Mitäs mieltä olette? Onko yltänyt sarjakuvien tasolle.
Vastaukset 7
- titaanin thanos
Sarjakuvien taso vaihtelee, mutta leffat ovat järjestäen paskoja.
- Print24
Olen samaa mieltä. Sarjakuvina ovat parempia.
- Marvel since 1982
Print24 kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Sarjakuvina ovat parempia.
Niin, mikähän siinä on, ettei koskaan haluta tehdä elokuvia alkuperäistä sarjista kunnioittaen. Se on omituista koska niin pienellä vaivalla saataisiin aikaiseksi parempaakin. Hämähäkkimies-elokuvat ovat toki muuten hyviä, ehkäpä parhaita tällä saralla kun taas X-men-elokuvat menivät pahasti pieleen - kaikki oli päälaellaan. Esimerkiksi entinen superroisto Rogue, on sarjiksessa kaikkea muuta kuin pillittävä nössö. Veti yksinään turpiin jopa Kostajat-supersankarijärjestöä. Kapteeni Amerikka tippui, Vision putosi, Rogue imaisi Thorin voimat...
- Print24
Marvel since 1982 kirjoitti:
Niin, mikähän siinä on, ettei koskaan haluta tehdä elokuvia alkuperäistä sarjista kunnioittaen. Se on omituista koska niin pienellä vaivalla saataisiin aikaiseksi parempaakin. Hämähäkkimies-elokuvat ovat toki muuten hyviä, ehkäpä parhaita tällä saralla kun taas X-men-elokuvat menivät pahasti pieleen - kaikki oli päälaellaan. Esimerkiksi entinen superroisto Rogue, on sarjiksessa kaikkea muuta kuin pillittävä nössö. Veti yksinään turpiin jopa Kostajat-supersankarijärjestöä. Kapteeni Amerikka tippui, Vision putosi, Rogue imaisi Thorin voimat...
Jos vähän käytettäisiin enemmän ajatusta niiden leffojen teossa eikä yritettäis tehdä niin actionia...
- hydromies
Spiderman piirretyt on hyviä! Tässä eräs jakso:
http://www.youtube.com/watch?v=6rJrCGVVxJk&feature=related - luu saha
siinmieles leffat onhyvii jos ei jaksa lukee mistä sarjiksii ess saa ja mä liiskaan sen hämiksen
- ....
Ei o.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34492- 23468
- 37443
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70435Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409- 18404
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44399