kertokaahan mitä tehä että saa yhen oven auki kun oon jo kerännyt siinä kaikki star mapin palaset tai mikä sen nimi oli ja oon ja siellä plateetalla missä on temppeli ja sisällä mut lattiassa on joitakin palikoita ja ku niitten päälle kävelee niin väri vaihtuu...eli pitääkö kaikki värit saada valkoiseksi vai onko siihen tultava joku kuvio?? kiitos jos vastaatta...:)
star wars kotos
jedi 89
3
400
Vastaukset
- samassa
niin minäki olen samassa kohdassaa ihna vammane kohta jelppikää joku!
- Grey Jee-day
Muistaakseni jostain lähistöltä löytyvästä Holocronista löytyi ohjeet tuohon, eli tarkoitus oli kai saada aikaan "H"-kirjaimen kuvio (jossa kaksi ruutua on "vapaina", loput "merkattuna"). Kyseinen kuvio oli kaiketi helpoin saada, jos juoksi koko kuvion yli suoraan jotain tiettyä linjaa pitkin (eli kolmen ruudun yli). Kannattaa kokeilla kaikkia linjoja, sen kuvionhan taisi saada nollattua siitä yhdestä ylinmääräisestä ruudusta.
- fgdfgfdg
Vaatii vähän nysväystä, mutta kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077803
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1166115- 835207
- 1414573
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113240- 623044
- 582958
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102464- 612447
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562076