hotelliyö Singaporessa välilaskun aikana?

kengu

Olen suunnittelemassa matkaa Australiaan. Pidän yleensä lentomatkoista, mutta olen jo etukäteen uupunut ajatuksesta, että joudun istumaan lentokoneessa ja eri lentokentillä yli vuorokauden putkeen mennen tullen. Siitä on matkustamisen ilo kaukana.

Haluan tietenkin matkustaa mahdollisimman edullisesti, mutta kovasti kiinnostaisi sellainen mahdollisuus että matkan puolivälissä (Bangkok, Singapore, Malesia...) saisi viettää kunnon hotelliyön ja aamulla voisi jatkaa matkaa hyvin nukkuneena ja suihkunraikkaana. Onko sellaista pitkää välilaskua mahdollistakaan kombinoida halpalentoon? Onko kokemusta kellään?

6

1787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaajatar

      Yleensä yhden yön välille jääminen on mahdollista ilman mitään lisämaksua. Viimeksi kun itse matkustin Australiaan, olin yhden yön Malesiassa Kuala Lumpurissa.

      • kengu

        Kiitos nopeasta vastauksesta, kuulostaa hyvältä. Jokin 5 tunnin koneenvaihto Kuala Lumpurissa tuntuu älyttömältä, jos on mahdollisuus yöpymiseen. Ja muutenkin olisi kiva nähdä välilaskupaikkalla muutakin kun lentokenttä.

        Teitkö muuten varaukset netissä vai käytitkö matkatoimiston palveluja? Millä lentoyhtiöllä lensit? Jouduitko ottamaan matkalaukut välillä ulos vai menivätkö ne Australiaan yhtä kyytiä?


    • Suomeen

      täältä päin kohta. Onhan se pitkä matka, mutta jos ajoitat lentosi hyvin, koneessa nukkuminen onnistuu kyllä. Me lähdemme täältä iltapäivällä, ja odotamme Singaporessa pari tuntia. Sitten onkin jo ilta, kun lennämme kohti Amsterdamia, ja kokemuksesta voin sanoa, että kyllä uni maittaa. Muista ottaa korvatulpat mukaan, ja pieni tyyny. Väljät ja lämpimät vaatteet, lentosukat, silmälaput, vältä kahvia ja alkoholia. Muista kuitenkin nousta jaloittelemaan silloin tällöin, verenkierron virkistämiseksi.

      Mutta on varmaan kivuttomampaa, jos pysähtyy Aasiassa yhdeksikin yöksi. Me lennämme suoraan, ettei tarvitse maksaa hotellia. Ja on kiirekin. Muuten se kuulostaisi viehättävältä vaihtoehdolta.

      • kengu

        Juu, kyllä nuo asiat on tiedossa. On sitä armeija-aikana oppinut kuorma-auton lavallakin nukkumaan. Vanhempana on vaan alkanut arvostaa tuota mukavuutta. Ja jos on varaa lentää maapallon toiselle puolelle, on varaa maksaa pari sataa lakanoista ja suihkusta. Eri asia on sitten, jos haluaa päästä kotiin nopeasti kuten te. Suositteletteko muuten KLM-yhteyttä matkalla Australiaan? Olen lentänyt KLM:llä kerran Vancouveriin ja olin tosi tyytyväinen lentoihin, vaikka päinvastaistakin on täällä saanut lukea.


      • Sami V
        kengu kirjoitti:

        Juu, kyllä nuo asiat on tiedossa. On sitä armeija-aikana oppinut kuorma-auton lavallakin nukkumaan. Vanhempana on vaan alkanut arvostaa tuota mukavuutta. Ja jos on varaa lentää maapallon toiselle puolelle, on varaa maksaa pari sataa lakanoista ja suihkusta. Eri asia on sitten, jos haluaa päästä kotiin nopeasti kuten te. Suositteletteko muuten KLM-yhteyttä matkalla Australiaan? Olen lentänyt KLM:llä kerran Vancouveriin ja olin tosi tyytyväinen lentoihin, vaikka päinvastaistakin on täällä saanut lukea.

        Edullinen ja hyvä Airport hotellia ihan KIAL vieressä. Olen yöpynyt siellä kerran pari vuotta sitten. http://www.bookings.net/hotel/my/concorde.html?aid=310676;sid=f34c9a5b3ed9c7681fd7e32a63724de8;checkin=2007-07-06;checkout=2007-07-07

        Nyt viimeksi kun lensin Australiaan niin yövyin Singaporessa. Hotelli ei ole ihan lähellä kenttää mutta helposti sinne pääsee.

        http://www.bookings.net/hotel/sg/paramount.html?aid=310676;sid=f34c9a5b3ed9c7681fd7e32a63724de8;checkin=2007-07-06;checkout=2007-07-07

        Hyviä vaihtoehtoja jos haluaa yöpyä aasiassa matkalla Australiaan tai jopa pidemmälle.


      • KLM:llä
        kengu kirjoitti:

        Juu, kyllä nuo asiat on tiedossa. On sitä armeija-aikana oppinut kuorma-auton lavallakin nukkumaan. Vanhempana on vaan alkanut arvostaa tuota mukavuutta. Ja jos on varaa lentää maapallon toiselle puolelle, on varaa maksaa pari sataa lakanoista ja suihkusta. Eri asia on sitten, jos haluaa päästä kotiin nopeasti kuten te. Suositteletteko muuten KLM-yhteyttä matkalla Australiaan? Olen lentänyt KLM:llä kerran Vancouveriin ja olin tosi tyytyväinen lentoihin, vaikka päinvastaistakin on täällä saanut lukea.

        vain kerran aikaisemmin, eikä ole jäänyt mitään erityistä mieleen - oli siis kai ihan hyvä kokemus. En ole varma, onko näin, mutta toivoisin, että heidän istuimensa ovat hiukan suuremmat kuin joissain aasialaisissa koneissa. Matkakumppanini kun on yli 190cm pitkä. Philippine Airlinesin jalkatila tuntui aika pieneltä aikoinaan. En tosin mitannut sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1787
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      76
      1637
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      765
    6. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      759
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      747
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe