Huumoria vai mitä?

Mietiskelevä

Kävin Yölinnun sivuilla lukemassa kysy palstaa ja tienpäältä osioo. Mahtavatkohan pojat olla tosissaan noissa jutuissaan, vai onkohan se jonkinlaista kettuilua? Mitä muut ovat mieltä, kun olette pitempään heitä seuranneet??

6

1379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuuti

Siis pahin luuserikaan ei voi ottaa niitä juttuja tosissaan... Hei come on!!!

• ....;)

En voi ymmärtää, että joku voi ottaa tosissaan niitä juttuja. Juttuja kirjoitetaan todella hauskasti ja monet monet naurut olen saanut lukiessani etenkin Kesä-Keijon juttuja. Vuosi kausia olen bändin tekemisisä seurannut ja huumori on yksi juttu, miksi bändistä tykkään, etenkin semmoinen "piilohuumori" jota ilmeisesti kaikki ei sit ymmärrä. Ja vielä voisin lisätä, että olen itse pohjoisesta ja en ole loukkaantunut..

• tytteli-78

aika kamalaa luettavaa siel välil tuntuu olevan.huumorii?sairasta sellaista,ehkä?kyl nää "tosi fanit" tietty puolustaa poikii ja poijaat itse vastailee negatiiviseen palautteeseen et jokasella on oikeus omaan mielipiteeseen.mut pitkään kans yölintua seuranneena,täytyy sanoa et pahasti o menos jotain pieleen.ei tunnu et yölintu on yölintu vaan yöklintu!

• xl missi

taidat omistaa pingviini kengät ja taidat kuulua johonkin tanssiseuraan??

• tytteli-78
        xl missi kirjoitti:

taidat omistaa pingviini kengät ja taidat kuulua johonkin tanssiseuraan??

juu,en.mie en tanssi,kax vasenta jalkaa ja molemmat on puuta.pitkään yölintua fanittanu/seuranneena olen vain tullut tähän tulokseen.

• Huumori mieltä...

Huumoria Tietenkin. Luuleeko joku et kk tosissaan niitä kirjoittelee!!!! HUH HUH... Aika Paksua! Olen käynyt paljon heidän keikoilla ja nähnyt näitä "urpoja", samanlaisia ne on joka puolella Suomea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      637
      8488
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      351
      3244
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      428
      2284
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1367
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      33
      1348
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1285
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1221
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      93
      1123
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1085
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      46
      943
    Aihe