Hei !
Onko kukaan koristellut kynttilöitä valokuvilla ? Haluaisin tehdä tyttärelleni kastekynttilän käyttäen hänen kuvaansa.Minulla on tekstiileille tarkoitettuja silityskuva-arkkeja joihin kuvan voisi printata mutta tietääkö joku voiko kuvan suoraan silittää kynttilään ? Vaihtoehtoisesti voisi ehkä silittää kuvan serviettiin jonka sitten serviettitekniikalla kiinnittäisi kynttilään. Muiden kokemuksista kiinnostuneena odottelen kommenttejanne. Ja kiitos jo etukäteen !
Siirtokuva kynttilään
4
2991
Vastaukset
- * * * * *
En lähtisi enää ainakaan lautasliinaa kynttilän kylkeen kiinnittämään. Se on aikamoinen paloturvallisuusriski. Tuo silityskuvajuttukaan ei taida onnistu ilman kynttilän sulamista.
- kynttilöiden koristamiseen
Servettejä kiinnitetään kynttilöihin ihan omalla liimalakallaan. Eihän se servetti paksussa kynttilässä joudu tulen kanssa tekemisiin, vaikka joku tuossa jo varoitteli. ja raaskiko sellaista kynttilää ede polttaakaan...
- Netta
www.kerzenkiste.de - he tekevät omista kuvista mukavan näköisiä kynttilöitä - kts. sivut. Olen tilannut firmalta paljonkin erilaisia kynttilätarvikkeita ja laatu ja toimitus tosi ok - suosittelen. Eikä se niin vaikeaa ole kuin voisi luulla, englannilla tai saksalla pärjää...
- minna.j
Käytä liimana Vesilasia kun se kuivaa muuttuu se lasikalvoksi ja on palamaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219