Mikäköhän on nopein mahdollinen tapa päästä Stanstedistä Lontoon keskustaan? On tosi kova kiire. Onko tietoa miten kaukana Stanstedin juna-asema on lentokentästä? Entä sitten toisessa päässä.. bussi menee kai Heathrowlle ja juna keskustaan.. vai miten? Surffaillut olen, mutta vaikuttaa sekavalta.
Stanstedistä Lontooseen
7
1404
Vastaukset
- lontoon kävijä
juna-asema löytyy lentoaseman pohjakerroksesta...
matka-aika n. puolesta tunnista 45 minuuttiin Liverpool Street stationille,mistä metrolla eteenpäin.Bussilla n. tunti.Niin vähän meinasinkin. Olen menossa Tower Stationille.. tai siihen hyvin liki. Se muistaakseni on myös metroasema joten lienee aika kivutonta mennä sieltä Liverpool st. stationilta sitten sinne Towerille..?
- heathrow
Oletko siis menossa samantien Heathrowin lentokentälle ? Sinne pääset bussilla suoraankin Stanstedistä, jos vain aikataulut sopivat. Ne voit katsoa tuosta:
http://www.londontoolkit.com/travel/heathrow_stansted_bus_transfer.htmPitäisi päästä mahd. pian Stanstedistä Tower Stationin lähelle. Mietin vaan sitä, että bussin pysäkki taitaa olla Heathrowssa ja sieltähän on vielä järjetön matka metrolla Toweriin.. ajallisestikin. Siksi ajattelin, että pääsisinkö nopeiten junalla.
- kerrohan
UmaT kirjoitti:
Pitäisi päästä mahd. pian Stanstedistä Tower Stationin lähelle. Mietin vaan sitä, että bussin pysäkki taitaa olla Heathrowssa ja sieltähän on vielä järjetön matka metrolla Toweriin.. ajallisestikin. Siksi ajattelin, että pääsisinkö nopeiten junalla.
ensin mikä tuo Tower Station on? En päässyt ollenkaan kärryille selityksestäsi, kuvittelin ensin että tarkoitat Tower of Londonia mutta ethän sinä sitä voi tarkoittaa jos kerran Heathrown kautta pitäisi mennä...
kerrohan kirjoitti:
ensin mikä tuo Tower Station on? En päässyt ollenkaan kärryille selityksestäsi, kuvittelin ensin että tarkoitat Tower of Londonia mutta ethän sinä sitä voi tarkoittaa jos kerran Heathrown kautta pitäisi mennä...
En halua Heathrowiin. Muistelin ekassa viestissäni vaan, että bussi Stanstedistä menee sinne. Ja sieltähän on tosi pitkä matka Toweriin. Minun pitäisi päästä nimenomaan nopeasti Towerin lähelle. Siinä on muistaakseni sellainen asema lähellä kuin Tower Station mistä lähtee kaukojunia ja sieltä olen lähdössä sitten eteenpäin vielä yömyöhään kunhan olen ensin Towerin lähellä käynyt kaverin kanssa syömässä. Katselin kartasta, että Liverpool St. Station olisi aika likellä Toweria eli junalla kannattanee tulla sieltä Stanstedistä.. nimenomaan ettei joudu sinne Heathrowiin.
- Kommentti
UmaT kirjoitti:
En halua Heathrowiin. Muistelin ekassa viestissäni vaan, että bussi Stanstedistä menee sinne. Ja sieltähän on tosi pitkä matka Toweriin. Minun pitäisi päästä nimenomaan nopeasti Towerin lähelle. Siinä on muistaakseni sellainen asema lähellä kuin Tower Station mistä lähtee kaukojunia ja sieltä olen lähdössä sitten eteenpäin vielä yömyöhään kunhan olen ensin Towerin lähellä käynyt kaverin kanssa syömässä. Katselin kartasta, että Liverpool St. Station olisi aika likellä Toweria eli junalla kannattanee tulla sieltä Stanstedistä.. nimenomaan ettei joudu sinne Heathrowiin.
Jos ei ehdi junaan keskiyön aikaan, niin busseja menee. En tiedä mikä niiden pääteasema on, mutta ainakin eri paikkoihin Lontoota pääsee: http://www.stanstedairport.com/portal/controller/dispatcher.jsp?CiID=d52e8d7e36b95010VgnVCM10000036821c0a____&CtID=448c6a4c7f1b0010VgnVCM200000357e120a____&Ct=B2C_CT_GENERAL&RootCh=To and from our Airport&Ch=To and from London&ChID=505e8d7e36b95010VgnVCM10000036821c0a____&ChPath=STN^To and from our Airport^To and from London&ChIDPath=4cf597dc2eb12010VgnVCM100000147e120a____^7e6797dc2eb12010VgnVCM100000147e120a____^505e8d7e36b95010VgnVCM10000036821c0a____
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662218Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381833Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711450Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211424Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1741081Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.731069Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211064Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1031026En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9902- 75888