Outlook 2003 / Outlook 2007

Voisiko

joku kertoa, mitä eroa niissä on ja kumpi käytössä tökkimättömämpi eli sujuvampi. En tarvitse mitään erityisiä erityis hienouksia, mutta ok, jos ne ovat selkeästi käytettävissä. Minulla siis ei ole kummastakaan mitään aikaisempaa tietoa tai kokemusta. Esittelyt olen tutkinut, mutta suoraansanottuna tietoa oli liikaa ja mitään ei jäänyt päähän. Joten jos joku joka tietää, osaisi lyhyesti kertoa..

Aiemmin käytin Elisaa, (jonka olin ottanut käyttöön Outlook Express-ohjelmalla) ja joka sähköposti oli vain "koneellani" oleva sähköposti eli kun kovalevy hajosi, hävisi kaikki..
Nyt olen miettinyt, mikä sähköposti olisi ok. Tilaa tarvitsen ja selkeys sekä käytettävyys on ehkä tärkeintä.
Vai olisiko Googlen G-mail..? Vai Luukku?

3

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaisiko

joku?

• RiepuParka

Microsoft Office ohjelmista minulla on käytössä versio 2003, ja se on aivan hyvä. Sain kokeiluversion tuosta 2007 versiosta, ja minusta se äkkisiltään näytti sekavalta, mutta kuulemma mitään erityisiä muutoksia aikaisempaan toiminnallisesti ei ole tullut. Muutokset kohdistuvat ulkoasuun, esim valikkojärjestelmään (pois ovat valikot ja valintaikkunat sekä työkalut ja kaikki on ns. valintanauhassa)ja se tuo minun mielestäni vain sekavan ulkoasun. Taulukkolaskenta Excelissä on sarakkeita ja rivejä, mutta ikinä mahtisuurenkaan taulukon tekemisessä ei aikaisempi versiossa ole tullut raja vastaan.
        Eli Office 2003 pysynyy minun valinnassani vielä pitkään.
        Maksuton hyvä vaihtoehto on OpenOffice.

Sähköposteista kokemuksen mukaan sanon että maksuttomista ohjelmista luukku on kaikkein pienin ja "huonoin". g-mail on hyvä kuulemma (itse en ole vielä kokeillut. Suomi24:n posti on ihan ok.

Microsoft Office -paketin mukana tulee Microsoft Outlook, mihin olen enemmän kun tyytyväinen.

• RiepuParka

"Taulukkolaskenta Excelissä on sarakkeita ja rivejä, mutta ikinä mahtisuurenkaan taulukon tekemisessä ei aikaisempi versiossa ole tullut raja vastaan."

aulukkolaskenta Excelissä on sarakkeita ja rivejä LISÄTTY. -piti kirjoittaa. yksi sana jäi pois.

Asia tuli varmaan ymmärretyksi, mutta itselläni "pisti" silmään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."

Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi
      Bachelor
      24
      3158
    2. Stefulla taas korkki auki?

Tästä taitaa tulla hieno päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      2768
    3. Bachelor-Tuomakselta ikävä yllätys - Hanna tyrmistyi miehen käytöksestä: "Kun kamerat sammuivat..."

No voihan… Hanna sai kuvausten aikana Tuomaksesta lämpimän, ystävällisen ja avoimen kuvan. Kun kamerat sammuivat, kuinkas sitten kävikään... https://
      Bachelor
      20
      2329
    4. Maisa Torppa miehensä kanssa lomalla

Espanjan Alicantessa. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vauva-jai-kotiin-Maisa-Torppa-karkasi-rakkaansa-kanssa-aikuisten-lomalle-Espanjaan-kuva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      2000
    5. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1482
    6. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      275
      1449
    7. Mies olet kaunis sisältä ja ulkoa

Haluan sut omakseni. Sinä jos kuka kelpaat :)
      Ikävä
      125
      1297
    8. Tämä oikeasti sattuu

Alan ymmärtää sua paremmin.
      Ikävä
      65
      965
    9. Haluan lämmittää välejämme

Haluan saada ja antaa sulle nautintoja, onko se väärin? 💜 Se riittää jos et halua muuta, en tarvitse enempää.
      Ikävä
      56
      847
    10. Ihan sekaisin susta taas

Miksi piti näin rakastua, jos en sua (miestä) koskaan voi saada?
      Ikävä
      83
      799
    Aihe