Moi!
Kertokaas kumpi kannattaa ostaa 12 vuotiaalle
jolla on noin vuosi ajokokemusta vanhalla 50cc yamahalla jonka teho on yli 10hv.Samurai 110cc
tai kasikymppinen yamaha vm 90 käytettynä?
Pituus on noin 150 ja paino 55kg.
ajo on lähinnä monttu ja metsässä ajoa ainakin
toistaiseksi,varusteet kyllä on.
samurai vai 80cc yamaha 12v aloittelijalle?
8
1463
Vastaukset
- cr-500-r
nelari on tehokkain kyllä potkii ,kyllä jammuki menee mut harmi ku 2-t eli laiskempi,mut muuten huomattavasti laadukkaampi ,osta molemmat ja tee sekasikiö siitähän tumpit tykkäis
- jounasse
Taisit tajuta vähän väärin nää teho systeemit 2-t pyörissä.. Eli 2-t pyörissä on enemmän tehoa ja nelarit on laiskempia. Mutta nelari jaksää vääntää pienellä kaasulla paremmin kuin 2-t.
- jounasse
Osta ihmeessä yz! itselläni on samanlainen ja olen 12v. minulla myös vuosi ajokokemusta ja Yamaha kiihtyy ja kulkee todella hyvin ja tehoakin on noin 30 hp. Samuraissa ei ole kun noin 10. Yamahalla oppii ajamaan mutta voi olla aluksi vähän ärhäkkä.. Samurai on kiinan ihme joka ei kannata!
- yz 50
Niin eihän toi ärhäkkyys huono asia ole mut
kai voi aluks ajella pienellä kaasulla tai rajoittaa sitä crossin tehoa jollain keinolla.
En sit tiedä miten hyvin kestää tollainen
käytetty yz? - samurai 110cc
Minun mielestä hevosvoimilla ei ole vaikutusta asiaan vaan se että miten se jaksaa vääntää metässä itelläni on samurai 110 ja hiton hyvin toimii metässä
- zämzäm
Kui sait mopost 10heppaa irtoomaa ????
- hondamen
yammu
- jummi3
Joo samurai
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379