Mistä voi ostaa (Suomesta) Burberryä uutena?

???

Eli siinä se kysymys jo tulikin...

12

1712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulen

mie

• ???

Mistä kaupasta?

• mulla on massia
        ??? kirjoitti:

Mistä kaupasta?

ostaa tää...burberrykin on jo muuttunut rahvaan muodiksi, ei sillä enää ole brassailuarvoa kuten ennen. Osta jotain muuta.
        (huvittaa kun joku merkki on niin muotia niin muotia täällä ja sitä saa sitten ulkomailla maitokaupasta peräännakkeluhintaan ;D)

• täällä helsingissä..
        mulla on massia kirjoitti:

ostaa tää...burberrykin on jo muuttunut rahvaan muodiksi, ei sillä enää ole brassailuarvoa kuten ennen. Osta jotain muuta.
        (huvittaa kun joku merkki on niin muotia niin muotia täällä ja sitä saa sitten ulkomailla maitokaupasta peräännakkeluhintaan ;D)

...ainakin Stockalta löytyy...

• ???
        mulla on massia kirjoitti:

Kateellisen panettelua.

• nn321

Ainakin Tampereen Koskikeskuksen liikkeestä: NANOUK. Löytyy kaikkia merkkivaatteita ja myös sitä burberryä.

• ...

Luin hymyillen "keskusteluanne"! Tuo on juuri meidän suomalaisten suurin ongelma, kateellisuus. Mitä se kuuluu muille jos haluaa ostaa lapselleen "merkki" -vaatteita/tuotteita? Eikös se ole meidän jokaisen oma asia mihin rahamme sijoitamme. Itse puen mielelläni päälleni sekä lasteni päälle ns merkkivaatteita, ko rahat ovatkin sitten pois etelänmatkoista yms.! Eli, toivottavasti paikkakunnaltasi tai lähipaikkakunnaltasi löytyy liike jossa myydään myös lapsille merkkivaatteita. Iloista kesän odotusta!

• ???
        ... kirjoitti:

Luin hymyillen "keskusteluanne"! Tuo on juuri meidän suomalaisten suurin ongelma, kateellisuus. Mitä se kuuluu muille jos haluaa ostaa lapselleen "merkki" -vaatteita/tuotteita? Eikös se ole meidän jokaisen oma asia mihin rahamme sijoitamme. Itse puen mielelläni päälleni sekä lasteni päälle ns merkkivaatteita, ko rahat ovatkin sitten pois etelänmatkoista yms.! Eli, toivottavasti paikkakunnaltasi tai lähipaikkakunnaltasi löytyy liike jossa myydään myös lapsille merkkivaatteita. Iloista kesän odotusta!

Vielä saa asiallistakin palautetta. Tulin hyvälle tuulelle. :) Terveisin alkuperäinen kirjoittaja. Hyvä kevättä, iloista ja lämmintä kesän odotusta! :)

• ainakin

saa stockmannilta (keskusta)
      POMPII-lastenvaateliike (simonkatu 9), siellä myös paljon muita merkkivaatteita. mm.polo,dkny jne.

vuorimiehenkadulla, kom-teatterin vieressä on myös yksi liike, en muista nimeä, jossa mukava valikoima. joskus myös hyviä alennuksia.

eiköhän näistä pitäisi jotain löytyä :)

• ???

muille asiallisesti vastanneille! :)

• ifolor

Nostetaas tätä vanhaa topicia, eli saako tällä hetkellä Helsingistä jostain (ja jos niin mistä) Burberryn vaatteita, lähinnä farkut kiinnostaa? Burberryllä on kyllä nettikauppa joka toimittaa Suomeen, mutta parin sadan euron farkut on minulle sen verran hintavat, että haluaisin kokeilla ja varmistaa sopivuuden ensin.

• ifolor

Jaa, tämä olikin Lasten vaatteiden osasto :) No tarkennetaan siis, että itse etsin aikuisten vaatteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      28
      3119
    2. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      54
      2567
    3. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      41
      2361
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1328
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      301
      1251
    6. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      1006
    7. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      977
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      100
      972
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      79
      938
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      94
      848
    Aihe