Kävimme perheeni kanssa viime viikolla Silja Symphonilla.Tuli tarve kirjoittaa,kun on paljon puhuttu Tallinkin vaikutuksista Siljaan.Orkesteri,mikä esiintyi ennen puolta yötä laivan yökerhossa oli kyllä pakko olla jokin vitsi.Orkesterin laulajana oli nainen,joka hytkyi orkan instrumentaalikappaleiden aikana rytmittömästi.Ei voinut kuin nauraa.Hauskaahan tuollainen toki on,mutta myös asiakkaiden aliarviointia.En ole varma mistä Bändi on Siljalle hankittu,mutta tuskin ainakaan suomesta.Olemme käyneet vuosittain n.3 kertaa joko risteilyllä tai reittimatkalla välillä Helsinki-Tukholma,enkä ole ikinä nähnyt näin huonoa orkesteria Siljalla!!!
Vastaukset 2
- Silja Serenadella
Tosiaan kun itse olen ollut kahdesti viime vuonna ennen joulua ja tänä vuonna viime kuun alussa, niin oli Serellä ainakin Suomalaiset orkesterit. Tätä ennen ne on ollut pääasiassa ruotsista tai virosta. Joten en tiedä miten teille sattui huono ULKOMAINEN orkku kohdalle. ( Uskoisin että teillä oli ruotsalainen, jo ihan siitä syystä että laiva on ruotsin lipulla).
- Anonyymi
Itse matka on tärkein, ei se orkka niin tärkeä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri661877- 811445
- 931078
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45874Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41830Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus286828Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 57738
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied110708- 39653