Minua kiinnostaisi kuulla rakennuspuolen ammattilaisten mielipiteitä työn vaatimuksista. Tarvitaanko rakennuspuolella asiakaspalvelutaitoja ja jos tarvitaan, niin missä tilanteissa?
Samoin mielipiteitä asiakkailta, jotka ovat esim. saneeraustöissä ammattilaisia käyttäneet. Onko rakennusmiehillä käytöstapoja, osaavatko he palvella asiakasta.
Rakennusalan asiakaspalvelu?
Kysely
3
942
Vastaukset
- hyvin riittää
Yrittää pitää turpansa kiinni. Kiroilee vähän hiljempaa, kuin muuten.
Kääntää sen viinan hajuisen hengityksensä muualle, kun tapaa "asiakkaita"!- seppo saneeraaja
Näinhän se menee, mutta jos vähänkin suulaampi on niin on hyvä juoda asiakkaan kanssa kahvia ja opetella kuuntelemaan mitä haastaa.
Asiakas sen palkan maksaa, hyvin sitä kohtaan tulee käyttäytyä. Liian paljon idiootteja jotka saneerausmiesten mainetta on pilaamassa.
- Anonyymi
homo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289