paljon keskimäärin maksaa pitopalvelusta ruokahäät (eli perus karjalanpaisti meiningillä ja kakut päälle) tarjoilu n. 80 hengelle. tai vastaavasti paljon maksaa per henkilö. Budjetointia suoritan.
Pitopalvelun hinta?
6
6712
Vastaukset
- mari-anne83
Se vähän riippuu missä häät viettää ja pitopalveluista. Kannattaa muuten kilpailuttaa pitopalvelut.
Meille on näillä näkymin tulossa pitopalvelu sieltä, missä häämme vietetään.
Ja ruuat tulee maksamaan n. 25€/per nenä. Kuitenkin muutoksia tulee menuun jonkun verran, joten toivottavasti hinta tippuis hiukan.
Ja meille ei tule edes karjalanpaistia, vaan kunnon pihvit.- morsian 070707
Meillä pitopalvelun hinta on 32€/hlö.
Seisova pöytä ja kunnon lihaa muunmuassa, hintaan kuuluu myös iltapala, tarjoilu, servetit ja pöytäliinat.
Alkoholin tuomme itse paikalle, mutta se ei kalliiksi tule kun haemme sen virosta. - oho!!?
morsian 070707 kirjoitti:
Seisova pöytä ja kunnon lihaa muunmuassa, hintaan kuuluu myös iltapala, tarjoilu, servetit ja pöytäliinat.
Alkoholin tuomme itse paikalle, mutta se ei kalliiksi tule kun haemme sen virosta.Missäs näin halvalla saa ?? Missä/päin pidätte juhlat?
- hintahaarukka
morsian 070707 kirjoitti:
Alkoholin tuomme itse paikalle, mutta se ei kalliiksi tule kun haemme sen virosta.Meillä hintahaarukka on 21-25 euroa/henkilö. Seisovapöytä, tarjolla lihaa ja kalaa, 3 erilaista salaattia, perunoita ja riisiä sekä lisäksi alkoholittomat juomat ja leivät. Hintaan kuuluu myös hääkakkku (kakkupöytä), pikkuleivät sekä kahvi/tee yms. Ja tietenkin tarjoilu, kukkakoriste, servetit, liinat, astiat jne. Itse hankimme alkoholipitoiset juomat Saksasta. Juhlat pidetään Keski-Suomessa.
- hmmmm
hintahaarukka kirjoitti:
Meillä hintahaarukka on 21-25 euroa/henkilö. Seisovapöytä, tarjolla lihaa ja kalaa, 3 erilaista salaattia, perunoita ja riisiä sekä lisäksi alkoholittomat juomat ja leivät. Hintaan kuuluu myös hääkakkku (kakkupöytä), pikkuleivät sekä kahvi/tee yms. Ja tietenkin tarjoilu, kukkakoriste, servetit, liinat, astiat jne. Itse hankimme alkoholipitoiset juomat Saksasta. Juhlat pidetään Keski-Suomessa.
Et kertonut, pitopalvelun nimeä?
- en kertonut
hmmmm kirjoitti:
Et kertonut, pitopalvelun nimeä?
Jätin tarkoituksella nimen kertomatta. Paikkakunnalla on vain kaksi pitopalvelua eli erittäin pieni paikkakunta on kyseessä. Enkä kaikesta huolimatta (vaikka olen erittäin tyytyväinen palveluun ja kaikkeen) halua mainostaa.. Eiköhän jokainen saa kyselyjen kautta "oman alueensa" pitopalveluilta tarjouksen ja jokainen itse tekee ratkaisun, mihinkä päätyy. Olen kyllä valmis suosittelemaan tätä pitopalvelua, mutta uskon /luulen, että kaikki ketkä asuvat kyseisellä paikkakunnalla, tietävät, kumpi pitopalvelu on parempi ja kumpaa kannattaa käyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799