onko jollain hienoo tosi hienoo/Coolii autoo most wantedissa? no jos on niin laittakaa auton merkki, ja auton tiedot että voin tuunata samanlaisen! (mulla ei oo Black editionii) (mulla se on suomeksi siis most wanted) toivottavasti saan vastauksen! (ja pian!) ja olisi kiva jos antaisitte koodeja (jos tiedätte) (PC) Ps. olen urapelissä razorissa!
Vastaukset 2
- zsj
porshce carrera s vai miten se kirjoitetaan...ite tuunasin ja kehitin sen huippuunsa ja hiano tuli
Eipä tuohon saa hyödyllisiä koodeja. Jos tahdot huijata niin hanki traineri. Se Black Edition on ihan sama Most Wanted mutta sisältää pari ekstravideota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501098
- 109967
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52691Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34679- 65601
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.6581- 65564
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää48559Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23541- 59518