Mul o töissä outlook express, ja kotona samoin. olen laittanut saman palvelimen tunnukset molempiin koneisiin. Miten voin siirtää kaikki posti samaan koneeseen ja ohjelmaan. Nyt niitä on siellä täällä, kun sinnehän ne jää kumman koneen avaan!
Kun tarviin jotain, niin se on yleensä työ koneella..
Olisin tosi kiitollinen neuvoista!!
TaC
MOI
NEUVOKAA
2
470
Vastaukset
- voi määritellä
että
"älä poista posteja operaattorin koneelta".
Laita se päälle niin saat postit luettua molemmilta koneilta.
Yksityiskohdat saa joku muu neuvoa jos et osaa.
Itsellä ei ole outlookkia. - IMAP
Tällöin viestit säilyvät postipalvelimella, mikä on selkeästi helpoin tapa jos viestejä tarvitsee lukea useammalta koneelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021602- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm98906- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85798- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48597
- 19576