Minua kiinnostaisi kuulla rakennuspuolen ammattilaisten mielipiteitä työn vaatimuksista. Tarvitaanko rakennuspuolella asiakaspalvelutaitoja ja jos tarvitaan, niin missä tilanteissa?
Samoin mielipiteitä asiakkailta, jotka ovat esim. saneeraustöissä ammattilaisia käyttäneet. Onko rakennusmiehillä käytöstapoja, osaavatko he palvella asiakasta.
Rakennusalan asiakaspalvelu?
Kysely
3
968
Vastaukset
- hyvin riittää
Yrittää pitää turpansa kiinni. Kiroilee vähän hiljempaa, kuin muuten.
Kääntää sen viinan hajuisen hengityksensä muualle, kun tapaa "asiakkaita"!- seppo saneeraaja
Näinhän se menee, mutta jos vähänkin suulaampi on niin on hyvä juoda asiakkaan kanssa kahvia ja opetella kuuntelemaan mitä haastaa.
Asiakas sen palkan maksaa, hyvin sitä kohtaan tulee käyttäytyä. Liian paljon idiootteja jotka saneerausmiesten mainetta on pilaamassa.
- Anonyymi
homo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075648- 835067
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 522867
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986