Bonuskortti uuniin

H.Uijausta

Revin s-etukorttini ja nakkasin palat uuniin!

Sain tänään ankaran uhkauksen ja 20e laskun, jossa mainittiin, että olen ylittänyt s-tilini. Siis ylittänyt tilin, jota en ole ymmärtänyt edes perustaneeni!

Olen maksanut muutaman euron ostoksia s-etukortilla mainiten samalla kassalla: 'jos saldo riittää'. Luulin siis maksavani keräämilläni bonuksilla. Kassa on aina vain ynähtänyt myöntymisen merkiksi.

Mitästä helevettiä. Kassa ei kuulemma edes näe bonussaldoani vaan tikuttaa sinne kortille menemään ostokseni, olipa katetta eli ei.

Luulin hankkineeni bonuskortin enkä mitään h_tin pankkikorttia. Pankkikortin kuitenkin sain, ja vielä sellaisen, jonka tilin voi tietämättään ylittää.

Pakkosyöttöä ja huijausta koko s-ryhmän touhu. Uuniin vaan kaikki kortit. (Paitsi luottokortti, jossa käteistä ja paljon luottoa. Sen ainakin tietää mikä se on...)

Kauppojen pitäisi pysyä kauppoina ja pankkien pankkeina.

59

12312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttttttttttttttttttttttttt

Minä seuraan aina yhteishyvä lehden matkassa tulevaa bonuslaskelmaa,ja käyn nostamassa rahat rahana prisman neuvonnan vieressä olevalta pankkikassalta,kassaneidin olisi pitänyt mainita sinulle,ettei hän näe saldoa.

• kainuulainen

Jatka van samaa rataa. Teikäläisiähän tässä maassa riittää!!

• vbnm

Kainuulaiset ei ole sen tyhmempiä kuin muutkaan,saattavat ehkä olla muita hieman viisaampia.

• kun et osaa käyttää

Oravannahkat sopisi sinulle maksuvälineeksi paremmin.

• ............

Suksi kuusee takaisin oravannahkoinesi:(

Tiedän tasan tarkkaan, että jos oma pari vuotta sitten edesmennyt äitini olisi joutunut tämän bonusjärjestelmän ottamaan käyttöön, niin siitä hommasta ei olisi tullut yhtikäs mitään. Liian vaikea, varsinkin vanhemmille immeisille.

Miks aina joku pöllöpää täällä ylimielisesti selittää ja provoaa täällä, että "kun et osaa käyttää"??? Kaikessa hommassa on omat kuvionsa ja vie oman aikansa, ennen kuin järjestelmän oppii. Ei se aina niin yksinkertaista oo. Harjoittele ihan kaikessa rauhassa sen kortin kanssa! Anna sen bonuksen kertyä kortille ja käy ennen kauppaan menoa kysymässä paljonko siellä on rahaa törsättäväksi. Ei Sun kannata korttia roskiin heittää. Hae uusi! Hae uusi kortti siksi, että se Sun saamasi bonusraha on laskettu hintoihin. Ei Sun kannata sitä rahaa kaupalle jättää.

Ja eivät ne siellä kassalla kaikkea tiedä. Yleistieto riippuu kassasta, joku on hereillä, toinen ei. Lopuksi vielä: viimeksi kun kävin kysymässä bonus-asioita viralliselta luukulta yllätyin. Eivät tienneet kaikkea tarvittavaa ja porukoilla meinasivat käämit palaa, joten lähdin pois.

• piipulipapuli
        ............ kirjoitti:

Tiedän tasan tarkkaan, että jos oma pari vuotta sitten edesmennyt äitini olisi joutunut tämän bonusjärjestelmän ottamaan käyttöön, niin siitä hommasta ei olisi tullut yhtikäs mitään. Liian vaikea, varsinkin vanhemmille immeisille.

Miks aina joku pöllöpää täällä ylimielisesti selittää ja provoaa täällä, että "kun et osaa käyttää"??? Kaikessa hommassa on omat kuvionsa ja vie oman aikansa, ennen kuin järjestelmän oppii. Ei se aina niin yksinkertaista oo. Harjoittele ihan kaikessa rauhassa sen kortin kanssa! Anna sen bonuksen kertyä kortille ja käy ennen kauppaan menoa kysymässä paljonko siellä on rahaa törsättäväksi. Ei Sun kannata korttia roskiin heittää. Hae uusi! Hae uusi kortti siksi, että se Sun saamasi bonusraha on laskettu hintoihin. Ei Sun kannata sitä rahaa kaupalle jättää.

Ja eivät ne siellä kassalla kaikkea tiedä. Yleistieto riippuu kassasta, joku on hereillä, toinen ei. Lopuksi vielä: viimeksi kun kävin kysymässä bonus-asioita viralliselta luukulta yllätyin. Eivät tienneet kaikkea tarvittavaa ja porukoilla meinasivat käämit palaa, joten lähdin pois.

voit seurata omaa bonuskertymääsi oolmoust reaaliajassa. se että ostat kortilla jolla ei ole katetta ei ole kassan vika!? Eikä uusi kortti mitään ratkaise, olet sama asiakasjäsen kuin ennenkin.Ja se kuinka paljon siellä bonustilillä on katetta(rahaa)ratkaisee kaiken.Oletkohan ymmärtänyt
        oikein tämän bonusjutun!?? Jos perse on auki SE ON AUKI?

• viinakorttikin ollut
        ............ kirjoitti:

Kun ojentaa kassalle bonuskortin ja rahan,tai bonuskortin yhdessä pankki tai luottokortin kanssa.Kotiin tulee tieto paljonko boonusrahaa on kertynyt.Jos osaa yksin käydä kaupassa niin kyllä tämänkin hallitsee.

• ....mutta....

oravannahat tukkivat pajatson. Keksi jotain muuta?

• metusalem...

maksa ostokset rahalla. Mainitse että luotto tai tili maksu. Mulla pelaa hyvin tuo tiliasiointi.

• lukea

paperit johon nimensä laittaa?? :)

• Hans Lankari

Olen käyttänyt S-etukorttia oman masterkorttini tukena. Suojaa siis taipumiselta sitä masteria.

Masterilla on käteistä yli 4700 ekua ja luottoa vapaana yli 7000 samaa valuuttaa. Ei siinä etukorttia kannata vinkuttaa. Niillä pärjää seuraavaan tiliin asti [15.5.]

Ei maar, pitää lähteä soppailemaan.

• Lans Hankari
        Hans Lankari kirjoitti:

Olen käyttänyt S-etukorttia oman masterkorttini tukena. Suojaa siis taipumiselta sitä masteria.

Masterilla on käteistä yli 4700 ekua ja luottoa vapaana yli 7000 samaa valuuttaa. Ei siinä etukorttia kannata vinkuttaa. Niillä pärjää seuraavaan tiliin asti [15.5.]

Ei maar, pitää lähteä soppailemaan.

Jopas on ylpeyden aihe! Revastella, miten paljon on "älynnyt" käyttää matalakorkoista MasterCart-tiliä. Vain umpi köyhät ja umpi tyhmät käyttävät näitä korttiluottoja ja/tai pitävät rahojaan käyttelytileillään.

• oikein....

Teit ihan oikein heittäessäsi S-Etukortin uuniin.
      Sinunlaisella omista rahavaroistaan huolehtivalla, ei ole kortilla käyttöä.
      VAI ETTÄ TOISTEN VIKA JOS SINULLA MENEE RAHAVARAT SEKAISIN ? Vaikka saat kuukausittain saldotiedot ihan kotiin ja paperilla.Teitä surkeita tosiaan piisaa.

• Enpaattinen

...on, yllätys,yllätys, näillekin korteille luotu juuri tällaisia h-moilasia varten, jotka eivät maalaisjärkeä osaa käyttää.

S-kortin mukana tulevassa lehtisessä hyvin selkeällä suomen kielellä pyydetään pitämään ITSE huoli, ettei tilin "kate" ylity!

Sitäpaitsi, olethan itse s-tillisen kortin hankkinut, ei ne sitä vahingossa sinulle anna.

• pakkosyöttöä

Mitä opimme tästä: Ei pidä luulla, pitää tietää.

Mutta miksi luopuisit bonuksistasi, kun voit valita toisenlaisen kortin?
      Minulla on kortti, jossa lukee S-ETUKORTTI /KÄTEINEN. Korttia ei voi käyttää maksuvälineenä, eli tilinylitystä ei tule vahingossakaan. Bonukset kyllä kertyvät pikkuhiljaa mukavasti kaikista ostoksista s-tililleni.
      Rahat voin milloin tahansa halutessani nostaa asiakaspalvelupisteestä - en tiedä onnistuuko kassalta.

Turhaan kiukuttelet - tosin kassa olisi voinut sinua valistaa siitä etteivät näe saldoasi :(

No, korttisi on tuhkana, mutta ei se jäsenyys savun mukana loppunut. Vedä henkeä ja hae uusi kortti - se käteinen-malli - niin saat vahingon takaisin.

• H.Uijausta

No mutta kun juuri tällaisen kortin luulin saaneenikin.

Olin perkele maakunnan jäsen jo vuosikymmeniä sitten, ja korttikin (se parempi) oli olemaasa. Mutta kun nämä esookoolaiset rupesi pankkiiria leikkimään, niin perustivat sellaisen kortin, ettei siitä erkkikään ota selvää.

Haluan korostaa, että en ole mitään tiliä maakuntaan (siis osuuskauppaan) perustanut.

Niille mulkuille, jotka väittävät meikäläistä tyhmäksi, mainitsen, että olen opiskellut jonkinlaisen tutkinnon kolmessa yliopistossa -enkä siis ole näköjään oppinut yhtään mitään. Niinhän???

• hakemusta
        H.Uijausta kirjoitti:

Olin perkele maakunnan jäsen jo vuosikymmeniä sitten, ja korttikin (se parempi) oli olemaasa. Mutta kun nämä esookoolaiset rupesi pankkiiria leikkimään, niin perustivat sellaisen kortin, ettei siitä erkkikään ota selvää.

Haluan korostaa, että en ole mitään tiliä maakuntaan (siis osuuskauppaan) perustanut.

