Eli siinä se kysymys jo tulikin...
Mistä voi ostaa (Suomesta) Burberryä uutena?
12
1671
Vastaukset
- luulen
mie
- ???
Mistä kaupasta?
- mulla on massia
??? kirjoitti:
Mistä kaupasta?
ostaa tää...burberrykin on jo muuttunut rahvaan muodiksi, ei sillä enää ole brassailuarvoa kuten ennen. Osta jotain muuta.
(huvittaa kun joku merkki on niin muotia niin muotia täällä ja sitä saa sitten ulkomailla maitokaupasta peräännakkeluhintaan ;D) - täällä helsingissä..
mulla on massia kirjoitti:
ostaa tää...burberrykin on jo muuttunut rahvaan muodiksi, ei sillä enää ole brassailuarvoa kuten ennen. Osta jotain muuta.
(huvittaa kun joku merkki on niin muotia niin muotia täällä ja sitä saa sitten ulkomailla maitokaupasta peräännakkeluhintaan ;D)...ainakin Stockalta löytyy...
- ???
mulla on massia kirjoitti:
(huvittaa kun joku merkki on niin muotia niin muotia täällä ja sitä saa sitten ulkomailla maitokaupasta peräännakkeluhintaan ;D)Kateellisen panettelua.
- nn321
Ainakin Tampereen Koskikeskuksen liikkeestä: NANOUK. Löytyy kaikkia merkkivaatteita ja myös sitä burberryä.
- ...
Luin hymyillen "keskusteluanne"! Tuo on juuri meidän suomalaisten suurin ongelma, kateellisuus. Mitä se kuuluu muille jos haluaa ostaa lapselleen "merkki" -vaatteita/tuotteita? Eikös se ole meidän jokaisen oma asia mihin rahamme sijoitamme. Itse puen mielelläni päälleni sekä lasteni päälle ns merkkivaatteita, ko rahat ovatkin sitten pois etelänmatkoista yms.! Eli, toivottavasti paikkakunnaltasi tai lähipaikkakunnaltasi löytyy liike jossa myydään myös lapsille merkkivaatteita. Iloista kesän odotusta!
- ???
... kirjoitti:
Luin hymyillen "keskusteluanne"! Tuo on juuri meidän suomalaisten suurin ongelma, kateellisuus. Mitä se kuuluu muille jos haluaa ostaa lapselleen "merkki" -vaatteita/tuotteita? Eikös se ole meidän jokaisen oma asia mihin rahamme sijoitamme. Itse puen mielelläni päälleni sekä lasteni päälle ns merkkivaatteita, ko rahat ovatkin sitten pois etelänmatkoista yms.! Eli, toivottavasti paikkakunnaltasi tai lähipaikkakunnaltasi löytyy liike jossa myydään myös lapsille merkkivaatteita. Iloista kesän odotusta!
Vielä saa asiallistakin palautetta. Tulin hyvälle tuulelle. :) Terveisin alkuperäinen kirjoittaja. Hyvä kevättä, iloista ja lämmintä kesän odotusta! :)
- ainakin
saa stockmannilta (keskusta)
POMPII-lastenvaateliike (simonkatu 9), siellä myös paljon muita merkkivaatteita. mm.polo,dkny jne.
vuorimiehenkadulla, kom-teatterin vieressä on myös yksi liike, en muista nimeä, jossa mukava valikoima. joskus myös hyviä alennuksia.
eiköhän näistä pitäisi jotain löytyä :) - ???
muille asiallisesti vastanneille! :)
- ifolor
Nostetaas tätä vanhaa topicia, eli saako tällä hetkellä Helsingistä jostain (ja jos niin mistä) Burberryn vaatteita, lähinnä farkut kiinnostaa? Burberryllä on kyllä nettikauppa joka toimittaa Suomeen, mutta parin sadan euron farkut on minulle sen verran hintavat, että haluaisin kokeilla ja varmistaa sopivuuden ensin.
- ifolor
Jaa, tämä olikin Lasten vaatteiden osasto :) No tarkennetaan siis, että itse etsin aikuisten vaatteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262488- 201889
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51839- 1851766
- 291588
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248