Maailmalta kuultua....

TCB UKKO

Joku kuuluisa laulajatar oli esittänyt konsertissaan dueton itsensä King Elviksen kanssa,katsomo oli mykistynyt näkemästään.
Kyseessä oli Elviksen osuus hologrammattu astelemaan lavalle laulajattaren viereen joka oli aiheuttanut epäilyjä kuinka tuollainen voisi olla mahdollista jos Elvis ei eläisi,tapahtuma oli saanut taas kunnon huhu mylläkän aikaan..LUKEKAA LEHTIÄ.

2

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...................

Video löytyy ainakin Youtubesta. Elvis laulaa Celine Dionin kanssa. Olisipa ollut 72vee Elvis ennemmin tuossa duetossa, niin olisin varmaankin paskonut housuihini. En ymmärrä miten tuokin pätkä on tehty. Kyllä jenkit näköjään osaa.

Tässä suora linkki ainakin yhteen versioon:

http://youtube.com/watch?v=agZTP7I0994&mode=related&search=

• Cilla...

Video pätkä oli kyllä todella hyvä, meni ihan kylmiä väreitä läpi kropan sitä videota katsellessa! Eiköhän tuolla tekniikalla vielä jonakin päivänä ole enemmänkin ihan Elviksen keikkoja!?! Ihmiset on niin hulluja, että varmasti laittavat Elviksen "haamun" esiintymään ja taas Presleyt saavat lisää rahaa, rahaa ja rahaa! Ideana kyllä ihan hauska, mutta jotenkin vähän surullista kun lavalla ei ole sitä 72 vuotiasta herra Presleytä. Mutta jos sinne lavalle vielä se 72 vuotias Elvis tepastelee niin silloin on kyllä varmaan mullakin paskat housuissa...tai ainakin olen varmaan siin vaihees teholla! :)

-TCB-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe