hääleikeistä

ritu...

mä oon kaasona kaverin häissä, enkä ole ollut elämäni aikana kuin pari kertaa häissä (joista on jo kauan aikaa), joten hääleikeistä ei ole juurikaan kokemusta. olisko jollain vinkkejä kivoihin hääleikkeihin?

3

2393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulhanen ja morsian viedään pois huoneesta. Heidän on tarkoitus viikata yhdessä, silmät sidottuina lakana. Se miten lakana viikkaud yhdessä onnistuu, kuvastaa sitä miten heidän hääyönsä tulee menemään. On hauskaa kuunneltavaa.. Kerrotaan ensin vieraille mikä on pelin idea, ja sitten tuodaan morsiuspari takaisin.

      Morsiamen tai sulhasen ryöstö. Jäljelle jäävä kerää miekkaan rahaa, laulaa karaokea, limboaa(ehkei morsiammelle paras juttu esim korsetin takia), kerää kolikoita kenkäänsä, tanssittaa anoppia/appivanhempia, muita vieraita tms.

      On hyvä idea palkata taikuri, stand-up koomikko tms viihdyttämään vieraita siksi aikaa kunnes hääpari pääsee kirkosta paikalle. Muuten saattaa käydä aika pitkäksi.

      Voi tehdä kuvakirjan hääparista minkä näyttää esim diakuvina isolla lakanalla tms ja samalla kertoa kivaa tarinaa kuvista ja hääparista.

      tässä nyt muutama...sekä tietty morsiuskimpun heitto ja sukkanauhan haku ja heitto..

    • tuleva rouva

      Hei vaan! Neuvoja tarvitsisit hääleikkien suhteen. Tässä muutama leikki, toivottavasti niistä on jotain apua.

      Ensin vieraiden joukosta valitaan 12 osallistujaa, mielellään naisia/miehiä ja eri perheistä. Eli ei parskuntia siihen 12 hengen porukkaan. Kaaso on best manin kanssa kirjoittanut 12 asiaa eri lapuille esim. huvipuistoon meno morsiusparin kanssa kesäkuussa, joulukuusen hakeminen morsiusparin kanssa joulukuussa, mökkiviikonloppu morsiusparin kanssa elokuussa jne. Eli tarkoituksena on että seuraavan vuoden jokaiselle kuukaudelle löytyy morsiusparille ohjelmaa juuri sen perheen tai parsikunnan kanssa/ järjestämänä, joka poimii yhden niistä 12 lapusta.

      Ihanteellisinta olisi jos suunniteltu asia tapahtuisi juuri sinä päivänä joka kuukausi, kun morsiuspari on vihitty eli vihkiminen on esim. 12.5.07, niin vuoden 2008 joka kuukauden 12 pvä olisi se huvipuisto mökkeily ym. mutta tänä päivänä sellainen suunnittelu on lähes mahdotonta. Joten sopii soveltaa juttua juuri niin kuin se teidän morsiusparille sopii. =)

      Ja toinen leikki:
      Morsiusparin silmät sidotaan huivilla. (varotaan morsiamen kampausta, huntua, tiaraa ja MEIKKIÄ). Sitten otetaan rypyssä oleva lakana annetaan toinen pää sulhaselle ja toinen morsiammelle. He siis seisovat suht lähekkäin toisiaan ei kuitenkaan niin lähekkäin että voivat koskettaa toisia(ainakaan heti). Sitten heidän pitää yhteistyöllä ja puhumalla taitella lakana nätisti. Juuri sellaiseksi, että sen voisi laittaa suoraan kaappiin. Tämä symbolisoi morsiusparin "yhteistyö kykyä".

      Hauskaa hääjuhlan suunnittelua Ritulle! Toivottavasti on jotain apua näistä sinulle. =)
      T:Heinäkuussa itse avoituva

    • kiva leikki

      hää leikki:
      Morsian panee
      silmille huivin ettei hän näe.
      Kaikki miehet paljastavat jalan
      polviin saakka.Sitten morsian tunnustelee
      huivi silmillä miesten jalkoja ja sen täytyy tunnistaa oman sulhasen jalka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe