nii, missä on tikkurilan tarjouspala, kangaskauppa. oon jo kolme kertaa ettiny sitä siit horsmakujalta, pelastusarmeijan kirpputorin ja kierrätyskeskuksen läheltä enkä vaan löydä.. oon aika puusilmä:)
missä?! tikkurilan tarjouspala
7
5521
Vastaukset
- tavaratalo ja
katso pääovelta tien toiselle puolelle. Siinä se.
- Mumppari
No sieltä mä ennenki oon ettiny, mut nyt löysin. ostin kankaat saapassukkiin ja huppariin. oli vaan tämmöselle puusilmälle liian hämysti kulman takana, eikä ollu mainosikkunoita tms.
- mörökölli84
Se on tikkurilan anttilan vieressä.
Ei se heti osukaan silmään mutta näet kangaskaupan pelastusarmeijan parkkipaikalta. Niillä ei pahemmin mainoksia ole ovessa, ainoastaan kaupan nimi. - Joku
Se on ihan siinä kierrätyskeskuksen vieressä, vähän piilossa se sisäänkäynti.
- Auvoisa
Voisko näitä iänikkuisen vanhoja viestejä poistaa. Hämää vaan googletellessa näin 10 vuotta ketjun aloituksen jälkeen.
- Neulova
...varsinkin kun kyseinen kauppa on tainnut hävitä jo vuosia sitten...
- kan_kaille
Vielä löytyy Vantaalta kangasta ! Kuulu kauppa oli Kangas Jalo.
Se oli eteläisten mekka, nyt Karnaluks Tallinna
https://www.fonecta.fi/haku/kangaskauppoja vantaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693