Lounaspaikka Niskalla

rock-daddy

Niskalle on avattu uusi lounaspaikka holvi.Pitihän
tuo käydä testaamassa.Lounaspöytä täynnä hyvää suomalaista heteroruokaa salaattipöytineen ja jälkiruokineen.Hinta/laatusuhde kohdallaan.
Korjattavaa mielestäni:Juomat ja jälkiruoka haetaan samasta nurkasta,aiheuttaa turhaa odottamista,tiskit muutaman metrin päässä lähimmistä ruokailijoista,tiskikone pieni ja pauhaa samoin lähellä ruokailijoita,kotikalja puuttuu juomavalikoimasta.Siitä huolimatta,kannattaa mennä käymään,vaihtoehto kebabilla ja pitsalle.

17

2661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mesta

      Juu, paikka ihan ok muuten mutta lämmitystä vois
      hieman pienentää. On aika kuuma paikka...

      • hyvätulisille

        homoseksuaaleille kyseinen paikka käy, kun heteroruokaa vain tarjolla. No,mutta kyllähän se kannattaa sossujen elättienkin turvin.


    • omianne

      Kannattaisi ihmisten Imatralla ruveta käyttämään paikallisten ihmisten palveluja.Saataisiin nuo
      valtion maahanmuuttaja ym. tuilla keinottelijat
      lopettamaan toimintansa.

    • kymppikioski

      Käväsin tuos maanantaina siellä ekaakertaa ja paikka vaikutti ihan ok systeemiltä.Totta että juomat ja jälkkärit on samas läjäs mut rexona antaa tilaa.Ite ekas luulin et immolan kone tuli takapihalle mut se olikii se ast.pesukone joka pauhas aika lähellä.Pöydät isot ja jykevät, ei mene vellit pöydälle kun joku nousee siitä.Toisin sanoen poikkean kyllä uudestaan siellä.Mänkää kahtoo ja toteamaa ite!

    • Anne K.

      Ensimmäinen muutos tehty. Ruokajuomat ja jälkkäri vaihtoi paikkaa, mahtuu nyt useampi saman kipon äärelle. Ja astianpesukoneongelmaakin ratkaistaan...
      Parannusehdotuksia otetaan vastaan, ja toiveita täytellään mahdollisuuksien rajoissa.Ja kotikaljaakin löytyy jos ei kesken pääse loppumaan.www.elisa.fi/holvi

      • ahs

        www-osoite on: www.elisanet.fi/holvi


      • www.elisanet.fi/holvi

        www.elisanet.fi/holvi


      • paheksun
        www.elisanet.fi/holvi kirjoitti:

        www.elisanet.fi/holvi

        ei löydy sivua , paheksun


    • pian ent. asiakas

      Mistä löytäisin ruokalistan Holvin sivuilta??? Tuo Elisanetin sivu ei löydy.. Haloo Tuula Toikka. Asiakkaat menevät muualle, kun ei ole ruokalistaa näkyvillä.

    • nälkä

      MISSÄ ON HOLVIN RUOKALISTA???
      Löytyykö netistä???

      • Löytyy netistä, laitan osoitteen kun kerkiän.


      • http://lounaskahvilaholvi.elisakotisivut.fi/
        Tällä osoitteella minä pääsin ruokalistoille.

        Tosin minulla kun on tämä Firefox ver.8.xx, niin ihan vaan kokeilemalla menin Työkalut=>Lisäosien hallinta=>Java Quick Starter 1.0 ja otin sen käyttöön.

        Maanantai 20.2
        Suppilovahverokeitto
        Liha-perunalaatikko
        Luumukiisseli

        Tiistai 21.2
        Hernekeitto
        Jauhelihakastike
        Laskiaispulla

        Keskiviikko 22.2
        Kasvisborssi
        Broilerin koipi
        Marjakiisseli

        Torstai 23.2
        Porkkanakeitto
        Holvin makkarapöytä
        Persikkarahka

        Perjantai 24.2 Juustokeitto
        Kinkkukiusaus, Appelsiinikiisseli


      • outoo
        einari5 kirjoitti:

        http://lounaskahvilaholvi.elisakotisivut.fi/
        Tällä osoitteella minä pääsin ruokalistoille.

        Tosin minulla kun on tämä Firefox ver.8.xx, niin ihan vaan kokeilemalla menin Työkalut=>Lisäosien hallinta=>Java Quick Starter 1.0 ja otin sen käyttöön.

        Maanantai 20.2
        Suppilovahverokeitto
        Liha-perunalaatikko
        Luumukiisseli

        Tiistai 21.2
        Hernekeitto
        Jauhelihakastike
        Laskiaispulla

        Keskiviikko 22.2
        Kasvisborssi
        Broilerin koipi
        Marjakiisseli

        Torstai 23.2
        Porkkanakeitto
        Holvin makkarapöytä
        Persikkarahka

        Perjantai 24.2 Juustokeitto
        Kinkkukiusaus, Appelsiinikiisseli

        miksi ei pääse suoraan googlen kautta?


    • ålk,l,åkå

      Miksi pitää olla ruokalista????Jos ruoka jossain on hyvää ni se on sitä joka päivä.

    • sikipä

      Siksi kun käy vaina kala ja kanaruoka kasvikset

    • tervemenoa
    • makkaraperunat

      Makkaraperunat on kiva yrjötä katukeittiön tiskille ja paskoo housuun samalla!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe