Kävin Yölinnun sivuilla lukemassa kysy palstaa ja tienpäältä osioo. Mahtavatkohan pojat olla tosissaan noissa jutuissaan, vai onkohan se jonkinlaista kettuilua? Mitä muut ovat mieltä, kun olette pitempään heitä seuranneet??
Huumoria vai mitä?
6
1379
Vastaukset
- juuuti
Siis pahin luuserikaan ei voi ottaa niitä juttuja tosissaan... Hei come on!!!
- ....;)
En voi ymmärtää, että joku voi ottaa tosissaan niitä juttuja. Juttuja kirjoitetaan todella hauskasti ja monet monet naurut olen saanut lukiessani etenkin Kesä-Keijon juttuja. Vuosi kausia olen bändin tekemisisä seurannut ja huumori on yksi juttu, miksi bändistä tykkään, etenkin semmoinen "piilohuumori" jota ilmeisesti kaikki ei sit ymmärrä. Ja vielä voisin lisätä, että olen itse pohjoisesta ja en ole loukkaantunut..
- tytteli-78
aika kamalaa luettavaa siel välil tuntuu olevan.huumorii?sairasta sellaista,ehkä?kyl nää "tosi fanit" tietty puolustaa poikii ja poijaat itse vastailee negatiiviseen palautteeseen et jokasella on oikeus omaan mielipiteeseen.mut pitkään kans yölintua seuranneena,täytyy sanoa et pahasti o menos jotain pieleen.ei tunnu et yölintu on yölintu vaan yöklintu!
- xl missi
taidat omistaa pingviini kengät ja taidat kuulua johonkin tanssiseuraan??
- tytteli-78
xl missi kirjoitti:
taidat omistaa pingviini kengät ja taidat kuulua johonkin tanssiseuraan??
juu,en.mie en tanssi,kax vasenta jalkaa ja molemmat on puuta.pitkään yölintua fanittanu/seuranneena olen vain tullut tähän tulokseen.
- Huumori mieltä...
Huumoria Tietenkin. Luuleeko joku et kk tosissaan niitä kirjoittelee!!!! HUH HUH... Aika Paksua! Olen käynyt paljon heidän keikoilla ja nähnyt näitä "urpoja", samanlaisia ne on joka puolella Suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6378488Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513244Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4282284- 1281367
- 331348
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943