Niille mulkuille, jotka väittävät meikäläistä tyhmäksi, mainitsen, että olen opiskellut jonkinlaisen tutkinnon kolmessa yliopistossa -enkä siis ole näköjään oppinut yhtään mitään. Niinhän???

tehdessä asiakkaalta kysytään haluaako asiakas pelkän käteiskortin vai tilillisen kortin.
        ja varmasti kerrotaan mikä ero niillä on!
        Jokaisella asiakasomistajalla on tili jonne bonukset kertyvät huolimatta siitä oliko käteis- vai tilikortti.
        Jos asia tympii ota yhteyttä asiakasomistajapalveluun äläkä täällä asiaa vatvo

• Enpaattinen
        H.Uijausta kirjoitti:

..."Haluan korostaa, että en ole mitään tiliä maakuntaan (siis osuuskauppaan) perustanut"...

..."Niille mulkuille, jotka väittävät meikäläistä tyhmäksi, mainitsen, että olen opiskellut jonkinlaisen tutkinnon kolmessa yliopistossa -enkä siis ole näköjään oppinut yhtään mitään. Niinhän???"

Luulenpa, että näiden lauseiden jälkeen sinut viimeistään luokitellaan jollaintapaa tyhmäksi.
        Korttia hankkiessa (kuten tässä jo kerrottiinkin) sinulle avautuu tili, jonne bonuksesi kertyy.

Selvennetään hieman...

Kortteja on kolmenlaisia...

Käteiskortti, jolla kerrytät bonuksia s-tilillesi(käteisnostot voit tehdä esim. prisman infosta).

S-tilikortti, jolla voit pankkikortin tapaan myös maksaa ostoksesi kertyneillä bonuksilla. (maakunnan paikoista tietenkin)

Sitten on s-luottokotti, joka (yllätys,yllätys) toimii (maakunnan paikoissa) aivan samanlailla kuin ns. normaalit luottokortit.

Mutta tämähän olikin jo paljon lukeneelle selvä juttu, vai mitä!?

• ei tieltä eksy
        Enpaattinen kirjoitti:

..."Haluan korostaa, että en ole mitään tiliä maakuntaan (siis osuuskauppaan) perustanut"...

..."Niille mulkuille, jotka väittävät meikäläistä tyhmäksi, mainitsen, että olen opiskellut jonkinlaisen tutkinnon kolmessa yliopistossa -enkä siis ole näköjään oppinut yhtään mitään. Niinhän???"

Luulenpa, että näiden lauseiden jälkeen sinut viimeistään luokitellaan jollaintapaa tyhmäksi.
        Korttia hankkiessa (kuten tässä jo kerrottiinkin) sinulle avautuu tili, jonne bonuksesi kertyy.

Selvennetään hieman...

Käteiskortti, jolla kerrytät bonuksia s-tilillesi(käteisnostot voit tehdä esim. prisman infosta).

S-tilikortti, jolla voit pankkikortin tapaan myös maksaa ostoksesi kertyneillä bonuksilla. (maakunnan paikoista tietenkin)

Sitten on s-luottokotti, joka (yllätys,yllätys) toimii (maakunnan paikoissa) aivan samanlailla kuin ns. normaalit luottokortit.

Höpö,höpö,kenenkään ei tarvitse pöljä olla,jos sekaannusta korttien kanssa tulee,olen kuullut ,että nuorille,virkeille ihmisille on tullut näitä ylityksiä,kun on luultu että kassa näkee koneeltaan,onko kortilla rahaa vai ei,hyvä kun asia otettiin puheesi täällä,siitä viestin aloittajalle kiitos!!

• kysyy täällä
        ei tieltä eksy kirjoitti:

Höpö,höpö,kenenkään ei tarvitse pöljä olla,jos sekaannusta korttien kanssa tulee,olen kuullut ,että nuorille,virkeille ihmisille on tullut näitä ylityksiä,kun on luultu että kassa näkee koneeltaan,onko kortilla rahaa vai ei,hyvä kun asia otettiin puheesi täällä,siitä viestin aloittajalle kiitos!!

Kun ei kehtaa kaupassa kysyä. Täällä kun näköjään tiedetään kaikki. Kun multa kysyttiin, että onko etukorttia, sanoin ei. Menin hommamaan sen, niin yllätys, yllätys, sepä maksoi 120 euroa. Asiakaspalvelija selitti miksi se kuitenkin kannattaa hommata, mutta ei se minulle mennyt perille ja olen pärjännyt ilman korttia. Minä kun ostan työmarkkinatuella vaan tarjouksia sieltä täältä, niin turha pitää mitään kortteja. Mutta tuon 120 euroo minä haluaisin tietää...miksi se maksaa...:)

• esimerkki siitä,
        H.Uijausta kirjoitti:

että yliopistoihin otetaan aivan liikaa opiskelijoita.

• kun se
        kysyy täällä kirjoitti:

Kun ei kehtaa kaupassa kysyä. Täällä kun näköjään tiedetään kaikki. Kun multa kysyttiin, että onko etukorttia, sanoin ei. Menin hommamaan sen, niin yllätys, yllätys, sepä maksoi 120 euroa. Asiakaspalvelija selitti miksi se kuitenkin kannattaa hommata, mutta ei se minulle mennyt perille ja olen pärjännyt ilman korttia. Minä kun ostan työmarkkinatuella vaan tarjouksia sieltä täältä, niin turha pitää mitään kortteja. Mutta tuon 120 euroo minä haluaisin tietää...miksi se maksaa...:)

on osuus kyseiseen osuusliikkeeseen! Ne maksaa "osinkoja" jäsenilleen.

• Pakkosyöttöä
        H.Uijausta kirjoitti:

Niin - tilanne siis ihan sama kuin minulla, maakunnan jäsen olen ollut vuosikymmeniä.
        Taitaa meillä olla se(kin?) pieni ero, että kun systeemi muuttui ja siitä tuli tiedote, niin minä myös luin ajatuksen kanssa sen paperin ja valitsin sitten asiaa harkituani tämän käteisbonuskortin.
        Miksikö. No siksi, koska en tottavie halunnut lompsaani yhtään korttia, joka hävitessään voisi olla minulle vanhingoksi, en mitään pankkikortin tapaistakaan lisäriesaksi.

HUOM! Mitään ei pakkosyötetty. Sinulta kysymättä tilikorttia et saanut.

Mutta kasvavaa tyhmyyttä on jättää ne bonukset kauppaan, jos kerran osuusmaksun olet joskus maksanut ja olet omistajajäsen. Siitähän vahinko vain kasvaa. Vedä nyt vaan henkeä ja rauhoitu, ja käy sitten vaikka juomassa tuopit niillä tilillesi huomaamatta kertyvillä bonuksilla.

Mulkkusyytösten uhallakin: Yliopisto-opinnot eivät pätevöitä elämään, siellähän ei opeteta edes puuron keittoa. Ettet vain olisi maskuliini... ;)

• vinetto!
        H.Uijausta kirjoitti:

Juuri noin käy, kun opiskelee "putkitutkintoja", eikä hoksaa "opiskella" tavallista elämää.

• on osuuden hinta
        kysyy täällä kirjoitti:

Kun liityt jäseneksi, lunastat 120 euron jäsenyyden. Kun eroat, saat sen 120 euron osuuden itsellesi takaisin, joten ei se mihinkään häviä.

Lisäksi tiedoksi: ympäri Suomea erillisillä S-osuusliikkeillä on erilaiset säännöt. Esim. meilläpäin PITÄÄ pakosta olla tilikortti, jolle bonukset tulevat. Enää täällä ei jaeta lappusia, joissa kerrotaan osingon määrä.

• tutkintoja
        H.Uijausta kirjoitti:

oot suorittanut. Hyvä, kun hoksasit itekkin, ettet oo taennu mittään oppie.
        Kuinka paljon ylleensä tutkinnot ihmistä yksistään viisastaa. Eikö ne oo osa elämeä.
        Tunnen muutamie kaverie, joilla on tietoa useammmista asioista niinni paljo, että tohtoriksi voesi väitellä. Van eivät oo tittelin kippeitä. Ja nämä ylleesä osovaa nähä kokonaesuuksie, eikä toljottoa yksiin asijoehin.
        Tässää oesi oma keskusteluaehe.

• "Harvartin"
        H.Uijausta kirjoitti:

yliopistoa neljänneksi jonkinlaisen tutkinnon suorittamis paikaksi. Eskohan siellä aikanaan kävi ja viisastaa kansalaisia lausunnoillaan.

• ph
        Enpaattinen kirjoitti:

Selvennetään hieman...

S-pankista on mahdollista hankkia myös Visa Debit jaTai Credit -kortti, jolla ostoksia voi maksaa kaikkialla, siis myös S-ryhmään kuulumattomissa paikoissa. Toimii samoin kuin muidenkin pankkien debit/credit kortit.
        Eiköhän se ole monissa tutkimuksissa todettu, että s-etukortti on kuluttajalle paras etukortti verrattuna muihin.

• usko tuota
        ph kirjoitti:

S-pankista on mahdollista hankkia myös Visa Debit jaTai Credit -kortti, jolla ostoksia voi maksaa kaikkialla, siis myös S-ryhmään kuulumattomissa paikoissa. Toimii samoin kuin muidenkin pankkien debit/credit kortit.
        Eiköhän se ole monissa tutkimuksissa todettu, että s-etukortti on kuluttajalle paras etukortti verrattuna muihin.

päivi

• .......

ei se kassan täti näe paljon sinulla on bonusta siellä kortilla. niin kuin ne eivät näe myöskään kassalla paljon sinun pankkitilillä on rahaa, HALOO!! sanotko sinä pankkikortinkin kanssa kassalla että maksetaan sillä jos on rahaa?!?!?!? KATSO PEILIIN!!!!

• s-etu!

S-kortilla saa parhaimmat bonukset!!
      jos ei osaa korttii käyttää niin käyttäjässä vika!!!
      paras bonuskortti kaikista!!!

miten voi olla noin tyhmä käyttäjä että ei tajua noin simppeliä asiaa!!!

...potutttas muakin olla noin tyhmä...

• H.Uijausta

Oikein nasevia mielipiteitä. Valitettavasti olen edelleen sitä mieltä, että ei edes niin mahtitekijällä kuin esookoolla saisi olla sellaista etukorttia, jolla voi huomaamattaan velkautua.

Jos menen kauppaan ja pyydän tavaraa laskulle -niinkuin ennenvanhaan tehtiin- ei takuulla tule. Mutta S-etukortilla (käteiskoritilla huom!!) voi ostaa tavaraa luotolle tietämättään. Kassa ei huomauttele, antaa mennä vaan.

Tästähän tässä on kysymys. Ihan turha haukkua dorkaksi. Asia on nyt vain niin, että tuotteessa -siis kortissa- on ilmiselvä virhe. Mutta eihän sitä suomalaiseen tapaan ainakaan kortin hallitsija, S-ryhmä, myönnä.

Minusta olisi vähintä, että tähän keskusteluun ottaisi kantaa myös S-ryhmän edustaja, ja kertoisi mitä tavoitetta tällä on ajateltu tällä mahdollisuudella ylittää käteiskortin tili ilman, että asiakaalle siitä mitään kerrotaan.

• se nyt
        H.Uijausta kirjoitti:

Oikein nasevia mielipiteitä. Valitettavasti olen edelleen sitä mieltä, että ei edes niin mahtitekijällä kuin esookoolla saisi olla sellaista etukorttia, jolla voi huomaamattaan velkautua.

Jos menen kauppaan ja pyydän tavaraa laskulle -niinkuin ennenvanhaan tehtiin- ei takuulla tule. Mutta S-etukortilla (käteiskoritilla huom!!) voi ostaa tavaraa luotolle tietämättään. Kassa ei huomauttele, antaa mennä vaan.

Tästähän tässä on kysymys. Ihan turha haukkua dorkaksi. Asia on nyt vain niin, että tuotteessa -siis kortissa- on ilmiselvä virhe. Mutta eihän sitä suomalaiseen tapaan ainakaan kortin hallitsija, S-ryhmä, myönnä.

Minusta olisi vähintä, että tähän keskusteluun ottaisi kantaa myös S-ryhmän edustaja, ja kertoisi mitä tavoitetta tällä on ajateltu tällä mahdollisuudella ylittää käteiskortin tili ilman, että asiakaalle siitä mitään kerrotaan.

noin päin käänty? Nytkö siinä kortissa oliki se virhe, eikä omassa ymmärryksessä?! Ootkohan osannu edes lukee siitä kortin etupuolelta oikein? Mulla on S-etukortti jossa lukee selvästi KÄTEINEN, jotenka sillä EI VOI maksaa ostoksia tililtä. Kuinkahan se sulla muka sitten on mahdollista?

Jos oisit niin viisas kuin kuvittelet olevas, niin tottakai sä oisit menny Prisman infoon selvittämään asian, etkä tuhonnu korttias, tyhmyydestä sakotetaan....

• mahottomia
        H.Uijausta kirjoitti:

Eihän sillä käteiskortilla voi ostaa yhtään mitään, turha väittää.

Toisekseen: kuvitteletko ihan TOSISSAAN, että firmat tulevat tänne yleisille keskustelupalstoille selittämään toimintaansa tai vastaamaan yhtään mihinkään. Siihen on toiset foorumit, sekin pitäisi yliopisto-opintoja käyneen ymmärtää.

Minä jo alan hermostua sinuun, ei tyhmyyskään ole mikään puolustus.

• kassatäti
        H.Uijausta kirjoitti:

Kaupan kassalla istuvana voin kertoa, että S-etukortilla, jossa lukee yläkulmassa KÄTEINEN ei voi maksaa. Järjestelmä ei edes ehdota maksua sillä. Joten sillä et ole voinut ns. luotolle ostaa.

• afe

muutaman vuoden, sinne on kertynyt rahaa 3000 euroa, ilman korttia ei olisi kertynyt, olen tyytyväinen pienestäkin "ylimääräisestä" rahasta.

• silleen,

että s-kortista huolimatta joudut maksamaan ostoksesi.

Tuollainen rahan pitäjä ei todellakaan tarvitse mitään muuta, kuin käteistä rahaa. Silloin tietää tarkalleen, miten paljon voi ostella.

• Deathstar

S-Etukortti ei ole huono kunhan vain itse tarkistat paljonko kortilla on kertyneitä bonuksia! Myös lehtinen tulee postissa jossa näkyy ja s-kaupoissa on sellainen laite missä voi tarkistaa paljonko rahaa kortilla on.Laiskuutta/tyhmyyttä jos ei noita osaa käyttää kun 3 eri vaihtoehtoa on ne tarkistaa.Turha syyttää muista osaamattomuudestaan!

http://www.s-kanava.fi/etusivu.do

• H.Uijausta

No en tarkista. Tunnuslukukin on unohtunut vuosia sitten. Piruako sitä tarkistamaan, jos kortilla on bonuksia niin ei muuta kun niitä käyttämään. Jos ei ole niin kerätään lisää. Sitäpaitti ne näkyvät Yhtesihyvän kirjessä riittävän usein.

Kyse onkin siitä, että voin ylittää 'tilini saldon' enkä sellaiseen ole mitään valtuutusta antanut.

• melluh
        H.Uijausta kirjoitti:

No en tarkista. Tunnuslukukin on unohtunut vuosia sitten. Piruako sitä tarkistamaan, jos kortilla on bonuksia niin ei muuta kun niitä käyttämään. Jos ei ole niin kerätään lisää. Sitäpaitti ne näkyvät Yhtesihyvän kirjessä riittävän usein.

Kyse onkin siitä, että voin ylittää 'tilini saldon' enkä sellaiseen ole mitään valtuutusta antanut.

kyllähän niissä ohjeissa jotka annettiin meillekin lukee että s-tilin voi ylittää ja itse pitää siitä huolehtia että tilillä on riittävästi rahaa.. mainio kortti on kyllä. meillekin kertyy kuussa mukavat säästöt. paremmin kuin muista kaupoista.

