SANOKAA PLIIS TYTTÖ KANILLE NIMIÄ

KaniFani

Kertoisitteko hyviä nimiä tyttö kaneille kun mun kamu sais kanin se tarttee nimiä kaneille 2 kanille
tyttö ja poika kanille.
kiitos

72

8025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsfasdfadsf

      maria, maiju, emppu, töpö, nassu, roosa, mariella, pumpuli, hipsu

    • asdsad

      esim marja-liisa tai kyllikki

    • nioöguoly

      Iiitu, Nina, HIpsu, Pumpuli, Jussi, Pepi, Isa,Ira, Petteri, Piitu, Anu, Eetu, Ali, Elmeri, Eevi.

    • kanirakas..

      .. olette aivan liian nuoria kaneista huolehtimaan ihan vakavasti. Jos ei edes nimeä osata itse miettiä.

      Mulla oli kanipoikue ja kovasti mietin jo etu käteen pikkuisille nimiä, mutta sitten kun sen näkee niin persoonallinen nimi muotoutuu ihan varmasti.

      Kani ei ole lelu tai äidinkielen aine, jonka otsikkoa hapuillaan, eikä aine tule ikinä kirjoitetuksi välttävästi, vaikka siitä pitäisi saada kiitettävä.

      • Ninsku

        Se että ei keksi nimeä kanilleen ei tarkoita sitä että ei olisi tarpeeksi vanha huolehtimaan kanista!
        Ethän sä voi tietää että minkä ikäsii noi on!


      • ........

        Vanha viesti, tiedän, mutta pakko vastata...

        Itselläni kanin nimen keksimiseen meni monta kuukautta. Yleensä en ajattele sanoilla, vaan kuvilla, muodoilla ja väreillä. Tämän vuoksi nimen keksiminen oli todella vaikeaa. Lopulta annoin nimen johon en todellakaan ollut tyytyväinen, ihan vain koska ulkopuolelta tuli niin kovaa painostusta tähän asiaan liittyen.

        Tosiaan ajatus tässä oli se, että hankaluus nimien keksimisessä ei millään tavalla liity siihen, onko lemmikistä valmis huolehtimaan. Ihmiset nyt kerta kaikkiaan vain ovat erilaisia.

        Ja joku tuolla alhaalla syytti aloittajaa mielikuvituksettomuudesta ja hyvin nerokkaasti päätteli jopa äidinkielen numeron sekä iän. Aloittajasta en tiedä, mutta itselläni äidinkielen numero on lähes aina ollut 10, mielikuvitustakin löytyy ihan tyydyttävästi. Enkä siltikään keksinyt kanilleni nimeä.
        Mutta virheitähän sattuu, jopa kaltaisillenne täydellisyyksille :)


    • vierashhh

      Oisko Jimmy, Jami tai jtn tommosia..

      • ....

        Chiqui,Pandora,Olimpia,Eva,Bella,Tza Tza,Ariadna,Beatrix,Consuela....
        P.S. Kaikki on tuhkimotarina sarjasta....:D


      • hieman eri mieltä
        .... kirjoitti:

        Chiqui,Pandora,Olimpia,Eva,Bella,Tza Tza,Ariadna,Beatrix,Consuela....
        P.S. Kaikki on tuhkimotarina sarjasta....:D

        kanirakas sanoit että pikkutytöt ovat liian nuoria huolehtimaan kanista jos ei nimeä osaa miettiä.. olen erimieltä..kuule: mietin kaneilleni nimiä vaikka kuinka kauan etukäteen ennen kuin hankin ne.. en keksinyt mitään ennenkuin pyysin kavereitani auttamaan.. ja nyt tyttöjen nimet on: minni ja nöpö.

        Se nimi ei todellakaan merkitse sitä kuinka hyvin kanista pystyy huolehtimaan. itse jos ajattelet noin niin voin sanoa että et taida olla ajatellut asiaa sen paremmin. joskus ne sinun ''pikkutyttösi'' voivat osoittautua loistaviksi kaninomistajiksi.. ei se ikä sitä katso voiko ottaa vastuun kanista..

        no tietenkään ei vastuuta voi antaa millekkään pikkutytölle joka on oikeasti joku 5-8.. mutta voi sen ikäinen silti omistaa kanin..


      • varmaan
        hieman eri mieltä kirjoitti:

        kanirakas sanoit että pikkutytöt ovat liian nuoria huolehtimaan kanista jos ei nimeä osaa miettiä.. olen erimieltä..kuule: mietin kaneilleni nimiä vaikka kuinka kauan etukäteen ennen kuin hankin ne.. en keksinyt mitään ennenkuin pyysin kavereitani auttamaan.. ja nyt tyttöjen nimet on: minni ja nöpö.

        Se nimi ei todellakaan merkitse sitä kuinka hyvin kanista pystyy huolehtimaan. itse jos ajattelet noin niin voin sanoa että et taida olla ajatellut asiaa sen paremmin. joskus ne sinun ''pikkutyttösi'' voivat osoittautua loistaviksi kaninomistajiksi.. ei se ikä sitä katso voiko ottaa vastuun kanista..

        no tietenkään ei vastuuta voi antaa millekkään pikkutytölle joka on oikeasti joku 5-8.. mutta voi sen ikäinen silti omistaa kanin..

        joku kanirakas pitää kaniaan leluna tai äidinkielenaineen aiheena.. miettisit mitä päästät suustasi.. ei sen kanin omistajan tarvi olla täysi ikäinen..


    • Nina<3 (Rakastan eläimiä...

      Täs on hyviä nimiä:Kiia,Kloria,Jaksu,Eemil,Roi,Ami ja Jim.
      Mäki oon sitä mieltä ettei voi arvostella nuoria tyttöjä siitä,että esim. joku nuori tyttö ei tiiä kanilleen sopivaa nimeä ja kyselee nimiehdotuksia!! Ja mä uskon,ett aika nuoret tytöt osaa hoitaa eläimiään moitteettomasti!!!!!!

      • palapuikko

        Nuoret tytöt ei just osaa hoitaa kaneja oikein tai no jotkut osaa mutta joillakin se on vain hetken mielijohde, että "hei äiti mä tahon pupun" Ja sitten sen hoitoon ei perehdytä yhtään ja saa vääränlaista ravintoa yms.. :& Sitte siihen kyllästytään ja kani myydään...


      • kaikki_sitä_ja_tätä
        palapuikko kirjoitti:

        Nuoret tytöt ei just osaa hoitaa kaneja oikein tai no jotkut osaa mutta joillakin se on vain hetken mielijohde, että "hei äiti mä tahon pupun" Ja sitten sen hoitoon ei perehdytä yhtään ja saa vääränlaista ravintoa yms.. :& Sitte siihen kyllästytään ja kani myydään...

        Älä yleistä ihmisiä. Periaatteessa kuka tahansa voi huolehtia lemmikeistä. Kanit ovat esimerkiksi koiraa helpompia hoidettavia ja silti monilla "pikkusilla" on koira. Jokainen on yksilö eikä näissä asioissa voi yleistää. Oletteko muut samaa mieltä?


      • Zedä

        Koira ja kani on tosi erilaisia eläimiä. Normaali koira tykkää olla ihmisen lähellä ja nauttii rapsutuksista. Normaali kani kaipaa omaa tilaa ja kelpuuttaa varovaisia silityksiä jos on oikealla tuulella. Sylissä se ei viihdy. Lasten on vaikea osata antaa kanille tarpeeksi tilaa. Fiksujakin toki löytyy, mut kani ei vältsiin ole sitä mitä lapsi söpöstä kanista kaipaa.


      • Anonyymi
        kaikki_sitä_ja_tätä kirjoitti:

        Älä yleistä ihmisiä. Periaatteessa kuka tahansa voi huolehtia lemmikeistä. Kanit ovat esimerkiksi koiraa helpompia hoidettavia ja silti monilla "pikkusilla" on koira. Jokainen on yksilö eikä näissä asioissa voi yleistää. Oletteko muut samaa mieltä?

        niin


      • Anonyymi
        palapuikko kirjoitti:

        Nuoret tytöt ei just osaa hoitaa kaneja oikein tai no jotkut osaa mutta joillakin se on vain hetken mielijohde, että "hei äiti mä tahon pupun" Ja sitten sen hoitoon ei perehdytä yhtään ja saa vääränlaista ravintoa yms.. :& Sitte siihen kyllästytään ja kani myydään...

        Ole 10v ja mulla on ollu kaneja 6v et sä oot eri plaaneetalt ja myös niin sanottu kanirakas teille kanit on vaan niitä hetken mielijohteita mut kaikki on erillaisii


      • Anonyymi
        kaikki_sitä_ja_tätä kirjoitti:

        Älä yleistä ihmisiä. Periaatteessa kuka tahansa voi huolehtia lemmikeistä. Kanit ovat esimerkiksi koiraa helpompia hoidettavia ja silti monilla "pikkusilla" on koira. Jokainen on yksilö eikä näissä asioissa voi yleistää. Oletteko muut samaa mieltä?

        Juu


      • Anonyymi
        palapuikko kirjoitti:

        Nuoret tytöt ei just osaa hoitaa kaneja oikein tai no jotkut osaa mutta joillakin se on vain hetken mielijohde, että "hei äiti mä tahon pupun" Ja sitten sen hoitoon ei perehdytä yhtään ja saa vääränlaista ravintoa yms.. :& Sitte siihen kyllästytään ja kani myydään...

        Ei ole noin, itellä on ainakin joku 5kania ja olen 10 en ole lupunut niistä vaan olen valmis toteuttamaan suuria niitten kans ja ihansama vaikka ois 5v kyllä uskon että sitä kania rakastetaan aina!


      • Anonyymi
        palapuikko kirjoitti:

        Nuoret tytöt ei just osaa hoitaa kaneja oikein tai no jotkut osaa mutta joillakin se on vain hetken mielijohde, että "hei äiti mä tahon pupun" Ja sitten sen hoitoon ei perehdytä yhtään ja saa vääränlaista ravintoa yms.. :& Sitte siihen kyllästytään ja kani myydään...

        Ei


      • Anonyymi
        palapuikko kirjoitti:

        Nuoret tytöt ei just osaa hoitaa kaneja oikein tai no jotkut osaa mutta joillakin se on vain hetken mielijohde, että "hei äiti mä tahon pupun" Ja sitten sen hoitoon ei perehdytä yhtään ja saa vääränlaista ravintoa yms.. :& Sitte siihen kyllästytään ja kani myydään...

        Mä oon 9v ja mul on kani, kyllä osaan hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole 10v ja mulla on ollu kaneja 6v et sä oot eri plaaneetalt ja myös niin sanottu kanirakas teille kanit on vaan niitä hetken mielijohteita mut kaikki on erillaisii

        Oon koht 12v ja mulla on ollu kaneja 8v ja oon samaa mieltä:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 9v ja mul on kani, kyllä osaan hoitaa.

        Meillä on ollu kani jo ennen ku oon syntyny. Se Oli meillä yli 8v ja oon nyt 11v. Ja todellakin osasin hoitaa kans. Se oli alusta asti mun kani,mut sillon ku olin joku 2v nii kyllä mun vanhemmat siitä huolehti,koska mitäpä mä oisin osannu…:)


    • ..............

      sano jooko, että hän pitää kanit eri häkissä tai leikkauttaa uroskanin!!!!

    • Kani-nimi tuatanto

      Mun mielestä ainakin kaniomistaja voi olla minkä ikäinen tahansa.
      Tärkeintä vaan on se että osaa huolehtia kaneista eikä vain hetken halua sitä.
      Yksi ero on pienissä ja isoissa kaniomistajissa. Pienien on usein kysyttävä lupa jos haluaa kanin, mutta me isommat joskus hankimme kanin ilman lupaa. :)
      Mutta nyt kaneille nimiä

      Minni, Nina, Nala, Netta, Nessi, Nisse, Cindy, Sändi, Dica, Dina, Cici, Febula,

      • Anonyymi

        OON SAMAA MIELTÄ!!!!!!!!!!!!!


    • :3ygfuu

      Mistä lähtien kanit on ollu jotai k 18? ja kyllähän saa kysyä ehdotuksia etukäteen :)
      Mitä mieltä ootte, jos kanin nimi ois Mango tai Lumikki? :) Mun mielestä ne ois niiiin söpöt nimet!! :3

      • Anonyymi

        Mun kanille kävis nimeks tosi hyvin Mango. Ei vielä oo mutta saan sitten kun me muutetaan.
        Niin Mango-nimi tulee mun kanin nimiehdotuslistaan.
        Et kiitti sulle!


    • kaninimiä vaa:3

      saattaa kuulostaa hassuilta mutta omia keksimiä kaninimiä mulla on Ed Edwiina fafa pulla vipinä ja jotai tollasia:DD

    • huonoi ehotuksii vis

      pojalle: Nöpö, Töpö, rumpali ja speedy
      tytölle: Höpö, candy, helmi ja myy

      • mee21

        Nöpö On tytön nimi


    • 93274

      Paavo on ihana nimi :)

    • Kaneista kyselevä

      No tässä mun ehdotukset:

      Pojille: Paavali, Khabi, Coksu, Paavo, Vili, Pepe, Fanta, Cocacola.

      Tytöille, Nöpö, Listi, Nani, Lotta, Lucia, Ruuti, Vanilla, Misty, Nami, Ninni.

    • Jospa miettisit nimen ihan itse? Vai oletko mielikuvitukseton 8-vuotias harjaantumiskoululainen jonka äidinkielennumero on 6?

      • .........

        Oletko sellainen jolla ei ole mielikuvitusta? Eikö saa muka kysyä apua?

        Kamujen tyttö kanien nimet on Rumpali ja Speedy.


      • sulppa

        hei äläpilkaa 8-vuotiaita se oli paras vuosi mun elämässä tähän asti!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Mä en ite ainakaan keksi nimeä joten pyydän apua. Ja ei apua pyytäminen tarkoita että on huono. Tässä tapauksessa haukut monia ihmisiä.

        Olin 6v. Kun hoidin pupuja mummolla monet viikot ja se oli kivaa.

        Mutta nimiä jos kaipaatte niin nyt niitä tulee.

        Tytölle: Senni, Jenni, Adalmiina, lumi, pupsi, Lila.

        Pojalle: Luka, Jänönen, Paplo, Oliver, Justus, Daniel.

        On paljon muitakin mutta tossa on nyt joitain nimiä.


      • Anonyymi
        sulppa kirjoitti:

        hei äläpilkaa 8-vuotiaita se oli paras vuosi mun elämässä tähän asti!!!!!!!!!!!!!!

        Niin munkin. Sillon mulla oli kani ja mun paraskaveri asu seinän takana.


    • Ninsku
    • Kaneista kyselevä

      Minä olen kahta kania ottamassa ja ajattelin kääpiöluppatytölle jotakin c:llä alkavaa nimeä... Esim:

      Ceelia, Cecilia, Celia, Cola, Cindy, Candy Tai tollasii. Pojille taas:

      Cocksu, Cocacola Ja sillee.

      Nimen tietenkin päättää sitten kun kanin näkee.:) Onnea.

      • Anonyymi

        Minun mielestä tytölle voisi sopia Coco ja pojalle Cocis


    • Vuonna 2013..aijai:)

      Anteeksi, vastaan aika myöhään, mutta jospa joku nimeä hakeva näkee tämän :)

      Ensinnäkin: klubba:

      Hän vain kysyy vaihtoehtoja! Kyllähän hänen kaverinsa itse päättääkin kanien nimet, täällähän vain ehdotellaan :)

      Miten olisi:

      Pumpuli
      Donna
      Pipari
      Dumle
      Dumbo
      Rusina
      Kaneli
      Kelmi? :D

    • kanini

      Minja,Lila,Bettina,Iiris,Ilona,Mirakle,Hilla,Mimosa,Iita,Winka,Minka,Neiti,Elli,Milla, Poika kanille-Elvis,Edvard, Aladin,

    • Pupurakas<3

      Itte oon kanirakas ja haluaisin niiiiiiin lujaa kanin! :3333

      Mutta täs ois nimiehdotuksii joita oon miettiny omallekki kanille jonka ehkä saan:

      Tyttö:

      Rose
      Rosita
      Diana
      Dasha
      Ciara
      Cara
      Kira
      Melli
      Nelly (sanotaan Nelli)
      Neva
      Nina
      Nipa
      jaaaaaaaaa..... Vaikka Jossu


      Poika:

      Roni
      Romeo
      Dumle
      Fanta
      Max
      Nico
      jaa joitain muita :)

      • Pupu2

        Jossu olisi hyvä nimi tyttö kanille ja Roni poika kanlle


    • PUPU2

      minun mielestä nämä nimet on tosi ihania ,katsos olen itse ottamassa 2 kania itselleni:
      tyttöjen nimiä
      Nella
      Nelli
      Domino
      Dumle
      Minttu
      Pomppis
      Netta
      Pepe
      Tito
      Apila
      En oikein osaa päättää .molemmat on tyttöjä.

    • pupu2

      olen päättänyt ,mielestäni Nella ,Nelli ,Domino ,Minttu ,Netta ja Elli.Nuo kaikki olisi hyviä nimiä kanille.OLETKO SAMAA MIELTÄ KANSSANI

    • hyvä kirja

      isabella vicke,josefiina pihlajisto,joni kaikumaa...arvaatko ketä he ovat?entä mihin he liittyvät?


      Se oikea

      isabella on ylpeä,itsekäs ja ilkeä.hän seurustelee koulun komeimman ja suosituimman pojan,jonin kanssa.joni on aina ollut koulussa suosittu,ja moni tyttö on hänet yrittänyt saada.isabellalla on käynyt tuuri,ja hän onkin ylpeä asemastaan.ehkä hieman liiankin ylpeä?

      isabella on onnensa kukkuloilla saadessaan seurustella jonin kanssa.mutta eräänä päivänä kaikki muuttuu,kun paikkakunnalle muuttaa uusi tyttö,josefiina.josefiina on tulee samaan luokkaan isabellan ja jonin kanssa.heti saapumisensa jälkeen josefiina alkaa kerätä katseita.isabella huomaa että myös joni vilkuilee josefiinaa.tämä johtuu siitä,että josefiina on niin kaunis.ja luonteeltaan hän on nöyrä,herkkä ja kiltti.siis isabellan vastakohta.hän on jopa kauniimpi kuin isabella,ja tämän tajuttuaan isabella raivostuu.hän alkaa kiusata josefiinaa,ja yrittää saada myös muita mukaan siihen,kuitenkin siinä onnistumatta.isabella piinaa josefiinaa,kunnes tapahtuu jotain odottamatonta.joni asettuu josefiinan puolelle!hän vaatii isabellaa lopettamaan kiusaamisen.hän haluaa tutustua josefiinaan.isabella tuntuu pikkuhiljaa jäävän vähemmälle huomiolle.

      kuinka käy tässä tunteiden myrskyssä,jossa rakkaus,kateus,katkeruus ja suru kietoutuvat toisiinsa?lue "Se oikea" niin tiedät.

    • sulppa

      oisko pojalle sulo,raita,tai lore tytölle eppu,pusu,ruusu,töpö,pumpuli tai helmi

      • sulppa

        mulla on 1 poika kani joten hankin toisen kanin joka on tyttö joten tulin tänne


      • sulppa
        sulppa kirjoitti:

        mulla on 1 poika kani joten hankin toisen kanin joka on tyttö joten tulin tänne

        kiitos hyvistä nimistä


      • Anonyymi

        Eppu on pojan nimi:/


    • sulppa

      täälle ei käy kukaan :(

    • melkein kanin omista

      Miisa on must ihana kanille nimeksi

    • mini lop 444

      nuppu,julia,nöpö,nipsu,laku,

    • Laku_ja_Toffee

      Laku ja Toffee, Nappi ja Lappi, Hyppy, Minttu ja Lentohyppy. (Mun rakas kanini..)

    • enkommmentoi

      nipsu,roope,taavi ja sussu/susanna tai susan

    • Ofofo9w0qådöpodiuwjeodhv

      Kaverill on Rölli ja Blumma

    • Anonyymi

      Pepsi Vila Evie Carlotta Hilla Sienna ne kaikki on kauniita Onnea nimen valintaan T: Mia

    • Anonyymi

      Stella seela

    • Anonyymi

      Tässä on mun mielestä hyviä tyttö kanin nimiä: Iivi,Aava,Hapsu,Napsu,Vihti,Viuhti,Nuppu,Vane,Alma,Luna

    • Anonyymi

      (En keksinyt poika kanin nimiä mutta)Fiona ja Rebekka

    • Anonyymi

      Tyttö kanille voi antaa nimeksi esimerkiksi Nuppu😊

    • Anonyymi

      Oman kanin mukaan suosittelen nimeä Kamu.

    • Anonyymi

      Milenka❤

      Milla🌩

      Oskar🍀

      Manu❣

    • Anonyymi

      May
      Choco
      Lumi
      Noki
      Flora
      Flower
      Minttu
      Nopö

      Tossa pari

    • Anonyymi

      Tyttö pupulle napsu

    • Anonyymi

      Vaikka ei oo ehkä eettisesti oikein niin... Matti ja Mervi kaniparille ja tyttökanille löytyisi useita tosielämänkin vaihtoehtoja 50/60% todennäköisyydellä ; )

    • Anonyymi

      Taavi,rosa,

    • Anonyymi

      No ite saan kanin niin en oikeen keksi sille nimeä. Mutta oon ajatellu sille nimiä Hilla, Iines, Lydia, Wilma, Pumpuli tai Elli. Mutta noista en osaa päättää mitään joten te saatte päättää. Mun pupu on valkoinen musta/Harmaailla laikuilla.

      • Anonyymi

        Elli


    • Anonyymi

      Stew

    • Anonyymi

      Ronja,Puppe,Laku,Pippuri,Suola,Sokeri,Kerma…Hubbe,Lenita,Luppe ja Lissu

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe