Onko koeajo kokemuksia kyseisestä pyörästä? Olisi kiva kuulla pidempiäkin käyttökokemuksia!
Kiitoksia.
BMW K 1200 S
5
3671
Vastaukset 5
- K1200R
K1200S en ole testannut mutta itse ostin juuri K1200R Sportin jossa nyt n. 1000km mittarissa. Tosi hyvä ja vakaa peli ajaa, vääntöä ja voimaa riittää.
Miinuksia: raskas kytkin ja kardaani "lonksuu" hitaassa kaupunki ajossa joten jos aikoo ajella pääasiassa kaupugissa niin silloin en suosittele K 1200 R:ää tai S:ää. - 2 or 4
On tullut ajeltua noin 20000 km. Pyörähän on erittäin hyvä, joten en ala luettelemaan hyviä piirteitä. Parannettavaa: ABS on heikohko irtosoralla (pitäisi olla kytkin, kuten GS-mallissa), bensatankki on liian pieni, peilien varret liian lyhyet (ostin jatkopalat), sivutuen jalka liian pieni pinta-alaltaan (ostin laajennuksen), ei saatavissa BMW-tarakkaa ja perälaukkua (ostin tarvikkeen).
- Markus
Pääasiassa hyviä kokemuksia pitkän japanilaispyöräkauden jälkeen. Olen saanut hyvää palvelua RM Heinolta varusteasioissa. Pyörä on erinomainen ajaa ja omassa pyörässä oleva ajotietokone on osoittautunut erinomaiseksi varusteeksi, mm. jäljellä olevan ajomatkan määrä tuntuu pitävän paikkaansa. Ketjupyörillä ajaneena ketjujen huollon unohtaminen tuntuu pelkästään helpotukselta. BMW:ssä on myös selkeä öljyn määrän mittari. Suosittelen jos keppivetoiset kiinnostaa.
- Bemukuski
Itse ostin maaliskuussa uuden.Koeajoin Honda blackbirdiä ja veljelläni on Hayabusa.Itse päädyin bemariin,enkä ole katunut.Ajo-ominaisuudet on huippuluokkaa tienpäällä.Ainoa
miinus..Hinta! - Bemusti
Vähän raskaan tuntuinen ja laiska. Kömpelö kaupungissa. Motarilla kun ajaa 80km/h niin ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3082421
- 261497
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2771442Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i148928- 45899
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa252804Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤238747- 56590
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46521- 38498