Outlook 2003 / Outlook 2007

Voisiko

joku kertoa, mitä eroa niissä on ja kumpi käytössä tökkimättömämpi eli sujuvampi. En tarvitse mitään erityisiä erityis hienouksia, mutta ok, jos ne ovat selkeästi käytettävissä. Minulla siis ei ole kummastakaan mitään aikaisempaa tietoa tai kokemusta. Esittelyt olen tutkinut, mutta suoraansanottuna tietoa oli liikaa ja mitään ei jäänyt päähän. Joten jos joku joka tietää, osaisi lyhyesti kertoa..

Aiemmin käytin Elisaa, (jonka olin ottanut käyttöön Outlook Express-ohjelmalla) ja joka sähköposti oli vain "koneellani" oleva sähköposti eli kun kovalevy hajosi, hävisi kaikki..
Nyt olen miettinyt, mikä sähköposti olisi ok. Tilaa tarvitsen ja selkeys sekä käytettävyys on ehkä tärkeintä.
Vai olisiko Googlen G-mail..? Vai Luukku?

3

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaisiko

      joku?

      • RiepuParka

        Microsoft Office ohjelmista minulla on käytössä versio 2003, ja se on aivan hyvä. Sain kokeiluversion tuosta 2007 versiosta, ja minusta se äkkisiltään näytti sekavalta, mutta kuulemma mitään erityisiä muutoksia aikaisempaan toiminnallisesti ei ole tullut. Muutokset kohdistuvat ulkoasuun, esim valikkojärjestelmään (pois ovat valikot ja valintaikkunat sekä työkalut ja kaikki on ns. valintanauhassa)ja se tuo minun mielestäni vain sekavan ulkoasun. Taulukkolaskenta Excelissä on sarakkeita ja rivejä, mutta ikinä mahtisuurenkaan taulukon tekemisessä ei aikaisempi versiossa ole tullut raja vastaan.
        Eli Office 2003 pysynyy minun valinnassani vielä pitkään.
        Maksuton hyvä vaihtoehto on OpenOffice.

        Sähköposteista kokemuksen mukaan sanon että maksuttomista ohjelmista luukku on kaikkein pienin ja "huonoin". g-mail on hyvä kuulemma (itse en ole vielä kokeillut. Suomi24:n posti on ihan ok.

        Microsoft Office -paketin mukana tulee Microsoft Outlook, mihin olen enemmän kun tyytyväinen.


      • RiepuParka

        "Taulukkolaskenta Excelissä on sarakkeita ja rivejä, mutta ikinä mahtisuurenkaan taulukon tekemisessä ei aikaisempi versiossa ole tullut raja vastaan."

        aulukkolaskenta Excelissä on sarakkeita ja rivejä LISÄTTY. -piti kirjoittaa. yksi sana jäi pois.

        Asia tuli varmaan ymmärretyksi, mutta itselläni "pisti" silmään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe