paech hill

A/M

onko kenelläkään tietoa peach hill hotellista? Sijainti on karonin ja katan välimaastossa.
Kiitos vastauksista.

5

2177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalamies69

      Paikkana aivan loistava ja hyvä hotelli, ainoa negatiivinen puoli on monet portaat mitä joutuu kiipeämään päästäkseen hotelliin tai 100m jyrkkä mäki, ei tässä kuulosta pahalta 100m vaan kun pari päivää sen nousee ylös niin jo rupeaa otttaa pannuun. Suosittelen kansainvälisen kortin hankkimista ja skootterin vuokraamista.
      Jos olette netistä tarjoushinnalla 1800 bht/vrk ottanut niin majoitus pienissä huoneissa kadun varrella, ravintolan vieressä. Itse otin alunperin tuon tarjouksen ja ekana yönä nukuin 2h metelin ja skootterien äänien takia, eikä ne edes kunnon hotellihuoneita muistuta, matkatoimistot ei pistä asiakkaitaan sinne.
      Aamiaisessa parantamisen varaa. Uimaaltaita 3 ja itse tykkäsin korkeimmalla olevasta, henkilökunta luotettavaa ja mukavaa. Luotettavuus perustuu siihen, että jos vaikka vain epäillään varkauksesta saa kenkää vaikka olisi syytön.
      Hyvä hotelli vaan tosiaan ainoa huono puoli on nousut, sijainniltaan loistava, ääsee hyvin joka paikkaan, karonille rantsuun vain 5min kävelymatka.

      • A/M

        Kiitos vastauksestasi kalamies69 !
        Mukava kuulla että valinta osunut hyvään hotelliin.Olemme menossa aurinkomatkojen matkalle ja ehkä voidaan odotella onnistunutta huoneen sijaintia.
        Karonin puolella on tullut kerran oltua ja se ranta oli meidän mieleen joten kiva juttu että sinne on lyhyt matka kävellä.Jos on tietoa katan ravintoloista tai jostain muusta mukavasta olen kiinnostunut kuulemaan!


      • kalamies69
        A/M kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi kalamies69 !
        Mukava kuulla että valinta osunut hyvään hotelliin.Olemme menossa aurinkomatkojen matkalle ja ehkä voidaan odotella onnistunutta huoneen sijaintia.
        Karonin puolella on tullut kerran oltua ja se ranta oli meidän mieleen joten kiva juttu että sinne on lyhyt matka kävellä.Jos on tietoa katan ravintoloista tai jostain muusta mukavasta olen kiinnostunut kuulemaan!

        Mäen päällä Dino Parkissa kannattaa käydä jo paikan puolesta, aivan upea paikka ja samassa yhteydessä oleva minigolf kannattaa pelata läpi.
        Dinoparkkia vastapäätä on steakhouse, kallis vaan jos laatua pihville haluaa niin eikun houseen. Parkkia vastapäätä on hotellin (nimeä en muista) yhteydessä iso ravintola, missä liveorkesteri soittaa. Orkesteri soittaa samat kappaleet illasta toiseen, parin illan jälkee kyllästyy ja palvelu ....hmmmm miten sen nyt sanoisi, ...syvältä. Tilauksia unohdetaan, väärän pöydän laskut tuodaan, rahasta annetaan väärin takas, ruoka on hyvää vaan sitä saa odottaa.
        Yö/iltapalaksi suositan Peach hillin alakerran huoneiden vieressä kulmassa olevaa NASA pikkugrilliä, parasta kylkeä mitä olen syönyt, omistaja pohjoismaalainen. Nasan kulmalta kun kävelee vasemmalle niin pupien jälkeen tulee vasemmalla kata grill (muistaakseni), kuitenkin heti kun katupupit loppuu ja eka tie vasemmalle niin se valkoinen talo...aivan loistava henkilökunta ja ruoka.
        Peach hillin yhteydessä oleva ravintola NASA paikkaa vastapäätä, en suosittele, ruoka oli kylmää.
        Wiskiä jos juotte, älkää ihmetelkö makua, ainakin Jameson on tulivettä eikä ole Jamesonia nähnytkään.
        aurinkomatkojen huoneet luultavasti yläuimaaltaan vieressä, ei huono paikka, allashenkilökuntakin loistavaa ja mukavaa.


      • A/M
        kalamies69 kirjoitti:

        Mäen päällä Dino Parkissa kannattaa käydä jo paikan puolesta, aivan upea paikka ja samassa yhteydessä oleva minigolf kannattaa pelata läpi.
        Dinoparkkia vastapäätä on steakhouse, kallis vaan jos laatua pihville haluaa niin eikun houseen. Parkkia vastapäätä on hotellin (nimeä en muista) yhteydessä iso ravintola, missä liveorkesteri soittaa. Orkesteri soittaa samat kappaleet illasta toiseen, parin illan jälkee kyllästyy ja palvelu ....hmmmm miten sen nyt sanoisi, ...syvältä. Tilauksia unohdetaan, väärän pöydän laskut tuodaan, rahasta annetaan väärin takas, ruoka on hyvää vaan sitä saa odottaa.
        Yö/iltapalaksi suositan Peach hillin alakerran huoneiden vieressä kulmassa olevaa NASA pikkugrilliä, parasta kylkeä mitä olen syönyt, omistaja pohjoismaalainen. Nasan kulmalta kun kävelee vasemmalle niin pupien jälkeen tulee vasemmalla kata grill (muistaakseni), kuitenkin heti kun katupupit loppuu ja eka tie vasemmalle niin se valkoinen talo...aivan loistava henkilökunta ja ruoka.
        Peach hillin yhteydessä oleva ravintola NASA paikkaa vastapäätä, en suosittele, ruoka oli kylmää.
        Wiskiä jos juotte, älkää ihmetelkö makua, ainakin Jameson on tulivettä eikä ole Jamesonia nähnytkään.
        aurinkomatkojen huoneet luultavasti yläuimaaltaan vieressä, ei huono paikka, allashenkilökuntakin loistavaa ja mukavaa.

        Kalamiehelle jälleen kiitokset!
        Sinulla taitaa olla paljon tietoa kyseisestä paikasta, joten jos tulee mieleen sellaista mikä olis hyvä tietää niin kaikki tieto on tervetullutta!
        Hyvää kesää !


      • kalamies69
        A/M kirjoitti:

        Kalamiehelle jälleen kiitokset!
        Sinulla taitaa olla paljon tietoa kyseisestä paikasta, joten jos tulee mieleen sellaista mikä olis hyvä tietää niin kaikki tieto on tervetullutta!
        Hyvää kesää !

        Suositan kansainvälisen ajokortin hankkimista ja vuokraamaan skootterin. Itsellä oli skootteri 3vkoa ja oli helppo ja edullinen tapa siirtyä paikasta toiseen ja Phuketissa liikennekkin on siedettävää, toisin kun Pattayalla tai Bangkokissa.
        Mukava päivän matka oli Kata-Karon-Patong- Surin-Kamala- Laguna ajelu, mahtavat rannat ja pientä extremeä kun ajelee vuorien suhteellisen jyrkkiä mäkiä ylös ja samaa alas. Kamalaan ajellessa meillä tosin takarengas pamahti kesken kun laskeuduimme vuorelta Kamalaan. Onneksi heti vuoren alamäen kohdalla oli korjaamo.
        Sakot tulee ratsiassa, joita on paljon Karonin rajalla kun mennään Patongille. Itsellä ei kansainvälistä korttia ollu ja 400 bht joutu maksaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe