Mitäs mieltä olette? Onko yltänyt sarjakuvien tasolle.
Spider-Man sarjakuvat VS elokuvat.
7
1206
Vastaukset
- titaanin thanos
Sarjakuvien taso vaihtelee, mutta leffat ovat järjestäen paskoja.
- Print24
Olen samaa mieltä. Sarjakuvina ovat parempia.
- Marvel since 1982
Print24 kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Sarjakuvina ovat parempia.
Niin, mikähän siinä on, ettei koskaan haluta tehdä elokuvia alkuperäistä sarjista kunnioittaen. Se on omituista koska niin pienellä vaivalla saataisiin aikaiseksi parempaakin. Hämähäkkimies-elokuvat ovat toki muuten hyviä, ehkäpä parhaita tällä saralla kun taas X-men-elokuvat menivät pahasti pieleen - kaikki oli päälaellaan. Esimerkiksi entinen superroisto Rogue, on sarjiksessa kaikkea muuta kuin pillittävä nössö. Veti yksinään turpiin jopa Kostajat-supersankarijärjestöä. Kapteeni Amerikka tippui, Vision putosi, Rogue imaisi Thorin voimat...
- Print24
Marvel since 1982 kirjoitti:
Niin, mikähän siinä on, ettei koskaan haluta tehdä elokuvia alkuperäistä sarjista kunnioittaen. Se on omituista koska niin pienellä vaivalla saataisiin aikaiseksi parempaakin. Hämähäkkimies-elokuvat ovat toki muuten hyviä, ehkäpä parhaita tällä saralla kun taas X-men-elokuvat menivät pahasti pieleen - kaikki oli päälaellaan. Esimerkiksi entinen superroisto Rogue, on sarjiksessa kaikkea muuta kuin pillittävä nössö. Veti yksinään turpiin jopa Kostajat-supersankarijärjestöä. Kapteeni Amerikka tippui, Vision putosi, Rogue imaisi Thorin voimat...
Jos vähän käytettäisiin enemmän ajatusta niiden leffojen teossa eikä yritettäis tehdä niin actionia...
- hydromies
Spiderman piirretyt on hyviä! Tässä eräs jakso:
http://www.youtube.com/watch?v=6rJrCGVVxJk&feature=related - luu saha
siinmieles leffat onhyvii jos ei jaksa lukee mistä sarjiksii ess saa ja mä liiskaan sen hämiksen
- ....
Ei o.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418