmaankaan edes ollut) tai oliko edes varaa valita mitä päällensä laittaa? Silti on lpasia syntynyt ja luulena että monet munat säilynet ihan hyivn, tosin useimmat ovat jo mädäntyneet haudoissaan, mut silti sukuelimistä on vaan kyse.

• sasdasd

en usko että karvoilla on mitää tekemistä itse hikoamisen puolesta mutta kyllä ne varmaa haisee kyl

• Hygieenikko

Hienhaju johtuu iholla olevista bakteereista, jotka hajoittavat hiki- ja talirauhasista tulevaa rasvaa ja valkuaisaineita. Jos haluat eroon hajusta, niin suosittelen antiperspiranttia, kuten Batsia ja silloin tällöin voi saippuapesun lisäksi levittää jotain antiseptista bakteereita vähentävää ainetta kuten vaikka mietoa klooriheksidiiniliuosta (saa apteekista).

• lutka15

hahahahahha vittu repesin

• molomaisteri

Ei niihen mitää haavoja tuu jos rauhallisesti ajaa samaan aikaan suoristaen ryppyjä toisella kädellä. Itse vedän vaan höylällä sileeks ilman vaahtoa.

• pallihiki007

ooks koskaa koittanu saippuaa ja suihkua?

• trollit pois

Ketään ei kiinnosta sun karvas!!

• Mies17varkaavesta

Minullakin on sama pallihiki ongelma, mutta sun kirjoituksestahan on jo 5 vuotta. :P Olet jo parikymppinen!

• tj 248

käytä hiusten pesu ainetta. itselläni on auttanut. itse olen tällä hetkellä armeijassa ja on auttanut :)

• karvatom

Veet karvanpoisto aine on tosi tehokas,kokeile sitä.

• ihkuug@y

Silkki keksittiin joskus tuhat tai pari sitten, opi historiaa ja raavi pallejasi.

• ballsbop

jaahas jaahas

sheivaat vaa

itekki vedelly jo parin vuoden ajan säännöllisesti poies

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6705
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2303
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1055
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      89
      953
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe