Kävimme perheeni kanssa viime viikolla Silja Symphonilla.Tuli tarve kirjoittaa,kun on paljon puhuttu Tallinkin vaikutuksista Siljaan.Orkesteri,mikä esiintyi ennen puolta yötä laivan yökerhossa oli kyllä pakko olla jokin vitsi.Orkesterin laulajana oli nainen,joka hytkyi orkan instrumentaalikappaleiden aikana rytmittömästi.Ei voinut kuin nauraa.Hauskaahan tuollainen toki on,mutta myös asiakkaiden aliarviointia.En ole varma mistä Bändi on Siljalle hankittu,mutta tuskin ainakaan suomesta.Olemme käyneet vuosittain n.3 kertaa joko risteilyllä tai reittimatkalla välillä Helsinki-Tukholma,enkä ole ikinä nähnyt näin huonoa orkesteria Siljalla!!!
Silja Symphonyn esiintyjä
matkailija07
2
662
Vastaukset
- Silja Serenadella
Tosiaan kun itse olen ollut kahdesti viime vuonna ennen joulua ja tänä vuonna viime kuun alussa, niin oli Serellä ainakin Suomalaiset orkesterit. Tätä ennen ne on ollut pääasiassa ruotsista tai virosta. Joten en tiedä miten teille sattui huono ULKOMAINEN orkku kohdalle. ( Uskoisin että teillä oli ruotsalainen, jo ihan siitä syystä että laiva on ruotsin lipulla).
- Anonyymi
Itse matka on tärkein, ei se orkka niin tärkeä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111