Onko kenelläkään kokemusta tuosta imetystyynystä? Olisiko kannattava hankinta? Itse tykkään imettää istualtaan ja välillä menee hermo noiden normityynyjen kanssa värkkäämiseen.
Ja kiitollisena ottaisin myös vastaan jos jollakin olisi suositella ihen jotain tiettyä tyynyä :)
Imetystyyny?
7
4883
Vastaukset
- äiti 01/07
Itse sairaalassa ollessamme karsastin vielä imetystyynyä.Kotiin kuitenkin sellainen hankittiin ja kun oppi sen käytön, imetys onnistui paljon paremmin...ja rennommin...
Minä ainakin suosittelen sen hankkimaan...Itekin kyllästyin muiden tyynyjen kanssa pelaamiseen...- tullut käytettyä
Imetän istualtaan ja tyynykin on kaapissa mutta en ole siitä tykännyt..
- Pimpu
Meillä on imetystyyny ollut käytössä laitokselta asti. Mulla kun on aika raskaat rinnat, niin sylissä imettäminen ilman tyynyä on ollut ihan mahdotonta.
Meille tyynyn teki mun äiti, otti mallia laitoksen tyynystä, se on sellanen c:n mallinen ja se on täytetty styroksipalloilla. Niin ja siinä on irtopäälinen, että sen voi pestä. - tykänny
kovasti, mulla oli käytössä itse ommeltu tosi iso puolikuun/c-kirjaimen mallinen tyyny (kaavat löysin netistä). Sisäpussissa styrox-rouhetta, päällimmäinen pussi irrotettavissa pesua varten. Muuten hyvä, mutta meinasi ainakin viime kesän helteillä olla hikiset paikat istua styrox-tyynyn alla pitempiä imetyssessioita...
- jiop
minäkin imetän istualtani ja omistan imetystyynyn, mutta minä enkä vauva pidä siitä. niitä täytteitä saisi pöyhiä ja siirrellä että saa muokattua sopivaksi. meille ostettiin sellainen "jättityyny" johon vauva mahtuu makaamaan, sopivan kova ja muhkea ettei uppoa ja hyvin toimii!!!
- asasa
mä käytin tosi paljon sellasta L-mallista ja apuna paria pientä pyyhettä, joiden avulla sitte vielä parantelin vaavin asentoo. Musta oli mukavaa vaihtelua tyynyjen rinnalla, mutta ei kyllä täysin korvannu tyynysysteemejä. Kyllä mä suosittelisin, saahan sen sit myytyä, yleensä suht hyvään hintaan...
- Mary11
Ostin lastentarvikkeesta imetystyynyn, 39 euroa, ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen!!! Eli itsellänikin meni hermot normityynyjen kanssa, joten suosittelen ehdottomasti tyynyn ostamista. Eikä vauvallakaan mene hermot kun pääsee heti asiaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295554Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144134Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512870Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2951397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601229
- 791149
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2201143Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971136