Teekkarit?

Mitäs ne semmoiset ovat

Niin, mikäs se semmoinen teekkari on enivei...

8

2517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavallinen tekari vaan

      mutta haluaa keekoilla, ja siksi on lisännyt tämän ylimääräisen een titteliinsä. Silkkaa turhamaisuuttaan ne sanovat myöhemmin itseään inssinööreiksi ja arkkiatritehteiksi ja marsalkoiksi. Jos valtio sitten päättää alentaa niiden kansalaisarvoa, ovat ne alennuksen jälkeen pelkkiä nöörejä vaan, ja tekarithan ne saavat jo alle kolmekymppisinä, joten kyllä ne ihan selviä tekareita ovat jo ihan luonnostaan.

      • Clown The Fearless

        Sanotaan että insinöörit suunnittelevat koneita. He siis valmistavat sellaisia laitteita, joita ei aikaisemmin ole keksitty :)


      • onkaan
        Clown The Fearless kirjoitti:

        Sanotaan että insinöörit suunnittelevat koneita. He siis valmistavat sellaisia laitteita, joita ei aikaisemmin ole keksitty :)

        viisaampi kuin INSINÖÖRI. No tietenkin se toinen insinööri


    • D. Deekkari

      Myös monet arkkitehdit ovat olleet teekkareita. Suomen historian kuuluisimmat arkkitehdit ovat Arvo Aalto ja Arvo Ylppö.

      • Häh???

        Eikös Ylppö ollut lääkäri??? Eikä lääketieteen opiskelijat tietääkseni oo teekkareita...


      • ei ainakaan teekkari

        Hetkinen.. jos nyt kuitenkin Alvar Aalto?


      • Häh??? kirjoitti:

        Eikös Ylppö ollut lääkäri??? Eikä lääketieteen opiskelijat tietääkseni oo teekkareita...

        nimitettiin pitkän ja kunniakkaan lääkäriuran vuoksi arkkiatriksi, ei arkkitehdiksi.
        On pelastanut monen lapsen hengen ja opit ovat kertautuneet nykypolvillekin...
        Syntyi itse keskosena ja oli aika käppänä aikuisenakin.


      • M40-177-71 kirjoitti:

        nimitettiin pitkän ja kunniakkaan lääkäriuran vuoksi arkkiatriksi, ei arkkitehdiksi.
        On pelastanut monen lapsen hengen ja opit ovat kertautuneet nykypolvillekin...
        Syntyi itse keskosena ja oli aika käppänä aikuisenakin.

        mitä paskaa sitä saa lukea ennen kuin silmät päästä tippuu!
        Murkut (=murrosikäiset) parjailee teekkaresta vaikk`ei ne edes tiedä mikä se on. Sit joku yrittää jotakin teekkari = tekari-k. Keksis edes vitsin aiheesta, no okei, oivallus hyvä. Mutt`ei riitä, virhekin kaavassa.

        Teekkari = tekniikan alan ylioppilas, siis ylioppilas, joka opiskelee tekniikan alaa. Jos ette tiedä mikä on "tekniikan ala", niin vaikka googlettakaa nämä sanat.

        Teekkarivitsit ovat teekkareiden kertomia vitsejä, kuten otsikon alla on muuallakin todettu. Ne voivat olla MITÄ TAHANSA vitsejä, mutta NÄKÖKULMA on teekkarihenkinen. Sen vuoksi teekkarivitsit voivat käsitellä humanisteja, kauppislaisia tai vaikka oikislaisia niin kuin suomalais-, ruotsalais- ja norjalaisvitsit. Vastaavasti humislaisilla (humanoideilla) ym:lla on omia vitsejä. Mutta mikään ei rajoita vitsailua, paitsi potku omaan nilkkaan.

        Itse asiasta en nyt muista yhtään paitsi yhden matemaattisen vitsin, jota ei tässä voi kertoa alaikäisten vuoksi.

        Kiitos niille joillekin oikein aiheen ymmärtäjille, joilla oli joku vitsikin.

        Terveisiä Tkk/T/Aut:lle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3370
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2564
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1867
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1674
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1522
    Aihe