Minkähän arvoisena kokoelmana voisi pitää ehkä parin sadan kappaleen erää, Suomalaisen SS-miehen valokuvia ja negatiivejä,mukana kenttäpostia ja lomalitteroita,sekä SS-kenttäpiispan propaganda kirje,sun muuta ajan kuvaa...sekä joku jalkaväen ohjekirja vm.32
Suomalaista SS-historiaa
4
668
Vastaukset
- keräilijä
Jos ovat myynnissä, niin keräilijänä olen kiinnostunut. Hyvästä tavarasta asiallinen tarjous!
Voit ottaa yhteyttä e-mail: [email protected]
Terv. Jussi - johonkin
Kuuluisi johonkin museoon, jos minulta kysytään. Oletko samaa mieltä.
P.S. Oletkin sitten tehnyt kissoillesi mahtavan kiipeilypuun, haaroineen kaikkine virikkeineen. Niin se pitää ollakin, etenkin jos ne asustelevat paljon sisätiloissa.- paikalliaratio
Nippuside kirjoitti:
en ole,,tai olen jos maksavat .....
ja kiitos ,kissat tykkäävätalko heti puskuroida kun luin sun viestisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725089- 514087
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933599- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191827
- 1001669
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981481- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063