Alan harrastajilta kysyn tämmöstä otsikon auton pienoismallista ...on olemassa????
Ford Taunus 20 ts 1965
6
855
Vastaukset
- metallimallit.1.18
Lähes sitä mitä etsit löytyy osoitteesta
www.modelcarworld.de
Ford Taunus, P5 Coupe, met. gold 1964- jarkko
ja vielä värikin ...kiitos vinkistä
- metallimallit.1.18
jarkko kirjoitti:
Olen tilannut tuolta monesti ja 1:18 kokoluokan autot ovat tulleet suomeen 16 euron postikululla.
Tilaa sitten yhden tai useamman. - vauhtipaavo
metallimallit.1.18 kirjoitti:
Olen tilannut tuolta monesti ja 1:18 kokoluokan autot ovat tulleet suomeen 16 euron postikululla.
Tilaa sitten yhden tai useamman.Juu, on muuten ihmettelemisen aihetta siinä; Ulkomaanelävien paketit tulee kotiin parhaassa tapauksessa jopa PIENEMMILLÄ postikuluilla kuin armaan kotomaamme Oyj SuomenPotsin perimät pikku korvaukset pikku palveluistaan ovat. Rosvoja ovat net!
- hesassa
jarkko kirjoitti:
Tuli käytyä Hesassa ja samalla reissulla myös Model Mania liikkeessä. Jollen nyt ihan väärin muista, niin näytti sielläkin P5:nen olevan hyllyssä.
- maksuista
vauhtipaavo kirjoitti:
Juu, on muuten ihmettelemisen aihetta siinä; Ulkomaanelävien paketit tulee kotiin parhaassa tapauksessa jopa PIENEMMILLÄ postikuluilla kuin armaan kotomaamme Oyj SuomenPotsin perimät pikku korvaukset pikku palveluistaan ovat. Rosvoja ovat net!
Kovathan noi postimaksut täälläkin ovat, muttei varmaan ihan 16 euroo kuitenkaan?
Taitaa noi kauppiaat tulla pakosta vastaan, kun itse tilasin 2 kpl noita 1:18 autoja ja postimaksu oli tasan 7 euroo, siis täällä koto Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523416Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512401- 1151204
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9993Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48947- 46874
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 37726
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198674