Alan harrastajilta kysyn tämmöstä otsikon auton pienoismallista ...on olemassa????
Vastaukset 6
- metallimallit.1.18
Lähes sitä mitä etsit löytyy osoitteesta
www.modelcarworld.de
Ford Taunus, P5 Coupe, met. gold 1964- jarkko
ja vielä värikin ...kiitos vinkistä
- metallimallit.1.18
jarkko kirjoitti:
Olen tilannut tuolta monesti ja 1:18 kokoluokan autot ovat tulleet suomeen 16 euron postikululla.
Tilaa sitten yhden tai useamman. - vauhtipaavo
metallimallit.1.18 kirjoitti:
Olen tilannut tuolta monesti ja 1:18 kokoluokan autot ovat tulleet suomeen 16 euron postikululla.
Tilaa sitten yhden tai useamman.Juu, on muuten ihmettelemisen aihetta siinä; Ulkomaanelävien paketit tulee kotiin parhaassa tapauksessa jopa PIENEMMILLÄ postikuluilla kuin armaan kotomaamme Oyj SuomenPotsin perimät pikku korvaukset pikku palveluistaan ovat. Rosvoja ovat net!
- hesassa
jarkko kirjoitti:
Tuli käytyä Hesassa ja samalla reissulla myös Model Mania liikkeessä. Jollen nyt ihan väärin muista, niin näytti sielläkin P5:nen olevan hyllyssä.
- maksuista
vauhtipaavo kirjoitti:
Juu, on muuten ihmettelemisen aihetta siinä; Ulkomaanelävien paketit tulee kotiin parhaassa tapauksessa jopa PIENEMMILLÄ postikuluilla kuin armaan kotomaamme Oyj SuomenPotsin perimät pikku korvaukset pikku palveluistaan ovat. Rosvoja ovat net!
Kovathan noi postimaksut täälläkin ovat, muttei varmaan ihan 16 euroo kuitenkaan?
Taitaa noi kauppiaat tulla pakosta vastaan, kun itse tilasin 2 kpl noita 1:18 autoja ja postimaksu oli tasan 7 euroo, siis täällä koto Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761099- 42794
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden229672- 45518
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34512Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga48484Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️73480- 23478
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52419- 18414