Heckler & Koch P30

Pienin mahdollinen

Olen hankkimassa/ostamassa H&K P30 9mm pistoolia.
Onko aseesta käynti kokemuksia mm. Lapuan Combat,Zekki,CCI- patruunoilla.mm?

7

6362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krechet

      Rekyyli-lehden 1/2007 on ks. aseen esittely, mikäli ei ole jo sattunut eteen.
      Tässä esittely testiammunnoissa CCI Blazer 7,45g FMJ/76mm
      S&B 7,5g FMJ/33mm
      Speer Gold Dot 8g GDHP/37mm
      Norma 8g TC/77mm
      SK Zenith 8g FMJ/70mm

      Aika hyviä kasoja palveluspistoolille. Mutta tosiaan, ei omaa käytännön kokemusta aseesta ole.

      • LÖYTYYPI!!

        OMISTAN TUOLLAISEN ASEEN.SE ON SINÄNSÄ AIKA KUMMALLINEN VEHJE.TAVALLISESTI ISKURIN OSUESSA NALLIIN,ASEEN SUU-OSASTA SYÖKSÄHTÄÄ PAINEELLA VETTÄ.SIIS TODELLAKIN LAJINSA SUPER SOUKKERI.


      • Pienin mahdollinen

        Kiitos näistä tiedoista.Ensi viikolla ostan ky. muovi ihmeen.Viellä laiskuuttani kysyisin mistä, Uuden maan alueelta saa S&B ja CCI Blazer 9mm patruunat.


      • Krechet
        Pienin mahdollinen kirjoitti:

        Kiitos näistä tiedoista.Ensi viikolla ostan ky. muovi ihmeen.Viellä laiskuuttani kysyisin mistä, Uuden maan alueelta saa S&B ja CCI Blazer 9mm patruunat.

        Kerrohan sitten vielä kokemuksia kunhan oot saanu ammuskella, itelläkin tässä varmaan "tarkempi" 9mm hankinnassa tulevaisuudessa, ja kun P30 tuntu olevan tarkka peli vaikka palvelusase onkin.


      • Pienin mahdollinen
        Pienin mahdollinen kirjoitti:

        Kiitos näistä tiedoista.Ensi viikolla ostan ky. muovi ihmeen.Viellä laiskuuttani kysyisin mistä, Uuden maan alueelta saa S&B ja CCI Blazer 9mm patruunat.

        Ase kotona ja Magtech 8,03 g/124 gr FMJ luodilla testailtu.
        Tuelta P30 käynti 5-10 laukauksen kasoilta 25 m. 60-70 mm.luokkaa Ihmeen hyvä!
        Kaksin käsin ammuttaessa 8-12mm. kasoja 5-laukausta.
        Mielenkiintoinen ensi ammuttava kun ei ole muovirunkoisella aseella ensinkään ampunut.
        yläpistepainoinen ja rekyyli terävähkö.ei huono,vaatii totuttelua samoin laukaisu.
        Ensi viikolla saan S&B 7,5 g luodilla olevaa patruuna testiin.


      • Herkko Oksane
        Pienin mahdollinen kirjoitti:

        Ase kotona ja Magtech 8,03 g/124 gr FMJ luodilla testailtu.
        Tuelta P30 käynti 5-10 laukauksen kasoilta 25 m. 60-70 mm.luokkaa Ihmeen hyvä!
        Kaksin käsin ammuttaessa 8-12mm. kasoja 5-laukausta.
        Mielenkiintoinen ensi ammuttava kun ei ole muovirunkoisella aseella ensinkään ampunut.
        yläpistepainoinen ja rekyyli terävähkö.ei huono,vaatii totuttelua samoin laukaisu.
        Ensi viikolla saan S&B 7,5 g luodilla olevaa patruuna testiin.

        Elekee ostako mittää S&B-tavaroo. On täättä sekulia.


      • Pienin mahdollinen
        Pienin mahdollinen kirjoitti:

        Ase kotona ja Magtech 8,03 g/124 gr FMJ luodilla testailtu.
        Tuelta P30 käynti 5-10 laukauksen kasoilta 25 m. 60-70 mm.luokkaa Ihmeen hyvä!
        Kaksin käsin ammuttaessa 8-12mm. kasoja 5-laukausta.
        Mielenkiintoinen ensi ammuttava kun ei ole muovirunkoisella aseella ensinkään ampunut.
        yläpistepainoinen ja rekyyli terävähkö.ei huono,vaatii totuttelua samoin laukaisu.
        Ensi viikolla saan S&B 7,5 g luodilla olevaa patruuna testiin.

        Testaus sellior & Bellot 9mm 7,5 g tehdas patruunalla.
        Ammuttujen laukausten 5-10 sarjoissa matka 25 m.
        Kasat on S&B patruunalla luokkaa 2-cm pienemmät,kuin Magtech.Käytännössä ei vaikuta nopea tempoiseen tauluun ammuntaan juurikaan.
        Iskemät taululla on järjestään ,noin 20 cm. tähtäys linjan alapuolella.Sivusuunta on korjattu,vei 10 cm oik.

        SE SIITÄ.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe