Porlamar

Pumba

Minkälaisia kokemuksia teillä on Porlamarista? Olen koettanut netistä löytää infoa paikasta, mutta ajattelin nyt kysellä täältäkin. Onko Porlamarissa minkä(än)laisia rantoja? Ja sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta Margarita Village -hotellista? Varasimme ensi talveksi matkamme juuri kyseiseen hotelliin, joka näytti olevan ainakin Finnmatkojen valikoimissa saaren halvin, joten nyt jännitämme, että mihin sitä oikein ollaan menossa.. :)

14

2570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama vika, ei ole löytynyt tietoa netistä. Olemme myöskin lähdössä talvella samaan paikkaan. Hotellihan ei ollut käsittääkseni Finnmatkoilla viime talvena. Kokemusta omaavia ei siis taida löytyä. Jäädään kuitenkin odottelemaan, jospa joku ilmaantuisikin.

• arvosteluja

• sinne mekin
        Tuuli49 kirjoitti:

Moi! Nyt löytyi jotain tietoa Porlamarista
        tuollaisesta osoitteesta.

http://realtravel.com/porlamar-venezuela-reviews

Milloin te olette lähdössä kyseiseen hotelliin? Itse olen menossa marraskuussa kahdeksi viikoksi. Tripadvisorin kommentit eivät kuulosta turhan houkuttelevilta, mutta mitä sitä tässä vaiheessa enää murehtia, matkahan on jo varattu :)

• sinne mekin kirjoitti:

Milloin te olette lähdössä kyseiseen hotelliin? Itse olen menossa marraskuussa kahdeksi viikoksi. Tripadvisorin kommentit eivät kuulosta turhan houkuttelevilta, mutta mitä sitä tässä vaiheessa enää murehtia, matkahan on jo varattu :)

Matka on varattu 17. päiväksi ja olemme siellä 4 viikkoa. Toiset valittaa helposti kaikesta, mutta mielipiteitä on erilaisiakin. Huoneisiinhan ei olla menossa aikaamme viettämään ja varmasti nälkään ei kuolla. Lämmintä ja aurinkoa ainakin on tiedossa. Ei kun avoimin mielin matkaan! Olisi muuten kivaa jos kertoisit kokemuksistanne kun reissu on tehty!

• Pumba

Olihan tuolla tripadvisorissa aika ristiriitaisia kommentteja. Uskon kuitenkin, että tulemme viihtymään paikassa. Itse en ainakaan ole turhan tarkka majoituksen tai ruoan suhteen :) Me ollaan lähdössä matkalle 11.2.2008.

• mennään

Avoimin mielin vaan matkaan!!! Me ollaan menossa kyseiseen hotelliin tammikuussa ja innolla sitä jo odotellaan!! =)

• lizi--

Kävin tammikuussa 2007. Voin sanoa, että paikka sopii pefheille ja pariskunnille paljon. Sää oli täydellinen. Itse hotelli on valtava alue. Siihen kuuluu kaksi eri puolta, "kylämäinen"- vaikutelma. Sijainti on vähän huono, aika kaukana kaikesta..Kaikki sisältyy hintan ; ruuat ja juomat, siispä sanon,hotellissa rahalle ei ainakaan löydy paljon käyttöä.

Hotellin ranta oli silloin "pois käytöstä", oli levän peitossa vuoden-ajan takia, Ruoka oli hyvä ja vaihtelevaa päivittäin. Laaja menu. Alkoholijuomatkin olivat maksuttomia.

Asiakaskunta hotellissa oli brazilialaista, ruotsalaista ja norjalaista, vähän suomalaisia. Itse hotellin henkilökunta on ystävällistä, tosiin puhuu kehnosti englantia, jos ollenkaan.
      Oli hyvä kokemus. Tulette nauttimaan. Iloista matkaa! :)

• Pumba

Kiitos vastauksesta, lizi--! Hyvä, että viihdyitte! :) Uskon että mekin tullaan pitämään paikasta ja hotellista. Margarita Villagella siis on jonkinlainen oma ranta...? Tarkoittaako se "pois käytöstä", että siellä ei voinut uida vai ettei sinne rannalle saanut/voinut mennä ollenkaan? Ja koska ne säät/vuodenaika sitten mahtaa olla sellaiset että ranta olisi käytössä? Kiitos jos jaksat(te) vastailla... :)

• lizi--
        Pumba kirjoitti:

Kiitos vastauksesta, lizi--! Hyvä, että viihdyitte! :) Uskon että mekin tullaan pitämään paikasta ja hotellista. Margarita Villagella siis on jonkinlainen oma ranta...? Tarkoittaako se "pois käytöstä", että siellä ei voinut uida vai ettei sinne rannalle saanut/voinut mennä ollenkaan? Ja koska ne säät/vuodenaika sitten mahtaa olla sellaiset että ranta olisi käytössä? Kiitos jos jaksat(te) vastailla... :)

joo, meri oli lähellä, mutta rannaksi en mee sitä sanomaan. Silloin aallot toi mukanaan ruskeata levää, joka lillui siellä. Talvisin sellaista voi sattua.

• MMMM
        Pumba kirjoitti:

Olin margarita villagessa nyt maalliskuussa-07
        Tosi kiva hotelli mutta sen rannalla en käynyt
        sinne olisi päässyt hotellikuljetuksella mutta jäi käymättä.
        Kun rannalle halusimme niin otimme taksin ja menimme mm. el aquaan.
        Mutta porlamarissa on se hyvä puoli että se ei hiljene kello 21.Voit onnitella itseäsi sillä
        village on ihan OK

• Timppatimppa
        MMMM kirjoitti:

Olin margarita villagessa nyt maalliskuussa-07
        Tosi kiva hotelli mutta sen rannalla en käynyt
        sinne olisi päässyt hotellikuljetuksella mutta jäi käymättä.
        Kun rannalle halusimme niin otimme taksin ja menimme mm. el aquaan.
        Mutta porlamarissa on se hyvä puoli että se ei hiljene kello 21.Voit onnitella itseäsi sillä
        village on ihan OK

taksimatkasta porlamar - el aqua?

• k-iki
        Timppatimppa kirjoitti:

taksimatkasta porlamar - el aqua?

muistakseni 20-25euroa.

• Pumbanen
        k-iki kirjoitti:

muistakseni 20-25euroa.

Joko jollakulla Margarita Villagessa asustelleella olisi jotain kokemuksia kerrottavanaan? Odotan innolla =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7810
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      979
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe