Porlamar

Pumba

Minkälaisia kokemuksia teillä on Porlamarista? Olen koettanut netistä löytää infoa paikasta, mutta ajattelin nyt kysellä täältäkin. Onko Porlamarissa minkä(än)laisia rantoja? Ja sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta Margarita Village -hotellista? Varasimme ensi talveksi matkamme juuri kyseiseen hotelliin, joka näytti olevan ainakin Finnmatkojen valikoimissa saaren halvin, joten nyt jännitämme, että mihin sitä oikein ollaan menossa.. :)

14

2545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama vika, ei ole löytynyt tietoa netistä. Olemme myöskin lähdössä talvella samaan paikkaan. Hotellihan ei ollut käsittääkseni Finnmatkoilla viime talvena. Kokemusta omaavia ei siis taida löytyä. Jäädään kuitenkin odottelemaan, jospa joku ilmaantuisikin.

    • arvosteluja

      • sinne mekin
        Tuuli49 kirjoitti:

        Moi! Nyt löytyi jotain tietoa Porlamarista
        tuollaisesta osoitteesta.

        http://realtravel.com/porlamar-venezuela-reviews

        Milloin te olette lähdössä kyseiseen hotelliin? Itse olen menossa marraskuussa kahdeksi viikoksi. Tripadvisorin kommentit eivät kuulosta turhan houkuttelevilta, mutta mitä sitä tässä vaiheessa enää murehtia, matkahan on jo varattu :)


      • sinne mekin kirjoitti:

        Milloin te olette lähdössä kyseiseen hotelliin? Itse olen menossa marraskuussa kahdeksi viikoksi. Tripadvisorin kommentit eivät kuulosta turhan houkuttelevilta, mutta mitä sitä tässä vaiheessa enää murehtia, matkahan on jo varattu :)

        Matka on varattu 17. päiväksi ja olemme siellä 4 viikkoa. Toiset valittaa helposti kaikesta, mutta mielipiteitä on erilaisiakin. Huoneisiinhan ei olla menossa aikaamme viettämään ja varmasti nälkään ei kuolla. Lämmintä ja aurinkoa ainakin on tiedossa. Ei kun avoimin mielin matkaan! Olisi muuten kivaa jos kertoisit kokemuksistanne kun reissu on tehty!


    • Pumba

      Olihan tuolla tripadvisorissa aika ristiriitaisia kommentteja. Uskon kuitenkin, että tulemme viihtymään paikassa. Itse en ainakaan ole turhan tarkka majoituksen tai ruoan suhteen :) Me ollaan lähdössä matkalle 11.2.2008.

      • mennään

        Avoimin mielin vaan matkaan!!! Me ollaan menossa kyseiseen hotelliin tammikuussa ja innolla sitä jo odotellaan!! =)


    • lizi--

      Kävin tammikuussa 2007. Voin sanoa, että paikka sopii pefheille ja pariskunnille paljon. Sää oli täydellinen. Itse hotelli on valtava alue. Siihen kuuluu kaksi eri puolta, "kylämäinen"- vaikutelma. Sijainti on vähän huono, aika kaukana kaikesta..Kaikki sisältyy hintan ; ruuat ja juomat, siispä sanon,hotellissa rahalle ei ainakaan löydy paljon käyttöä.

      Hotellin ranta oli silloin "pois käytöstä", oli levän peitossa vuoden-ajan takia, Ruoka oli hyvä ja vaihtelevaa päivittäin. Laaja menu. Alkoholijuomatkin olivat maksuttomia.

      Asiakaskunta hotellissa oli brazilialaista, ruotsalaista ja norjalaista, vähän suomalaisia. Itse hotellin henkilökunta on ystävällistä, tosiin puhuu kehnosti englantia, jos ollenkaan.
      Oli hyvä kokemus. Tulette nauttimaan. Iloista matkaa! :)

      • Pumba

        Kiitos vastauksesta, lizi--! Hyvä, että viihdyitte! :) Uskon että mekin tullaan pitämään paikasta ja hotellista. Margarita Villagella siis on jonkinlainen oma ranta...? Tarkoittaako se "pois käytöstä", että siellä ei voinut uida vai ettei sinne rannalle saanut/voinut mennä ollenkaan? Ja koska ne säät/vuodenaika sitten mahtaa olla sellaiset että ranta olisi käytössä? Kiitos jos jaksat(te) vastailla... :)


      • lizi--
        Pumba kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta, lizi--! Hyvä, että viihdyitte! :) Uskon että mekin tullaan pitämään paikasta ja hotellista. Margarita Villagella siis on jonkinlainen oma ranta...? Tarkoittaako se "pois käytöstä", että siellä ei voinut uida vai ettei sinne rannalle saanut/voinut mennä ollenkaan? Ja koska ne säät/vuodenaika sitten mahtaa olla sellaiset että ranta olisi käytössä? Kiitos jos jaksat(te) vastailla... :)

        joo, meri oli lähellä, mutta rannaksi en mee sitä sanomaan. Silloin aallot toi mukanaan ruskeata levää, joka lillui siellä. Talvisin sellaista voi sattua.


      • MMMM
        Pumba kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta, lizi--! Hyvä, että viihdyitte! :) Uskon että mekin tullaan pitämään paikasta ja hotellista. Margarita Villagella siis on jonkinlainen oma ranta...? Tarkoittaako se "pois käytöstä", että siellä ei voinut uida vai ettei sinne rannalle saanut/voinut mennä ollenkaan? Ja koska ne säät/vuodenaika sitten mahtaa olla sellaiset että ranta olisi käytössä? Kiitos jos jaksat(te) vastailla... :)

        Olin margarita villagessa nyt maalliskuussa-07
        Tosi kiva hotelli mutta sen rannalla en käynyt
        sinne olisi päässyt hotellikuljetuksella mutta jäi käymättä.
        Kun rannalle halusimme niin otimme taksin ja menimme mm. el aquaan.
        Mutta porlamarissa on se hyvä puoli että se ei hiljene kello 21.Voit onnitella itseäsi sillä
        village on ihan OK


      • Timppatimppa
        MMMM kirjoitti:

        Olin margarita villagessa nyt maalliskuussa-07
        Tosi kiva hotelli mutta sen rannalla en käynyt
        sinne olisi päässyt hotellikuljetuksella mutta jäi käymättä.
        Kun rannalle halusimme niin otimme taksin ja menimme mm. el aquaan.
        Mutta porlamarissa on se hyvä puoli että se ei hiljene kello 21.Voit onnitella itseäsi sillä
        village on ihan OK

        taksimatkasta porlamar - el aqua?


      • k-iki
        Timppatimppa kirjoitti:

        taksimatkasta porlamar - el aqua?

        muistakseni 20-25euroa.


      • Pumbanen
        k-iki kirjoitti:

        muistakseni 20-25euroa.

        Joko jollakulla Margarita Villagessa asustelleella olisi jotain kokemuksia kerrottavanaan? Odotan innolla =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      251
      2085
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      2016
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1698
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      114
      1532
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1150
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      998
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      988
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      972
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      906
    Aihe