• ANTANUT!
        H.Uijausta kirjoitti:

Olet tilin hyväksynyt, äläkä kiukuttele siellä.
        Revi kaikki korttisi, niin ei tule lisää sanomista.
        Ja hanki itsellesi holhooja.

• H.Uijausta
        ANTANUT! kirjoitti:

Olet tilin hyväksynyt, äläkä kiukuttele siellä.
        Revi kaikki korttisi, niin ei tule lisää sanomista.
        Ja hanki itsellesi holhooja.

Turhaan päreitäsi polttelet, tulee vain suotta verenpainetta. Kortteja on lompsa pullollaan. Muutamassa on luottoakin kymppitonnin edestä, mutta sen tietää, eikä tule tilin ylitystä.

Ei näissä leikkikorteissa saisi olla tilin ylityksen mahdollisuutta. Ne on sellaisia pilipalikortteja, ettei niiden ohjeita ja muuta sillälailla tule luettua. Se siitä tulee kun osuuskauppa alkaa pankkia leikkimään, kainuulainen pössi menee ymmälleen. Pankki on pankki ja kauppa on kauppa!

• menee..
        H.Uijausta kirjoitti:

Turhaan päreitäsi polttelet, tulee vain suotta verenpainetta. Kortteja on lompsa pullollaan. Muutamassa on luottoakin kymppitonnin edestä, mutta sen tietää, eikä tule tilin ylitystä.

Ei näissä leikkikorteissa saisi olla tilin ylityksen mahdollisuutta. Ne on sellaisia pilipalikortteja, ettei niiden ohjeita ja muuta sillälailla tule luettua. Se siitä tulee kun osuuskauppa alkaa pankkia leikkimään, kainuulainen pössi menee ymmälleen. Pankki on pankki ja kauppa on kauppa!

"kainuulainen pössi ymmälleen. Tämän kirjoittelun perusteella olet ainoa "pössi", joka on hämillään.

On todellakin parempi, että et asioi raha-asioissa muualla kuin pankissa, sillä harhautumiskynnyksesi on todella matalalla.

Muuten, ihmettelen, miksi kortissasi on luottoa kymppitonni. Nehän ovat niitä kalleimpia luottoja, joten jos todella tarvitset luottoa esim. kodinkoneiden ostoon tai remontointiin, ota kulutusluotto pankistasi, niin saat sen huomattavasti edullisemmalla korolla.

• Eskoseni
        H.Uijausta kirjoitti:

Kyllä sinnikäs typeryys nostaa verenpainetta, kun ei ole mennyt mikään perille nätisti selittämälläkään.
        Eihän se etukortti ole enää mikään LEIKKIkortti, se on pankkikortti, ja sellaisen olet lompsaasi IHAN ITSE HYVÄKSYNYT.

Pankkiko on pankki ja kauppako vain kauppa. Voi hyvänen aika, Sinä varmaan käyt vielä Posti- ja lennätinlaitoksessa ja Postipankissa, KOPissa, Työväen säästöpankissa ja EKAssa asioimassa. Postikin on muuten nyt Itella, ja jakaa nykyisin enemmän (ainakin minulle) mainoksia kuin postia.
        Ja kotona sinulla on tietysti semmonen musta bakeliittipuhelin, jonka kiekkoon on mukava panna sormensa ja pyöritellä niitä numeroita. Kunhan olet ensin kaukopuhelinkeskuksesta muistanut puhelun tilata.

Kauppa oli ennen kauppa, ja siellä setä/täti tiskin takana kysyi kun jonotit, että mitä saisi olla. Oletko huomannut, että ei enää ole eikä kukaan kysy, ei edes viinakaupassa. Niin, ja kohta kai kauppa onkin myös viinikauppa, sitten varmaan sanot että luulit ostaneesi mustavinimarjamehua, kun eihän siellä pitänyt viiniä olla - maitokaupassa!
        Ja niitä maitokauppojakaan ei enää ole...

Niin se maailma muuttuu eskoseni, kaikki eivät pysy perässä. Onhan se vähän julma pudotuspeli (erityisesti yliopisto-opinnoilla). No minähän olen vielä nuori - vasta seitsemättäkymmentä käyvä kansakoulun käynyt täti - onko itselläsi jo yhdeksänkymmentä täynnä kun noin vaikealta tunnustaa?

Ai niin, heitä hemmettiin ne luotolliset kortit, nehän ne vasta kusetusta on (anteeksi, pääsi jo tädiltä kouhuksissa ruma sana)

• H.Uijausta
        Eskoseni kirjoitti:

Kyllä sinnikäs typeryys nostaa verenpainetta, kun ei ole mennyt mikään perille nätisti selittämälläkään.
        Eihän se etukortti ole enää mikään LEIKKIkortti, se on pankkikortti, ja sellaisen olet lompsaasi IHAN ITSE HYVÄKSYNYT.

Pankkiko on pankki ja kauppako vain kauppa. Voi hyvänen aika, Sinä varmaan käyt vielä Posti- ja lennätinlaitoksessa ja Postipankissa, KOPissa, Työväen säästöpankissa ja EKAssa asioimassa. Postikin on muuten nyt Itella, ja jakaa nykyisin enemmän (ainakin minulle) mainoksia kuin postia.
        Ja kotona sinulla on tietysti semmonen musta bakeliittipuhelin, jonka kiekkoon on mukava panna sormensa ja pyöritellä niitä numeroita. Kunhan olet ensin kaukopuhelinkeskuksesta muistanut puhelun tilata.

Kauppa oli ennen kauppa, ja siellä setä/täti tiskin takana kysyi kun jonotit, että mitä saisi olla. Oletko huomannut, että ei enää ole eikä kukaan kysy, ei edes viinakaupassa. Niin, ja kohta kai kauppa onkin myös viinikauppa, sitten varmaan sanot että luulit ostaneesi mustavinimarjamehua, kun eihän siellä pitänyt viiniä olla - maitokaupassa!
        Ja niitä maitokauppojakaan ei enää ole...

Niin se maailma muuttuu eskoseni, kaikki eivät pysy perässä. Onhan se vähän julma pudotuspeli (erityisesti yliopisto-opinnoilla). No minähän olen vielä nuori - vasta seitsemättäkymmentä käyvä kansakoulun käynyt täti - onko itselläsi jo yhdeksänkymmentä täynnä kun noin vaikealta tunnustaa?

Ai niin, heitä hemmettiin ne luotolliset kortit, nehän ne vasta kusetusta on (anteeksi, pääsi jo tädiltä kouhuksissa ruma sana)

Tosissaan luulin, että tämä S-etukortti kuuluu samaan höpökorttien sarjaan kuin pussissani komeilevat K-plussakortti, Maxikortti, Stockmannin kortti, Valintatalon kortti, muutama amerikkalainen etukortti ja mitä niitä näytti siellä äsken olevankaan.

En kyllä ole mitään pankkipalvelua tällä s-etukortilla havainnut, mutta liekö huono hoksa. Olisko tuolta saanut Prismasta lainaa, kun äsken sitä remnottihommaan tarvitsin?

Kyllä teillä nyt pitää rauhottua vähäsen! Ei kannata ihan kaikkea uskoa mitä markkina teille syöttää. Tehän sitä vasta pöljiä oletta kun kaiken purematta nielette.

• ole afe?
        H.Uijausta kirjoitti:

Tosissaan luulin, että tämä S-etukortti kuuluu samaan höpökorttien sarjaan kuin pussissani komeilevat K-plussakortti, Maxikortti, Stockmannin kortti, Valintatalon kortti, muutama amerikkalainen etukortti ja mitä niitä näytti siellä äsken olevankaan.

En kyllä ole mitään pankkipalvelua tällä s-etukortilla havainnut, mutta liekö huono hoksa. Olisko tuolta saanut Prismasta lainaa, kun äsken sitä remnottihommaan tarvitsin?

Kyllä teillä nyt pitää rauhottua vähäsen! Ei kannata ihan kaikkea uskoa mitä markkina teille syöttää. Tehän sitä vasta pöljiä oletta kun kaiken purematta nielette.

Tuli yhtäkkiä mieleen kysyä oletko sinä afe tai afelle sukua, kun tuolla on tuo afen aloittama pullonbonusjuttu ihan samaa välkkylaatua?
        Eli kaikkeen syyllinen onkin taas nainen: se viehättävä kassarouva joka sekoittaa pään.

• välähti
        ole afe? kirjoitti:

Tuli yhtäkkiä mieleen kysyä oletko sinä afe tai afelle sukua, kun tuolla on tuo afen aloittama pullonbonusjuttu ihan samaa välkkylaatua?
        Eli kaikkeen syyllinen onkin taas nainen: se viehättävä kassarouva joka sekoittaa pään.

mieleen. Välkkylaatu sopii aikalailla. Taitaa neuvoksia olla muissakin pitäjissä kuin tuolla Suomussalmella.

• sitä
        H.Uijausta kirjoitti:

lainaa saa prismastakin. S-pankki tulee ja jyrää!

• ...tiedon väärti!

"Kortinhaltija sitoutuu huolehtimaan siitä, että S-Tilillä on aina vähintään ostoa tai nostoa vastaava määrä varoja."

"S-tili on luototon tili, jonka ylittäminen on kielletty. Jos kortinhaltija ostaa tai nostaa enemmän kuin S-tilillä on varoja, voidaan tilinylitysten johdosta ottaa kortti pois ja lopettaa S-Tili."

"Vakuutan antamani tiedot oikeiksi. Olen tutustunut osuuskaupan sääntöihin ja kääntöpuolella oleviin S-Etukortin yleisehtoihin ja S-Tilin käyttöehtoihin, hyväksyn ne ja sitoudun noudattamaan niitä."

Edellä olevat lainaukset Asiakasomistajasopimuksesta. Näin ollen Sinua ei ole huijattu, vaan Sinä olet huijannut, jos et ole tutustunut osuuskaupan sääntöihin ja S-Etukortin yleisehtoihin ja S-Tilin käyttöehtoihin ja tästä huolimatta allekirjoittanut sopimuksen!

• olla

Huijausta koko tämä palsta.
        T.Nimimerkki Ihan pihalla

• H.Uijausta

No joo, saahan sitä antaa bonusta vaikkapa 30% jos on kylän ainoa kauppa. Katsopas, kun monopolissa hinnat tahtoo karata kattoon.

Suomessa päivittäistavarakaupan hinnat ovat n.30% korkeammat kuin muualla Euroopassa. Näin totesi Lidl'n pomo taannoin ja samaa kertoi Keskon pääjohtaja Suomen Kuvalehdessä muuan viikko sitten.

Miksipä alentaa hintoja asialliselle tasolle, kun voi hinnoitella miten huvittaa?

Kajaanissa onneksi Saastamoisen perhe pitää osaltaan huolen kunnon kilpailusta. Jos K-ryhmä ja Maakunta pääsisivät yksin hallitsemaan niin hintataso Kajaanissa olisi aivan toista kuin nyt.

Olen varma, että Suomessakin päästään hiljalleen asialliselle hintatasolle, syttönä on jo tämän hallituksen linjaus ruuan alv:n alentamisesta.

Mainio porvarihallitus on siis lähtenyt tukemaan tavan kansaa. Siihen ei aiemmat sossuvetoiset hallitukset ole pystyneetkään. Sossujen (=SDP) periajatushan on, että veroja pitää pänvastoin korottaa, ja jakaa valtion varat siitten kaikille tasan riippumatta siitä miten kukin haluaa yhteiskuntaa rakentaa. Vaikkapa sohvalla maaten...

Uskon, että porvarihallituksen aikana hinnat maassamme laskevat ja verotus kevenee kaikilla. Näin saamme kaikki palkkaa siitä, että yritämme vähän enemmän, emmekä luota, että yhteiskunta hoitaa koko hommelin kehdosta hautaan. Siihen suuntaanhan tätä maata on vuosikymmeniä sossuvetoisesti kehitetty.

• Hanna
        H.Uijausta kirjoitti:

No joo, saahan sitä antaa bonusta vaikkapa 30% jos on kylän ainoa kauppa. Katsopas, kun monopolissa hinnat tahtoo karata kattoon.

Suomessa päivittäistavarakaupan hinnat ovat n.30% korkeammat kuin muualla Euroopassa. Näin totesi Lidl'n pomo taannoin ja samaa kertoi Keskon pääjohtaja Suomen Kuvalehdessä muuan viikko sitten.

Miksipä alentaa hintoja asialliselle tasolle, kun voi hinnoitella miten huvittaa?

Kajaanissa onneksi Saastamoisen perhe pitää osaltaan huolen kunnon kilpailusta. Jos K-ryhmä ja Maakunta pääsisivät yksin hallitsemaan niin hintataso Kajaanissa olisi aivan toista kuin nyt.

Olen varma, että Suomessakin päästään hiljalleen asialliselle hintatasolle, syttönä on jo tämän hallituksen linjaus ruuan alv:n alentamisesta.

Mainio porvarihallitus on siis lähtenyt tukemaan tavan kansaa. Siihen ei aiemmat sossuvetoiset hallitukset ole pystyneetkään. Sossujen (=SDP) periajatushan on, että veroja pitää pänvastoin korottaa, ja jakaa valtion varat siitten kaikille tasan riippumatta siitä miten kukin haluaa yhteiskuntaa rakentaa. Vaikkapa sohvalla maaten...

Uskon, että porvarihallituksen aikana hinnat maassamme laskevat ja verotus kevenee kaikilla. Näin saamme kaikki palkkaa siitä, että yritämme vähän enemmän, emmekä luota, että yhteiskunta hoitaa koko hommelin kehdosta hautaan. Siihen suuntaanhan tätä maata on vuosikymmeniä sossuvetoisesti kehitetty.

Minusta tämä kaveri (siis huijausta) puhuu asiaa.

Kumma että ihmiset hyväksyvät kaiken ilman krittiikkiä

• ;) ;) ;)

Kaikesta päinvastaisesta todistelusta huolimati, paras Boonuskortti on:
      TADAA, s-etukortti

• ei vie aikaa

nykyisinhän kortillamaksajat tekevät kassalle jonoja.

• vai jonoja 1+1

onpas sulla kiire, välillä katson prismassakin niitä hapannaamoja, jos joutuvat 15 minuuttia odottamaan, on elämä pilalla.

• näkee......

kun kertymän, sulla olisi varmaan tunnusluvut, koska jos tankkaat esim. bensaa bonustililtä, ne tunnusluvut pitää tilata S-pankista. Yhteishyvä lehdessä oleva laskelma, ei ole ihan ajan tasalla......kannattaisi katsoa netistä kertymiä. Ei ne ylity, kun osaa seurata niitä.

• 12367

se s-kortti on siinä mielessä hyvä,jos ei ole rahaa,niin voi tavallaan velaksi ostella kaikkee,kunhan muistaa pistää sitten rahat tilille,ennenkuin tulee "karhukirje"...;)

• Justin Case

Kun yksin ylläpidän käytännössä tätä Kajaanin rapsehtivaa palstaa, olen todella innostunut, joskin ihmetystynytkin, siitä että tämä bonuskorttipaskani on kaikkein suosituin kaikista ketjuistani.

Millainen maa, sellainen kansa! Rapsehtikaamme-vaikka läppäriin ääressä. t. Justin Case -kaikkien rapsehtijoiden ystäwä.

• ruveta

kun ei ällyy !!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe